Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Povečanje prodaje plavalnih tečajev za podjetje Atlantis s prvinami direktnega marketinga
Avtorji:Utješanović, Nenad (Avtor)
Lisac, Aleš (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Lisac, Aleš (Komentor)
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Diplomsko delo obravnava direktni marketing z namenom povečanja prodaje za podjetje BTC, d. d., Vodno mesto Atlantis. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teorijo direktnega marketinga in druge pojme, povezane z njim. V drugem delu smo s pomočjo osebnega intervjuja vodje plavalnih tečajev in z opazovanjem delovnega procesa analizirali dosedanje delo ter podali predloge za izboljšanje na področju direktnega marketinga. Odgovorili smo tudi na vprašanje, ali lahko s prvinami direktnega marketinga povečamo prodajo.
Ključne besede:direktni marketing, tržno komuniciranje, baze podatkov, prodajni nagovor oz. sporočilo, psihološki sprožilci, edinstvena prodajna prednost, priporočanje.
Leto izida:2021
Založnik:[N. Utješanović]
Izvor:Ljubljana
UDK:005(043.3)
VisID:25992
COBISS_ID:77264131 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:850
Število prenosov:54
Datoteke:.pdf 2621$$GEA_Nenad_Utjesanovic_16-7-2021_koncna_3.pdf (1,86 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj