1.
Primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje in prodaje prek spleta na primeru blagovne znamke L'OccitaneKatja Klemenčič, 2019, undergraduate thesis
Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na primerjavo različnih načinov pospeševanja prodaje in spletno trgovino blagovne znamke L’Occitane, katere distributer je podjetje Stillmark, d. o. o. Poleg tega je podjetje distributer tudi drugih blagovnih znamk, kot so Melvita, Max Mara in Les Couvent des Minimes. Podjetje je na trgu prisotno od leta 1990 in se ukvarja pretežno z maloprodajo, v preteklosti pa se je ukvarjalo tudi z založništvom.
V diplomskem delu smo primerjali različne akcije, ki so potekale v različnih obdobjih leta, in odziv potrošnikov nanje.
Keywords: Pospeševanje prodaje, spletna trgovina, primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje, popust, darilo ob nakupu
Published in ReVIS: 08.05.2019; Views: 2997; Downloads: 175
Full text (2,92 MB)