1.
MARKETING IN PRODAJA STA KOT PES IN MAČKAKarmen Ferlan, 2023, ni določena
Opis: V diplomskem delu sta s teoretičnim in praktičnim delom predstavljena problematika konflikta med oddelkoma za marketing in prodajo ter njuno ne sodelovanje. Teoretični del opisuje, kaj sta marketing in prodaja ter njune naloge. Praktični del sestavljata hipoteza, ki izhaja iz teorije, in dokazovanje le-te s pomočjo analize v podjetjih. Rdeča nit diplomskega dela sta analiza sodelovanja med oddelkoma in postavitev smernic za izboljšanje le-tega v podjetjih.
V Sloveniji je še veliko prostora za izboljšave. Ker je ključ do uspešne prodaje in doseganja zastavljenih ciljev, je pomembno, da se podjetja s problematiko soočijo in jo začeti čim hitreje reševati.
Ključne besede: marketing, prodaja, sodelovanje marketinga in prodaje, tekmovanje, konflikt
Objavljeno v ReVIS: 19.06.2024; Ogledov: 251; Prenosov: 3
Celotno besedilo (1,71 MB)