Ključne besede: vseživljenjsko učenje, storitve KAM, izvajalci storitev KAM, uporabniki storitev KAM, dejavniki vključevanja, spreminjanje vedenjaObjavljeno v ReVIS: 11.09.2023; Ogledov: 446; Prenosov: 28 Celotno besedilo (1,53 MB)
Ključne besede: izbira študija, dejavniki izbire študija, učni uspeh, srednja šola, visokošolsko izobraževanje, vpisObjavljeno v ReVIS: 05.11.2021; Ogledov: 1227; Prenosov: 69 Celotno besedilo (775,79 KB)
Objavljeno v ReVIS: 18.10.2021; Ogledov: 799; Prenosov: 71 Celotno besedilo (555,38 KB)
Ključne besede: raziskovalne metode, študij druge stopnje, metodologija, poslovne vede, magistrske naloge, management znanjaObjavljeno v ReVIS: 15.01.2021; Ogledov: 1064; Prenosov: 58 Celotno besedilo (970,97 KB)
Ključne besede: vseživljenjsko učenje, odrasla oseba z motnjo v duševnem razvoju, motivi in ovire izobraževanja in učenja, kakovost življenjaObjavljeno v ReVIS: 15.01.2021; Ogledov: 2432; Prenosov: 98 Celotno besedilo (619,76 KB)
Ključne besede: učni dosežki, kakovost šole, management znanja, profesionalizem učiteljevObjavljeno v ReVIS: 06.01.2021; Ogledov: 1206; Prenosov: 65 Celotno besedilo (1,14 MB)
Ključne besede: zaposlovanje, izobraževanje, visoko šolstvo, brezposelnost, povezovanje teorije in prakse, trg delaObjavljeno v ReVIS: 06.01.2021; Ogledov: 1135; Prenosov: 58 Celotno besedilo (979,93 KB)
Ključne besede: kakovost v izobraževanju, evalvacija, trg dela, politika zaposlovanja, programi aktivne politike zaposlovanjaObjavljeno v ReVIS: 06.01.2021; Ogledov: 1334; Prenosov: 64 Celotno besedilo (1,57 MB)
Ključne besede: aktivna politika zaposlovanja, trg dela, svetovanje pri iskanju zaposlitve, pomoč pri iskanju zaposlitveObjavljeno v ReVIS: 05.01.2021; Ogledov: 1164; Prenosov: 49 Celotno besedilo (961,80 KB)
Ključne besede: čas, načrtovanje časa, otroci, učne navade, prosti čas, obšolske dejavnosti, osnovna šolaObjavljeno v ReVIS: 18.12.2020; Ogledov: 2562; Prenosov: 310 Celotno besedilo (2,56 MB)