Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 286
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
POSLOVNI NAČRT ZA PODJETJE AGRODRONE, D. O. O.
Martin Dumanić, 2024, not set

Abstract: Diplomsko delo predstavlja podroben poslovni načrt za ustanovitev in razvoj podjetja na področju kmetijskih dronov, ki cilja na inovativne storitve za kmetije za izboljšanje upravljanja pridelave. Poudarek je na nabavi dronov, izobraževanju kmetov in implementaciji inovativnih pristopov v kmetijsko prakso. Načrt vključuje analizo trga, konkurence, marketinške strategije, načrt financiranja ter terminski načrt od ustanovitve podjetja do uvedbe na trgu. S predpostavkami in finančnimi projekcijami prikazuje potencial uspeha na trgu kmetijskih dronov. Raziskava kaže, da je zanimanje za uporabo dronov v kmetijstvu obetavno, a se šele razvija, pri čemer večina kmetov še ni preizkusila njihove uporabe. To potrjuje tezo, da uporaba dronov v kmetijstvu ponuja velik potencial za izboljšanje proizvodnje in poslovnih priložnosti v Sloveniji
Keywords: kmetijski droni, precizno kmetovanje, mladi kmeti, starejši kmeti poslovni načrt, ustanovitev podjetja, konkurenčna analiza, analiza tveganja.
Published in ReVIS: 07.06.2024; Views: 107; Downloads: 3
.pdf Full text (1,16 MB)

2.
STRATEŠKO NAČRTOVANJE RAZVOJA PODJETJA NA PRIMERU DRUŽINSKEGA PODJETJA ŠTEMPIHAR TRANSPORT
Luka Štempihar, 2024, not set

Abstract: Raziskovalno področje diplomskega dela se navezuje na družinsko podjetje Štempihar d.o.o., katerega glavni storitvi sta transport in logistika. Cilj diplomskega dela je podati smiselne možnosti za nadaljnjo rast in razvoj podjetja. S predstavitvijo podjetja in povzetka finančnih izkazov smo orisali in analizirali trenutno stanje podjetja. Na podlagi kazalnikov poslovanja za leto 2022 smo potrdili, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo rast. Na podlagi pogovora z direktorjem podjetja, trenutnih trendov in lastnih videnj smo v nadaljevanju podali smiselne možnosti za nadaljnji razvoj in rast. Ugotovitve smo podkrepili oz. ovrgli s SWOT analizo, t. i. modelom three horizons in predvidenimi kritičnimi tveganji.
Keywords: rast podjetja, razvoj podjetja, logistika, strategije, SWOT-analiza, diverzifikacija, vizija, model three horizons
Published in ReVIS: 06.06.2024; Views: 84; Downloads: 1
.pdf Full text (1,84 MB)

3.
Vpliv družbenih omrežij na samopromocijo mikro podjetij : magistrska naloga
Anja Legan, 2024, master's thesis

Abstract: Od uvedbe interneta so se tržne strategije precej spremenile. Podjetja ne uporabljajo več le tradicionalnih načinov oglaševanja svojih izdelkov ali storitev, temveč se usmerjajo h kombinaciji tradicionalnih in digitalnih strategij. Zaradi tega razloga uporaba družbenih omrežij za samopromocijo predstavlja optimalno strategijo za razvoj in doseganje ciljev mnogih podjetij. Učinkovita oblika samopromocije so lahko tudi strateška sodelovanja in partnerstva. Če se posamezniki ali podjetja povežejo z vplivneži, lahko podjetja s povezovanjem pridobijo na prepoznavnosti in verodostojnosti podjetja oziroma blagovne znamke. V magistrskem delu smo z izsledki intervjuja pridobili informacije o izzivih, prednostih in izkušnjah podjetij, ki svojo samopromocijo izvajajo na družbenih omrežjih, s pomočjo rezultatov ankete pa smo dobili vpogled v izkušnje uporabnikov, ki na družbenih omrežjih spremljajo različna podjetja.
Keywords: družbena omrežja, samopromocija, trženje, mikro podjetja, vplivneži
Published in ReVIS: 16.05.2024; Views: 137; Downloads: 6
.pdf Full text (1,73 MB)

4.
Trženje v podjetju Anni računalniška oprema, d.o.o.
Patricia Šutar, 2024, not set

Abstract: Trženje je pomemben del dejavnosti podjetja. To vključuje celoten proces, ki podjetju pomaga s prepoznavo na trgu, pridobivanjem kupcev in tudi prodajo izdelkov ali storitev. Na ta način je podjetju dana možnost, da predstavi tako sebe kot tudi svoje izdelke in storitve z namenom uresničevanja želj kupcev. Trženje obsega več sestavin, od raziskovanja porabnika, z namenom pridobivanja informacij, kaj trg potrebuje, do tržnih raziskav, segmentiranja in pozicioniranja ter trženjskega spleta. Podjetje, ki se bo na trgu predstavilo boljše kot konkurenčno, bo imelo nato lahko tudi večjo prepoznavnost in s tem tudi večji vpliv na ljudi. Pravilen pristop tako pomaga podjetju pri rasti in tudi dobičkonosnosti, ki jo za svoj obstoj potrebuje. Namen diplomske naloge je analizirati trženje podjetja Anni in prepoznati možne izboljšave na tem področju. Rezultati kažejo, da je trženje podjetja Anni dobro, vendar se ga lahko še izboljša, npr. z večjo aktivnostjo na družbenih omrežjih. Poglobljeni intervju s predstavnikom oddelka trženja podjetja Anni je pokazal, da se zaposleni ukvarjajo s ključnimi sestavinami za izboljševanje trženja, saj redno analizirajo trg, ocenjujejo konkurenco, rešujejo probleme pri tržnih raziskavah, iščejo prave izdelke za svojo ciljno skupino in posvečajo veliko časa tržnemu komuniciranju.
Keywords: trženje v podjetju, analiza trženja, prepoznava podjetja, nakupne navade, učinkovitost promocije
Published in ReVIS: 22.04.2024; Views: 236; Downloads: 14
.pdf Full text (1,83 MB)

5.
6.
ANALIZA RASTI PODJETJA STERNAD PROIZVODNJA IN ZASTOPSTVO D. O. O.
Erik Grčar, 2024, not set

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno družinsko podjetje Sternad Proizvodnja In Zastopstvo d. o. o., ki ga je ustanovil Janez Sternad. Cilj diplomskega dela je analiziranje predhodnega poslovanja in tako skozi različne analize ugotoviti, katera strategija rasti je za podjetje najboljša. Glede na analize smo naredili bilanco stanja in izkaz poslovnega izida za prihodnja 4 leta. Podjetje posluje uspešno, v obravnavanih letih ni bilo drastičnega padca prihodkov, plače se niso zmanjševale, dodana vrednost na zaposlenega pa je ostala dobra kljub težavam v gospodarstvu. Analiza je nadalje pokazala, da je poleg generične rasti podjetju smiselno raziskati tudi strategijo prodorna na trg.
Keywords: CNC obdelava, rast podjetja, analiza, finančni koeficienti, bilanca stanja, izkaz poslovnega izida.
Published in ReVIS: 17.04.2024; Views: 178; Downloads: 4
.pdf Full text (1,41 MB)

7.
Ključni dejavniki uspeha prve izdaje delnic podjetja Google
Jurij Cerkovnik, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Javna ponudba delnic predstavlja pomemben dogodek v razvoju kapitalskih trgov. Za raziskavo ključnih dejavnikov uspeha javne ponudbe delnic smo se odločili predvsem iz želje po boljšem razumevanju procesa, ki ima vedno tako močan vpliv na razvoj podjetij. V diplomskem delu smo se osredotočili predvsem na koncept javne ponudbe delnic ter proces skozi katerega morajo iti vsa podjetja, ki želijo postati javno-trgovane organizacije. Hkrati pa smo v diplomskem delu analizirali tudi poslovne in finančne osnove podjetja Google, ki so pripeljale do dolgoročnega uspeha podjetja.
Keywords: javna ponudba delnic, IPO, Google, borzni trgi, podjetja.
Published in ReVIS: 01.03.2024; Views: 283; Downloads: 9
.pdf Full text (1,01 MB)

8.
Ocena vrednosti podjetja Fitosol, d. o. o.
Kristijan Rojs, 2024, not set

Abstract: V diplomskem delu je bila narejena ocena vrednosti podjetja Fitosol, d. o. o. Cilj diplomskega dela je ugotoviti ali je podjetje smiselno obdržati in naložbo kapitalizirati skozi izplačila dividend ali naložbo prodati. V diplomskem delu so bili obravnavani ustrezni računovodski izkazi, premije in diskonti, ki so potrebni za izračun ocene vrednosti podjetja, s katerimi je bila izvedena ocena vrednosti podjetja na dan 31. 12. 2020. Ocena vrednosti družbe je bila izvedena s pomočjo metode diskontiranih denarnih tokov. Z uporabljeno metodo sta bili izračunani dve vrednosti, in sicer tržna vrednost manjšinskega deleža (483.114 EUR) in tržna vrednost večinskega deleža (572.982 EUR).
Keywords: fotovoltaika, finančna analiza, SWOT-analiza, sončna energija, vrednost podjetja, ocena vrednosti podjetja
Published in ReVIS: 01.03.2024; Views: 268; Downloads: 8
.pdf Full text (1,23 MB)

9.
10.
E-priročnik za učinkovito uporabo družbenih omrežij v podjetništvu : vodnik za razvoj in krepitev poslovne prisotnosti na družbenih omrežjih
Katja Zver, 2024, professional monograph

Abstract: E-priročnik za učinkovito uporabo družbenih omrežij v podjetništvu predstavlja celovit vodnik, ki podjetjem omogoča, da izkoristijo moč družbenih omrežij za uspešno poslovanje. Začenši z uvodom o pomenu družbenih omrežij v poslovnem kontekstu, priročnik temeljito raziskuje ključne vidike, ki vodijo do uspeha na teh platformah. Prvi del se posveča gradnji blagovne znamke, kjer avtorji podrobno razlagajo koncept in delijo korake za ustvarjanje dosledne prisotnosti na družbenih omrežjih. V nadaljevanju se osredotočajo na učinkovite tehnike komunikacije s ciljno publiko, vključno z razvojem ciljne publike, ustvarjanjem privlačne vsebine ter gradnjo skupnosti. Oglaševanje na družbenih omrežjih je predstavljeno kot ključna strategija, kjer se raziskuje raznolikost oglaševalskih možnosti, ciljano oglaševanje in analiza konverzij, podkrepljena z realnimi primeri oglasnih kampanj. Avtorji prav tako poudarjajo pomen analize rezultatov in merjenja uspeha, s poudarkom na ključnih metrikah ter uporabi analitičnih orodij za spremljanje in interpretacijo analitičnih podatkov. Poseben poudarek je namenjen tudi skrbi za skupnost in upravljanju spletnega slovesa. V tem poglavju bralci pridobijo vpogled v gradnjo in ohranjanje pozitivnega slovesa, učinkovito upravljanje negativnih komentarjev ter številne primere uspešnih pristopov k skrbi za skupnost. Inovativne strategije vsebine za družbena omrežja so predstavljene z analizo vpliva videoposnetkov, animacij in interaktivne vsebine ter kreativnimi taktikami za povečanje angažiranosti. Avtorji se dotaknejo tudi globalnega trženja prek družbenih omrežij, pri čemer izpostavljajo prilagajanje strategij za mednarodno občinstvo, razumevanje lokalnih kultur in trendov ter delijo primere uspešnih globalnih kampanj. Priročnik zaključuje z razpravo o sodelovanju s strokovnjaki in agencijami za družbena omrežja ter ponuja smernice za razmislek o sodelovanju, izboru pravih strokovnjakov ali agencij in številne primere uspešnih sodelovanj z njihovimi koristmi za podjetje. Zaključni del priročnika vsebuje povzetek ključnih naukov in priporočil, obogaten s pričakovanji za prihodnost družbenih omrežij v poslovnem kontekstu. Avtorji dodajo še viri in literatura, ki bralcem omogočajo nadgradnjo njihovega znanja ter ohranjanje koraka s hitro spreminjajočim se svetom družbenih omrežij."
Keywords: družbena omrežja, podjetja, priročniki
Published in ReVIS: 13.02.2024; Views: 296; Downloads: 19
.pdf Full text (1,49 MB)

Search done in 0.27 sec.
Back to top