Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih fitnesov pri mladih
Avtorji:ID Mazrekaj, Ardita (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 3820$$zakljucno_delo.pdf (755,88 KB)
MD5: EFECA11DDD6C8A90EA9747255774D055
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Pri izbiri medijev imajo oglaševalci pestro izbiro in posledično izberejo medij glede na potrebe ter finančne zmožnosti. Vedno bolj so prisotni fitnes oglasi, ki nas prepričujejo, da se odločimo za nekoga izmed njih. Ker so mladi tisti, ki prevladujejo v fitnesu, nas zanima, kako ti zaznavajo tovrstne oglase bodisi na družbenih omrežjih ali pa v resničnem svetu. Fitnesi se odločajo za različne vrste oglaševanja, zato smo želeli ugotoviti, katero najbolj pritegne ciljne skupine. Na nekatere vsebine podjetja niso pozorna, a jih ciljna skupina želi slišati, videti in prebrati. Namen diplomskega dela je bil raziskati zaznavnost fitnes oglasov in njihovo učinkovitost pri mladi slovenski populaciji.
Ključne besede:fitnes, oglaševanje, mlada populacija, zaznavanje oglasov, mediji.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Mazrekaj]
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9835 Novo okno
UDK:659.1(043.3)
COBISS.SI-ID:158776835 Novo okno
Datum objave v ReVIS:14.07.2023
Število ogledov:581
Število prenosov:42
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj