Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Uvajanje nemške blagovne znamke Vocil stropov na slovenski trg
Avtorji:
Mulej, Sabina
(Avtor)
Jagodič, Gregor
(Mentor)
Več o soavtorju...
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:
strategija trženja
,
blagovna znamka
,
prepoznavnost blagovne znamke
,
management znanja
,
trženje
Leto izida:
2021
Založnik:
[S. Mulej]
Izvor:
Celje
UDK:
339.166.5:658.626(043.2)
COBISS_ID:
76285699
Opomba:
Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:
857
Število prenosov:
61
Datoteke:
RAZ_Mulej_Sabina_i2021.pdf
(1,33 MB)
Metapodatki:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj