Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Izkušnja študentov FIŠ z izobraževanjem na daljavo med epidemijo COVID-19 : magistrska naloga
Avtorji:ID Prosenik, Simon (Avtor)
ID Erman, Nuša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Prosenik_Simon_i2021.pdf (1,86 MB)
MD5: 8CCCB71426BFCB79D79F781F867D66EA
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Magistrsko delo se ukvarja s problematiko izobraževanja na daljavo študentov Fakultete za informacijske študije v Novem mestu v času epidemije COVID-19. Pričujoče delo se začne z opredelitvijo glavnega raziskovalnega vprašanja in šestimi hipotezami. Teoretični del je sestavljen iz petih poglavij. V empiričnem delu opredelimo vrsto raziskave, opišemo merski instrument in vzorec raziskovanja ter predstavimo uporabljene metode obdelave in analize podatkov. Sledi poglavje v katerem so predstavljeni rezultati izvedenih analiz za iskanje odgovorov na raziskovalno vprašanje. Poglavje zajema še preverjanje hipotez, kjer smo potrdili oziroma ovrgli trditve posameznih hipotez ter podali odgovor na glavno raziskovalno vprašanje. Ugotovili smo, da so imeli študentje FIŠ z izobraževanjem na daljavo na splošno dobre izkušnje in da jim je izobraževanje na daljavo ljubše in manj stresno kot pa klasično izobraževanje.
Ključne besede:COVID-19, pandemija, Twitter, družabna omrežja, infodemija
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[S. Prosenik]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:XV, 119 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-8239 Novo okno
UDK:37.018.43 -057.85:004(043.2)
COBISS.SI-ID:73611523 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:20.08.2021
Število ogledov:2794
Število prenosov:184
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The master's thesis deals with the issue of distance education of students of the Faculty of Information Studies in Novo mesto during the COVID-19 epidemic. The present work begins with the definition of the main research question and six hypotheses. The theoretical part consists of five chapters. In the empirical part, we define the type of research, describe the measuring instrument and the research sample, and present the methods used for data processing and analysis. The following is a chapter in which the results of the performed analyzes for finding answers to the research question are presented. The chapter also includes the testing of hypotheses, where we confirmed or refuted the claims of individual hypotheses and gave an answer to the main research question. We found that FIŠ students had generally good experiences with distance education and that distance education was preferred and less stressful than classical education.
Ključne besede:COVID-19, pandemic, Twitter, social networks, infodemic


Nazaj