1.
Vzpostavitev elektronskega dokumentnega sistema v javnem zavoduTatjana Grahek, 2013
Opis: V današnjem času si vse več podjetij želi avtomatizirati in optimizirati svoje poslovanje iz več razlogov; v prvi vrsti zaradi pretirane porabe časa za iskanje potrebnih dokumentov, pomanjkanja prostora za hrambo velike količine papirnih dokumentov in izgube dokumentov. Uvedba sistema za elektronsko upravljanje z dokumenti (EDMS) je prava
rešitev za vsa podjetja, ki želijo avtomatizirati temeljne poslovne procese. Za ta korak se je odločil tudi Zavod za zdravstveno varstvo Novo mesto, z namenom optimizacije in avtomatizacije procesa izvajanja notranjih presoj. V magistrski nalogi smo pripravili analizo trenutnega stanja za izbrani proces, na podlagi katere smo nato formirali koncept za elektronski dokumentni sistem. Z optimizacijo izbrane programske rešitve in ureditvijo delovnega toka dokumentov smo podali predlog izboljšave trenutnega stanja, ki bo informacijsko podprt z EDMS.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: dokument, EDMS sistem, informatizacija, sistem vodenja kakovosti, notranja presoja, Novell Vibe, predlog rešitve, delovni tok
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2961; Prenosov: 171
Celotno besedilo (6,15 MB)