Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza zvestobe in zaupanje blagovni znamki Kodila
Avtorji:ID Janžič, Ema (Avtor)
ID Vadnjal, Jaka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Vadnjal, Jaka (Komentor)
Datoteke:.pdf RAZ_Janzic_Ema_i2021.pdf (746,92 KB)
MD5: 421D85DEC6165215D03CE4186BAFBD4D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Magistrsko delo analizira in preučuje kupce blagovne znamke Kodila. Preučili smo njihove nakupne navade, zvestobo in vpliv na njihov ponovni nakup. Ugotavljali smo, ključne dejavnike za potrošnikovo vračanje, ponovni nakup in zvestobo. Opredelili smo pojem družinskega podjetništva, poiskali prednosti in pomanjkljivosti, značilnosti ter vpliv na uspešnost. Predstavili smo družinsko podjetje Kodila, se osredotočili na potrošnike, njihove značilnosti, vrste nakupnega vedenja, razjasnili pojem blagovne znamke ter njen pojav. S pomočjo literature smo predstavili pomen in vez med blagovno znamko in potrošnikovo zvestobo. V empiričnem delu smo s tehnikami in metodami izvajanja raziskave prišli do ugotovitev in predpostavljene hipoteze potrdili ali ovrgli.
Ključne besede:Družinsko podjetništvo, blagovna znamka, potrošniki, zvestoba, kupne navade.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Janžič]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8336 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:75065347 Novo okno
Datum objave v ReVIS:02.09.2021
Število ogledov:1086
Število prenosov:92
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj