Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pomen blagovne znamke za podjetje na medpodjetniškem trgu : magistrska naloga
Avtorji:ID Potočnik, Dušan (Avtor)
ID Jagodič, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Potocnik_Dusan_i2022.pdf (1,86 MB)
MD5: 713498E2FC06E83EB2DB2FD3ADCE2698
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovna znamka, trženje, medpodjetniško poslovanje, blagovna znamka, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[D. Potočnik]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:VIII, 64 str., IV
PID:20.500.12556/ReVIS-9121 Novo okno
UDK:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:122724099 Novo okno
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:27.09.2022
Število ogledov:744
Število prenosov:86
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj