Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Organizacijska klima in odnosi v trgovini Okaidi
Janja Škedelj, 2016

Abstract: Organizacijska klima ima velik vpliv na učinkovitost opravljanja dela in zadovoljstva pri delu ter je temelj za dobro delovanje organizacije. Uspeh je v veliki meri odvisen od kakovosti in truda ljudi, ki delajo za organizacijo. Prilagodljivi, produktivni in delovni ljudje v organizaciji so konkurenčna prednost podjetja. Zadovoljstvo kupcev je ključnega pomena za uspeh vsakega podjetja. Ponovni nakup stranke je v neki meri odvisen od njenega zadovoljstva in od prodaje prodajalca v določenem podjetju. Da pa je prodajalec zadovoljen, mora v organizaciji prevladovati pozitivna klima. Tudi vodstvo s svojim vedenjem zelo vpliva na dojemanje organizacijske klime zaposlenih, daje zgled in oblikuje organizacijsko klimo. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov. V teoretičnem delu so opisane značilnosti organizacijske klime in zadovoljstvo zaposlenih. Empirični del naloge pa predstavlja predstavitev podjetja, kvalitativno analizo vsebine in kvantitativno analizo.
Found in: osebi
Keywords: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, odnosi v trgovini, spreminjanje organizacijske klime, uspešnost organizacije
Published: 22.08.2018; Views: 2734; Downloads: 179
.pdf Fulltext (3,19 MB)

2.
3.
Izobraževanje in motivacija v proizvodnji organizaciji
Janja Škedelj, 2015

Abstract: Raziskovalno vprašanje (RV): Raziskava obravnava vprašanje, kako so zaposleni motivirani za izobraţevanje, ki jim kasneje lahko omogoči tudi napredovanje. Postavlja se tudi vprašanje , zakaj so odrasli manj motivirani za izobraţevanje kot mladi. Namen: Namen diplomske naloge je bil ug otoviti povezavo med motivacijo in i zobraţevanjem zaposlenih v organizaciji in kako motivacij a zaposlenih vpliva na izobraţevanje ter s tem na dosego cilje v organizacije. Metoda: Raziskava v d iplomsk i nalogi je bila izpeljana z metodo ankete. Uporabljen je bil vprašalnik z Likertovo ocenjevalno lestvico in raziskovana percepcija motiviranja zaposlenih za izobraţevanje v organizaciji. V anketo so bili vključeni zaposleni v proizvodni organizaciji . Rezultati: Rezultati raziskave so nam dali ugotovitve , kako se prepozna vpeljevanje dejavnikov motivacije, ki privedejo zaposlene, da se odločijo za izobraţevanje in izpopolnjevanje znanja. Z aposleni v organi zaciji so motivirani za izobraţevanje, saj t o pripomo re k hitrejšemu napredovanju in k boljši plači. Organizacija: V organizaciji se je , na podlagi pridobljenih rezultatov v raziskavi, po veča lo zavedanj e , kako pomembno je motiviranje zaposlenih, da se odločijo za izobraţevanje in da se jim da moţnost, da se izpopolnjujejo in nabirajo dodatno znanje, ki pripomo re k boljši uspešnosti pri njihovem delu. Druţba: Poveča lo se je zavedanj e v druţbi , kako pomembno je izobraţevanje za zaposlene in samo organizacijo, da se zaposleni lahko razvijajo, usposabljajo in pridobljeno znanje uporabijo tudi pri svojem delu. Originalnost: Izvirnost raziskave je bila osebna zasnova na podlagi delovnih izkušenj pri opravljanju del na področju m otivacije in izobraţevanja . Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Raziskava je bila omejena na zaposlene in vodstvo v proizvodni organizaciji . Dodatn i omejit vi raziskave sta bil i število zaposlenih v proizvodni organizaciji ter kraj anketiranja. Kot priloţnost za nadaljnje raziskovanje lahko organizacija preveri vpeljevanje dejavnikov motivacije , kot so način dobre komunikacije, več znanja in boljše zadovoljstvo ter doseganje uspešnosti celotne organizacije .
Found in: osebi
Keywords: izobraževanje, motivacija, kadri, nagrajevanje, zaposleni, znanje
Published: 20.08.2021; Views: 884; Downloads: 0
.pdf Fulltext (930,34 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top