Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:E-učbeniki za osnovne šole v Sloveniji : magistrska naloga
Avtorji:ID Marko, Aljoša (Avtor)
ID Rojko, Katarina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_2023_Aljosa_Marko.pdf (2,49 MB)
MD5: FE25D7FEEDD72A72F41E95214B93EE2F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V magistrski nalogi sem raziskal in analiziral uporabo e-učbenikov v osnovnih šolah. Ugotovil sem, kateri e-učbeniki so potrjeni za osnovne šole, kakšen delež predstavljajo glede na vse potrjene učbenike in katere založbe jih izdajajo. Sestavil sem sezname potrjenih e-učbenikov po posameznih razredih in predmetih ter ugotovil, da e-učbeniki predstavljajo 20 % vseh potrjenih učbenikov. Največja založba pri izdaji e-učbenikov je Založba Rokus Klett, ki je izdala 55 % vseh potrjenih e-učbenikov. V nadaljevanju sem ugotavljal, kako učitelji izbirajo in uporabljajo e-učbenike pri pouku. Izkazalo se je, da je kar 44 % učiteljev, ki uporabljajo e-učbenik pri pouku, preizkusilo le tega, ki ga uporabljajo, ter da učitelji uporabljajo e-učbenike predvsem za utrjevanje snovi in za prikazovanje video posnetkov. Na koncu sem še primerjal dva e-učbenika, ki sta potrjena za matematiko v devetem razredu. V primerjavi sem ugotavljal prednosti in slabosti, ki jih posamezen e-učbenik ima v primerjavi z drugim.
Ključne besede:e-izobraževanje, e-gradiva, e-učbeniki, osnovna šola, založba
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[A. Marko]
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:XIII, 103 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-9848 Novo okno
UDK:37.091.64:004(043.2)
COBISS.SI-ID:159205379 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:19.07.2023
Število ogledov:798
Število prenosov:76
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:19.07.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In the master's degree thesis, I carried out the research and analysis of e-textbooks use in primary schools. I found out which e-textbooks are validated in primary schools, their share considering all validated textbooks, and which publishing houses publish them. I made a list of validated e-textbooks regarding separate grades and subjects. I found out that 20 % of all validated textbooks are electronic textbooks. The largest publishing house offering e-textbooks is Založba Rokus Klett which published 55 % of all validated e-textbooks. Further on I established how teachers choose and use e-textbooks in class. It showed that quite 44 % of teachers used the chosen e-textbook in class, and that teachers use e-textbooks mostly to refresh subject matter and to show videos. At the end I compared two e-textbooks, validated maths e-textbooks in grade nine. I found out advantages and disadvantages of the individual e-textbook in comparison to the other.
Ključne besede:e-learning, e-materials, e-textbook, primary school, publisher


Nazaj