Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Razvoj spletnega mesta za podporo pri učenju na daljavo za pridobivanje elementarne izobrazbe : magistrska naloga
Avtorji:ID Blatnik, Eva (Avtor)
ID Fric, Urška (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_2021_Eva_Blatnik.pdf (1,43 MB)
MD5: 66373673B4EDF7099FC3F1F1A36EE710
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Zaradi razglasitve epidemije covida-19 je začel pouk potekati na daljavo v vseh osnovnih šolah v Sloveniji. Za učence je to pomenilo, da morajo biti pri učnem procesu bolj samostojni in iznajdljivi. Kmalu po zaprtju šol je nastala podporna točka za učenje »Razlagamo.si«, kjer lahko učenci dostopajo do vsebin, ki jih naložijo prostovoljci, študentje ali učitelji. Pomanjkljivost podporne točke je, da učenci med sabo ne morejo sodelovati in si nuditi medsebojne pomoči, saj le-to zgolj prejmejo. Z magistrsko nalogo rešujemo omenjeni problem z oblikovanjem uporabniške izkušnje, in sicer s šestimi koraki, ki jih je zastavil Donald Norman. Pri tem sledimo cilju, da implementiramo spletno mesto, kamor učenci naložijo svoja učna gradiva. Na ta način spodbudimo samostojnost, sodelovanje in vključenost učencev v učni proces, saj je navedeno med najpomembnejšimi dejavniki za uspešno izobraževanje na daljavo.
Ključne besede:elementarno izobraževanje, izobraževanje na daljavo, epidemija covida-19, oblikovanje uporabniške izkušnje, Donald Norman
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[E. Blatnik]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:XIII, 85 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-8548 Novo okno
UDK:004.777:37.018.43
COBISS.SI-ID:89256195 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:15.12.2021
Število ogledov:2013
Število prenosov:131
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:15.12.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Due to the declaration of the COVID-19 epidemic, online learning began in all primary schools in Slovenia. This meant that students needed to become more independent in the learning process. Due to the changed form of teaching, students were also deprived of the opportunity to actively cooperate with each other. Shortly after the schools closed, a support point for learning "Razlagamo.si" was created, where primary and secondary school students can access content uploaded by volunteers, students or teachers. The disadvantage of the website is that students cannot cooperate with each other and offer each other help, as they receive it from the mentioned files. With the master's thesis we solve the problem by creating a six-step user experience set by Donald Norman, we implement a website where students upload their learning materials. In this way, we encourage the independence, participation and involvement of students in the learning process., because these are some of the most important factors for successful online education.
Ključne besede:elementary education, distance learning, covid-19 epidemic, user experience design (UX(D)), Donald Norman


Nazaj