Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Scratch za učenje programiranja : diplomska naloga
Avtorji:ID Kernc, Andreja (Avtor)
ID Erman, Nuša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_2022_Andreja_Kernc.pdf (1,70 MB)
MD5: 22C42EC236DC7115CC776CB49161AE0F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Scratch je orodje za blokovno programiranje, ki omogoča izdelavo interaktivnih zgodb, iger in animacij. Namenjen je otrokom med 8. in 16. letom, ponuja tudi poenostavljeno verzijo ScratchJr za mlajše otroke. Orodje spodbuja razvoj različnih vidikov razmišljanja, sposobnosti ugotavljanja različnih pristopov k reševanju problemov ter sposobnosti timskega dela, kar je uporabno širše, ne le na področju programiranja. V nalogi predstavljam Scratch s teoretičnega in praktičnega vidika – vsebinske možnosti, primernost za učenje programiranja za otroke, možnost uporabe tako v šoli kot tudi doma ter dostopnost spletne pomoči za uporabo orodja. V nalogi prav tako ugotavljam, da avtorji načine učenja, kot jih ponuja Scratch, prepoznavajo kot pomembne v današnjem času, ko imamo na voljo ogromno informacij in problemov, za katere moramo najti čim boljše rešitve; pri slednjem nam pride prav ravno kritično razmišljanje in sposobnost razmišljanja izven okvirjev.
Ključne besede:Scratch, programiranje, izobraževanje, učenje, kreativno razmišljanje, računsko razmišljanje
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[A. Kernc]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:XI, 53 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-8817 Novo okno
UDK:004.42(043.2)
COBISS.SI-ID:106899715 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:09.05.2022
Število ogledov:1573
Število prenosov:157
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.05.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Scratch is a block oriented programming tool, used to create interactive stories, games and animations. It is designed for children between the ages of 8 and 16, later developed simplified version – ScratchJr – is appropriate for kids of even younger age. Scratch encourages different ways of thinking, approaches to problem solving and shows the importance of team working. All of that is useful not only in programming but also elsewhere in school and work. Through my work, I am introducing Scratch from a theoretical and practical point of view – what it offers; Scratch's usefulness and suitability for learning programming for children and whether it is usable in schools and independently at home; I checked the amount of online resources for working with Scratch. I note how the authors highlight the importance of thinking critically and creatively, especially considering the amount of information available nowadays. Tools such as Scratch are teaching us exactly that – thinking outside of the box.
Ključne besede:Scratch, programming, studying, learning, creative thinking, computational thinking


Nazaj