Ključne besede: vseživljenjsko učenje, storitve KAM, izvajalci storitev KAM, uporabniki storitev KAM, dejavniki vključevanja, spreminjanje vedenjaObjavljeno v ReVIS: 11.09.2023; Ogledov: 458; Prenosov: 28 Celotno besedilo (1,53 MB)
Ključne besede: zdravstvene storitve, uporabniki zdravstvenih storitev, zadovoljstvo uporabnikov, zdravstveni delavci, zdravstvena dejavnostObjavljeno v ReVIS: 17.09.2020; Ogledov: 1930; Prenosov: 129 Celotno besedilo (705,33 KB)
Ključne besede: storitve, kakovost, kakovost storitev, management znanja, zadovoljstvo uporabnikov, zadovoljstvo, uporabnikiObjavljeno v ReVIS: 09.11.2018; Ogledov: 3045; Prenosov: 168 Celotno besedilo (2,56 MB)
Ključne besede: bančne storitve, Delavska hranilnica d.d., kakovost storitev, management znanja, zadovoljstvo uporabnikov, uporabnikiObjavljeno v ReVIS: 24.04.2018; Ogledov: 3605; Prenosov: 199 Celotno besedilo (1,28 MB)
Ključne besede: turizem, velnes, uporabniki storitev, nakupni proces, nakupna odločitev, diplomsko deloObjavljeno v ReVIS: 20.12.2017; Ogledov: 3051; Prenosov: 200 Celotno besedilo (1,19 MB)