Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Pričakovanja in zadovoljstvo uporabnikov potujoče knjižnice v Posočju
Avtorji:Lipušček Skubin, Tjaša (Avtor)
Lamut, Urša (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Bralna kultura je danes postavljena v težke čase, saj je v senci hitre digitalizacije zapostavljena. Zaradi rasti tehnologije in različnih dostopov do knjig (knjige so dostopne v e-oblikah) imajo knjižnice težko nalogo, kako privabiti in obdržati bralce. V nalogi preučujemo pričakovanja in zadovoljstvo uporabnikov Potujoče knjižnice v Posočju. Za tako temo smo se odločili predvsem zato, ker se nam bralna kultura zdi aktualna tema in ker na to temo na tem območju ni veliko zapisanega. Teorijo v magistrski nalogi, kjer smo obravnavali splošne pojme, smo podkrepili s strukturiranimi intervjuji. Prišli smo do rezultatov, ki smo jih tudi pričakovali, in sicer so intervjuvanci, ki so sodelovali pri intervjujih, v glavnem zadovoljni s potujočo knjižnico. Njihova pričakovanja so večinoma izpolnjena. V nalogi dobimo kar nekaj predlogov, kako bi lahko nekatere zadeve na potujoči knjižnici izboljšali, in sicer se večina intervjuvancev strinja, da je potrebno gradivo na potujoči knjižnici postaviti bolj pregledno, potrebna je boljša osvetlitev prostora, več sodobnejše literature, več časa za postanek, kjer je obisk večji. Zanimiva ugotovitev, ki so nam jo dali intervjuji, je, da so vsi zadovoljni z osebjem na potujoči knjižnici, kar pove, da zaposleni izpolnjujejo pričakovanja uporabnikov, in to je velika prednost potujoče knjižnice. Ker prihaja kmalu nov bibliobus, bodo tako dobljeni rezultati lahko pomagali pri urejanju in izboljšavah na potujoči knjižnici.
Ključne besede:pričakovanja, zadovoljstvo, potujoča knjižnica, Posočje, uporabniki.
Leto izida:2023
VisID:23795
Število ogledov:409
Število prenosov:22
Datoteke:.pdf 2857$$zakljucno_delo.pdf (1,60 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Expectations and satisfaction of users of the mobile library in Posočje
Opis:Today, the reading culture is faced with difficult times, as it is neglected in the shadow of rapid digitization. Due to the growth of technology and different access to books (books are available in e-formats), libraries have a difficult task of attracting and retaining readers. In the thesis, we examine the expectations and satisfaction of the users of the mobile library in the Soča Valley. Such a topic was chosen mainly because we believe that the reading culture is a current topic and there is not much written about it in this area. The theory in the master's thesis, where we discussed general concepts, was supported by structured interviews. We reached the expected results, namely, the interviewees who participated in the survey were generally satisfied with the mobile library. Their expectations were mostly met. The thesis offers quite a few suggestions for improving the mobile library. Most of the interviewees agree that the materials in the mobile library should be arranged to make searching easier, the lighting of the space should be better, there should be a greater selection of modern literature, and a longer stop is needed where the number of visitors is higher. The interviews lead to an interesting conclusion, namely that everyone was satisfied with the staff at the mobile library, which means that the employees met the expectations of the users, making it a big advantage for the mobile library. Since a new bibliobus is coming soon, the obtained results can thus help in organizing and improving the mobile library.
Ključne besede:expectations, satisfaction, mobile library, the Soča Valley, users.


Nazaj