Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Uvajanje nemške blagovne znamke Vocil stropov na slovenski trg
Avtorji:Mulej, Sabina (Avtor)
Jagodič, Gregor (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:strategija trženja, blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, management znanja, trženje
Leto izida:2021
Založnik:[S. Mulej]
Izvor:Celje
UDK:339.166.5:658.626(043.2)
COBISS_ID:76285699 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:857
Število prenosov:61
Datoteke:.pdf RAZ_Mulej_Sabina_i2021.pdf (1,33 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj