1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje in prodaje prek spleta na primeru blagovne znamke L'OccitaneKatja Klemenčič, 2019 Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na primerjavo različnih načinov pospeševanja prodaje in spletno trgovino blagovne znamke L’Occitane, katere distributer je podjetje Stillmark, d. o. o. Poleg tega je podjetje distributer tudi drugih blagovnih znamk, kot so Melvita, Max Mara in Les Couvent des Minimes. Podjetje je na trgu prisotno od leta 1990 in se ukvarja pretežno z maloprodajo, v preteklosti pa se je ukvarjalo tudi z založništvom.
V diplomskem delu smo primerjali različne akcije, ki so potekale v različnih obdobjih leta, in odziv potrošnikov nanje. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: Pospeševanje prodaje, spletna trgovina, primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje, popust, darilo ob nakupu Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 2668; Prenosov: 173 Celotno besedilo (2,92 MB) |
7. Pospeševanje prodaje in učinki za podjetje Janus Trade d.o.oMaks Agreš, 2019 Opis: Pospeševanje prodaje pripomore h konkurenčnosti podjetja, pri tem ima ključno vlogo motivirano prodajno osebje in vodstvo prodaje. V podjetju Janus Trade, d. o. o., je zaznano nezadostno motiviranje prodajnega osebja, kar je motiv za našo raziskavo. Z raziskavo smo spoznali, da je pospeševanje prodaje v proučevanem podjetju ekonomsko upravičeno, motiviranje se odraža v večjih prihodkih in posledično povečanem dobičku. Variabilni del plače je najpomembnejša spodbuda za pospeševanje prodaje. Predlagamo nadaljnje izboljševanje sistema nagrajevanja, določitev odstotka variabilnega dela plače glede na dosežene prodajne cilje in merila nagrajevanja ter možnosti za napredovanje. Z nematerialnega vidika motivacijskih dejavnikov pa predlagamo vpeljavo pohvale za inovativne predloge in vključevanje zaposlenih v razvoj prodaje. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: Pospeševanje prodaje, motivacija, vodenje prodaje, Janus Trade, d. o. o, prodajno osebje. Objavljeno: 02.10.2019; Ogledov: 2341; Prenosov: 141 Celotno besedilo (1,38 MB) |
8. |
9. |
10. |