Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 75
First pagePrevious page12345678Next pageLast page
1.
Vloga vodje in njen vpliv na kakovost dela v timu zdravstvene nege
Suzana Lakić, 2024, not set

Abstract: eoretična izhodišča: Vloga vodje v zdravstvu ima pomemben vpliv na kakovost dela znotraj zdravstvenega tima. Vodja vzpostavlja jasna pričakovanja glede kakovosti dela in standardov oskrbe pacientov ter spodbuja kulturo odličnosti, kjer so cenjeni nenehno izboljševanje, učenje in inovacije. Poleg tega vodja gradi zaupanje in sodelovanje med člani tima ter zagotavlja potrebne vire, usposabljanje in podporo za zagotavljanje visokokakovostne nege. Z vzorčenjem primernih vedenj, spodbujanjem učinkovite komunikacije in povratnih informacij ter spremljanjem uspešnosti in kakovostnih meril vodja omogoča reševanje težav, izboljšanje procesov dela in optimizacijo oskrbe pacientov. Skratka, vloga vodje v zdravstvu pomembno prispeva k ustvarjanju okolja, v katerem lahko zdravstveni tim doseže visokokakovostno nego in pozitivne rezultate za paciente. Metoda: Za raziskavo je bila uporabljena kvantitativna metoda zbiranja podatkov, s pomočjo katere smo ugotovili subjektivna stališča udeležencev v raziskavi, ki so pripomogla h končnim ugotovitvam. Metodi raziskovanja sta deskriptivna, s katero smo opisali in interpretirali najpomembnejše pojme s proučevanega področja, ter metoda analize, s katero smo analizirali in razčlenjevali primarne podatke, pridobljene z anonimnim spletnim anketnim vprašalnikom, ki je bil oblikovan na spletni platformi www.1ka.si. Rezultati: Anketni vprašalniki so bili razdeljeni med 450 zdravstvenih delavcev Splošne Bolnišnice Celje. V raziskovalnem delu smo si zastavili 4 raziskovalna vprašanja in 4 hipoteze. Glede na rezultate, ki smo jih pridobili na podlagi odgovorov izpolnjenih anketnih vprašalnikov, smo vse štiri hipoteze potrdili. Analiza podatkov je pokazala, da obstaja statistično značilna povezava med vključenostjo vodje v sestrske predaje službe/raporte in njihovo vodstveno vlogo, kar potrjuje prvo hipotezo. Večina vprašanih (87,8 %) je poročala, da so vodje najpogosteje vključeni v sestrsko predajo službe/raport. Druga hipoteza je bila prav tako potrjena, saj smo ugotovili pozitiven vpliv vključenosti vodje v delo na oddelku na zadovoljstvo zaposlenih. Analiza je pokazala, da je med trditvijo "Vodja je vključen v proces dela na oddelku" in zadovoljstvom zaposlenih obstajala statistično pomembna povezava (Spearmanov koeficient = 0,489, p-vrednost < 0,05), ki je bila pozitivna in srednje močna. Tretja hipoteza je bila potrjena, kar kaže na pozitiven vpliv vključenosti vodje v delovne procese na kakovost opravljenega dela na oddelku. Statistična analiza je pokazala, da je med trditvijo "Vodja je vključen v proces dela na oddelku" in trditvijo "Kako pogosto menite, da vas vodja spodbuja, da vaše delo opravljate kakovostno in strokovno pravilno?" obstajala statistično pomembna povezava (Spearmanov koeficient = 0,495, p-vrednost < 0,05), ki je bila pozitivna in srednje močna. Četrta hipoteza je bila prav tako potrjena, kar kaže na povezanost med boljšimi odnosi med vodjo in zaposlenimi ter boljšim opravljenim delom na oddelku. Anketiranci so se strinjali, da dobri medsebojni odnosi prispevajo k boljši kakovosti zdravstvene nege. Rezultati Wilcoxonovega testa so pokazali statistično pomembno višjo povprečno vrednost (AS = 4,8; Me = 5) od testne vrednosti (4), kar potrjuje pomembnost pozitivnih odnosov za učinkovito delovanje organizacije Povzetek ugotovljenega kaže, da imajo vodje pomembno vlogo v timu zdravstvene nege, saj njihova vključenost v delo na oddelku pozitivno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in kakovost opravljenega dela. Raziskava v Splošni bolnišnici Celje je pokazala, da so zaposleni najbolj zadovoljni z vodjami, ki delujejo empatično, motivacijsko ter pravično. Poleg tega so dobri odnosi med vodjo in zaposlenimi ključni za zagotavljanje boljše kakovosti zdravstvene nege. Pomembnost načel kakovosti je izpostavljena, pri čemer je visoka prioriteta dana kakovostni oskrbi pacientov. Razprava: Vloga vodje v zdravstvu je ključna za zagotavljanje kakovosti oskrbe pacientov in učinkovitega delovanja zdravstvenih organizacij. Analiza rezultatov je pokazala, da so zaposleni v večini primerov izkazali visoko zadovoljstvo s svojimi vodjami glede na različne vidike njihovega vodenja, kot so empatija, motivacija ter pravičnost pri reševanju konfliktov. Poleg tega je bilo ugotovljeno, da večja kot je vključenost vodje v proces dela na oddelku, bolj je povezana z večjo pogostostjo spodbujanja zaposlenih za kakovostno opravljeno delo. Povzetek ugotovljenega kaže, da ima vodja pomembno vlogo v timu zdravstvene nege, saj njena vključenost v delo na oddelku pozitivno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in kakovost opravljenega dela. Raziskava v Splošni bolnišnici Celje je pokazala, da so zaposleni najbolj zadovoljni z vodjami, ki delujejo empatično, motivacijsko ter pravično. Poleg tega so dobri odnosi med vodjo in zaposlenimi ključni za zagotavljanje boljše kakovosti zdravstvene nege. Pomembnost načel kakovosti je izpostavljena, pri čemer je visoka prioriteta dana kakovostni oskrbi pacientov.
Keywords: vloga vodje v timu zdravstvene nege, kakovost v zdravstveni negi, timsko delo, vodenje, menedžment.
Published in ReVIS: 16.06.2024; Views: 18; Downloads: 0
.pdf Full text (1,99 MB)

2.
ČEZMEJNO SODELOVANJE NA PODROČJU CIVILNE ZAŠČITE (VARSTVA PRED NARAVNIMI IN DRUGIMI NESREČAMI) MED ITALIJO IN SLOVENIJO
Doris Fatur, 2023, not set

Abstract: V okviru magistrskega dela smo predstavili obsežen sistem čezmejnega sodelovanja v civilni zaščiti. Najprej smo se temeljito posvetili teoretičnemu ozadju čezmejnega sodelovanja, nato smo nadaljevali z analizo normativnih virov, ki urejajo razmerja med sosednjima državama Italijo in Slovenijo. V tem okviru smo predstavili tako zgodovinsko pomembne sporazume kot tudi bilateralne dogovore med obema državama. Sledila je obravnava koncepta kriznega upravljanja ter odziva kriznega menedžmenta v situacijah naravnih nesreč. Osredotočili smo se na pripravljenost Slovenije na obvladovanje velikih požarov, kar smo podrobno predstavili v okviru Državnega načrta zaščite in reševanja ob velikem požaru v naravnem okolju. V tem načrtu smo prav tako izpostavili delovanje kriznih teles, ki so ključna za učinkovit odziv v kriznih razmerah. Nadaljevali smo s predstavitvijo mehanizmov pomoči Evropske unije na področju civilne zaščite, vključno z njihovimi finančnimi možnostmi za financiranje čezmejnih projektov. To je ključno za zagotavljanje učinkovitega in usklajenega ukrepanja v primerih nesreč, ki presegajo nacionalne meje. Prek empirične raziskave, pri kateri smo uporabili kvalitativno paradigmo, smo ugotovili, da med državama obstaja dobro čezmejno sodelovanje, vendar še ni povsem usklajeno. Da bi dosegli višjo stopnjo enotnosti, je ključno okrepiti preventivne ukrepe. Povečanje medsebojnega druženja in izvedba skupnih vaj bi lahko bistveno prispevala k temu cilju. Med pozitivnimi točkami izstopa podpis sporazuma med državama leta 2022, vendar je pomembno opozoriti, da določene pomanjkljivosti še niso bile rešene, npr. vprašanje priznavanja italijanskih voznikov kamionov in njihovih vozniških dovoljenj ostaja nerešeno, kar kaže na potrebo po nadaljnjem usklajevanju.
Keywords: Čezmejno sodelovanje, krizni menedžment, naravne nesreče, mehanizmi pomoči EU, civilna zaščita, podnebne spremembe.
Published in ReVIS: 17.10.2023; Views: 392; Downloads: 18
.pdf Full text (2,18 MB)

3.
4.
Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih v organizaciji : diplomska naloga
Karin Brulc, 2023, undergraduate thesis

Keywords: izobraževanje, menedžment človeških virov, organizacija, razvoj, usposabljanje, zaposleni, diplomske naloge
Published in ReVIS: 27.09.2023; Views: 426; Downloads: 0
This document has many files! More...

5.
6.
7.
Varnostni menedžment Mestnega redarstva Ljubljana : diplomska naloga
Goran Soroscy, 2023, undergraduate thesis

Keywords: program varnosti, menedžment, redarstvo
Published in ReVIS: 09.02.2023; Views: 723; Downloads: 77
.pdf Full text (1,67 MB)

8.
Zakulisje glasbene industrije v odnosu menedžmenta in založb do glasbenikov : diplomska naloga
Fatima Beganović, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga se osredotoĉa na odnos menedţmenta in zaloţb do glasbenikov, s poudarkom na odnosu v zakulisju in negativnih praksah, ki se pojavljajo. V teoretiĉnih izhodišĉih, opisane so osnovne lastnosti, funkcije, ter zgodovinski razvoj menedţmenta in zaloţb v glasbeni industriji. Opisane so vrste, naĉini sklenitve in lastnosti pogodb, vsebina in pomembnost etiĉnega kodeksa, primeri slabih praks odnosa menedţmenta in/ali zaloţb do glasbenikov iz sveta, ter posledice, ki so jih slabe prakse prinesle v njihovi karieri in ţivljenju. Predstavljeni so tudi zgodovina, osnovne lastnosti, ter današnje stanje glasbene industrije v Sloveniji. Rezultati so pridobljeni s kvalitativno raziskavo, s pomoĉjo neposrednih pol-srtrukturiranih intervjujev opravljenih s sedmimi glasbeniki/glasbenicami, ki so del glasbene industrije v Sloveniji in so starosti od 18 do 30 let s doloĉenimi izkušnjami z menedţmentom in zaloţbami. Cilj raziskave je bil odgovoriti na zastavljena raziskovalna vprašanja, ki zajemajo opisovanje slabih praks, s katerimi so se sreĉali glasbeniki v Sloveniji v razmerju z menedţmentom in zaloţbami, ter opisovanje naĉinov, na katere so slabe prakse reševali. Raziskava je pokazala, da je problem slabega ravnanja menedţmenta in zaloţb do glasbenikov v Sloveniji v veliki meri prisoten. Veĉina glasbenikov je imela doloĉena neposredna ali posredna sreĉanja s slabimi praksami s strani menedţmenta in/ali zaloţb. Intenzivnost in narava slabih praks je od posameznika do posameznika razliĉna in edinstvena. Manjšina glasbenikov je imela izkljuĉno pozitivne izkušnje.
Keywords: glasbeniki, menedžment, založbe, sodelovanje, pogodbe, diplomske naloge
Published in ReVIS: 23.12.2022; Views: 429; Downloads: 6
.pdf Full text (1,56 MB)

9.
Vloga in ukrepi kriznega menedžmenta v kriznih situacijah : diplomska naloga
Matej Kraševec, 2022, undergraduate thesis

Keywords: krizni menedžment, podjetja, kriza, diplomsko delo
Published in ReVIS: 22.12.2022; Views: 676; Downloads: 129
.pdf Full text (1,11 MB)

10.
Search done in 0.23 sec.
Back to top