| Naslov: | Narcizem pri otrocih : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje |
|---|
| Avtorji: | ID Černigoj, Jakob (Avtor) ID Krivec, Jana (Mentor) Več o mentorju...  |
| Datoteke: | RAZ_Cernigoj_Jakob_i2022.pdf (3,15 MB) MD5: C11C14967B0786038A40E3BD1EDF328D
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
|---|
| Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
|---|
| Organizacija: | FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
|
|---|
| Opis: | V diplomski nalogi smo se ukvarjali z vprašanjem izraženosti narcizma pri slovenskih osnovnošolcih, izraženosti posameznih vzgojnih stilov (avtoritativni, avtoritarni, permisivni) pri starših in s povezanostjo narcizma z vzgojnimi stili. Za to temo smo se odločili, ker smo hoteli preveriti stanje narcizma pri slovenskih osnovnošolcih ter z raziskavo preveriti tezo, da je permisivni vzgojni stil vzrok narcizma. Želeli smo tudi preveriti, kateri vzgojni stil starši največ uporabljajo. Za raziskavo smo uporabili kvantitativno metodo. Rezultate smo pridobivali z anketnimi vprašalniki na spletni strani 1KA. V teoretičnem delu smo najprej naredili pregled narcizma v zgodovini, raziskali, kako se ga obravnava danes, ter proučili njegov vpliv na otroka. Nadaljevali smo s pregledom vzgojnih stilov (avtoritativni, avtoritarni in permisivni). V empiričnem delu smo predstavili raziskavo, ki smo jo opravili na slovenskih osnovnošolcih, starih od 12 do 14 let, in njihovih starših. Ugotovili smo, da je pri slovenskih otrocih narcizem v povprečju srednje izražen in da največ staršev uporablja avtoritativni vzgojni stil. Naša raziskava je pokazala, da sta avtoritativni in avtoritarni stil vzgoje zanemarljivo povezana z narcističnim vedenjem otrok, medtem ko je permisivni vzgojni stil z narcističnim vedenjem otrok šibko povezan. S pojavom narcističnega vedenja so negativno povezane podkategorije avtoritativnega stila toplina in vključenost ter demokratsko sodelovanje. |
|---|
| Ključne besede: | narcizem, avtoritarni vzgojni stil, permisivni vzgojni stil, slovenski osnovnošolci, diplomske naloge |
|---|
| Kraj izida: | Kromberk |
|---|
| Kraj izvedbe: | Kromberk |
|---|
| Založnik: | [J. Černigoj] |
|---|
| Leto izida: | 2022 |
|---|
| Leto izvedbe: | 2022 |
|---|
| Št. strani: | 61, [10] str. |
|---|
| PID: | 20.500.12556/ReVIS-9473  |
|---|
| UDK: | 159.9 |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 126082563  |
|---|
| Opomba: | Študijski program Psihosocialna pomoč;
|
|---|
| Datum objave v ReVIS: | 23.12.2022 |
|---|
| Število ogledov: | 1284 |
|---|
| Število prenosov: | 38 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |