Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Pomembnost vzdrževanja dobrih odnosov z obstoječimi kupci v B2B
Avtorji:Joldić, Admir (Avtor)
Zupančič, Polona (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Diplomsko delo je preverjalo pomembnost vzdrževanja uspešnih poslovnih odnosov v poslovanju B2B, ki so predvsem v zadnjih treh letih vse bolj pogojeni z eno in edino nepogrešljivo poslovno strategijo, komunikacijo, ki pa je zaradi globalne situacije postavljena pred nove izzive. Poseben poudarek je bil namenjen vplivu dolgoročnega partnerstva na t. i. oskrbovalne verige. Ti dejavniki so postali namreč nerazdružljivo povezani. To je bilo dokazano tudi v dotičnem diplomskem delu, kjer smo s petimi tezami, ki smo jih preverjali preko intervjujev, ugotovili, da se podjetja tako na slovenskem kot hrvaškem in bosanskem tržišču odlično zavedajo pomena dobrih komunikacijskih veščin, tehnološko usposobljenega kadra ter managerskih odločitev, ki odločilno vplivajo na uspešnost podjetja.
Ključne besede:Oskrbovalne verige, B2B, nove komunikacijske poti, komunikacija, pomembnost vzdrževanja odnosov v podjetništvu, lojalnost, dolgoročni medpodjetniški dogovori.
Leto izida:2022
Založnik:[A. Joldić]
Izvor:Ljubljana
UDK:005(043.3)
VisID:27181
COBISS_ID:120729091 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:513
Število prenosov:49
Datoteke:.pdf 3191$$zakljucno_delo.pdf (517,05 KB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj