Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv barve embalaže na nakup potrošnika
Špela Jereb, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Odnos med psihologijo barv in vedenjem potrošnikov je v poslovnem okolju glavno središče večine marketinških dejavnosti. V času, ko je naša družba predvsem potrošno naravnana, pri tem pa nizko motivirana v procesu nakupnega odločanja, barva embalaže odigra veliko vlogo. Moja raziskava je pokazala, da je barva embalaže kozmetičnega izdelka zelo pomemben dejavnik pri potrošnikovem izboru izdelka, saj izraža vsebino in služi kot vir informacij o lastnostih in pomenu izdelka, skozi izgled pa mu oblikuje imidž ter vpliva na vrednotenje izdelka v očeh potrošnika.
Keywords: embalaža, barva, potrošnik, nakup, odločitev.
Published in ReVIS: 20.11.2021; Views: 1166; Downloads: 99
.pdf Full text (2,26 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top