Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza funkcionalnosti informacijskega sistema
Aleksandra Gosar, 2010

Abstract: Magistrska naloga proučuje postopek razvoja funkcionalne specifikacije za informacijski sistem podjetja, ki se ukvarja z računalniškim inženiringom. Uporaba dobre in ustrezne informacijske rešitve v podjetju predstavlja njegovo konkurenčno prednost. Vodstvo podjetja zato želi imeti v podjetju enostavno informacijsko rešitev, ki pokriva celotno poslovanje podjetja. V obravnavanem podjetju je bilo ugotovljeno, da informacijska podpora poslovanju ni ustrezna, zato predlagam novo enostavnejšo, učinkovitejšo, funkcionalno prilagojeno informacijsko rešitev pripravljeno posebej za obravnavano podjetje. Izbor funkcionalnosti je bil narejen po modelu FURPS+, ki je znan in uveljavljen v poslovnem svetu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: podjetništvo, poslovni procesi, informacijski sistemi, metodologija, ITIL, PRINCE II, EMRIS, ISO 9126, FURPS+, funkcionalna specifikacija
Published: 08.08.2018; Views: 2830; Downloads: 175
.pdf Fulltext (922,31 KB)

2.
Sinhronizacija podatkov v obdobju menjave sistemov za upravljanje storitev informacijskih tehnologij z orodjem ReHub
Žan Potokar, 2017

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen sistem za upravljanje storitev informacijskih tehnologij z najbolj uveljavljenih standardom, ki definira procese znotraj organizacije. Predstavljeno je tudi orodje ReHub, ki je kot orodje, oziroma dodatek, razvito za produkt BMC Remedy. Opisana sta arhitektura ter osnovno delovanje BMC Remedyja, pri katerem se dotaknem tudi objektov s katerimi razvijem novo funkcionalnost orodja ReHub. Podrobneje so opisani procesi znotraj podjetij, ki temeljijo na ITIL standardu, prav tako pa tudi procesi delovanja ReHuba, ki so razviti po potrebah iz prakse. V drugem, oziroma tehničnem delu diplomske naloge je opisan razvoj sistema za analizo stabilnosti, oziroma uspešnosti sinhronizacije podatkov; Osnovo te funkcionalnosti izdelam s pomočjo orodja Pentaho, ki bazira na ETL diagramu. Novo funkcionalnost dodam na orodje ReHub, na katerem lahko uporabniki z le nekaj kliki pridejo do dnevne analize. V zadnjem delu diplomske naloge s pomočjo izdelanega sistema za analizo tudi predstavim in podrobno opišem njeno štirinajstdnevno izvajanje v velikem slovenskem podjetju, ter interpretiram rezultate.
Found in: ključnih besedah
Keywords: upravljanje storitev informacijskih tehnologij, ITSM, ITIL, BMC Remedy, sinhronizacija podatkov med sistemi, ETL diagram, ReHub
Published: 22.08.2018; Views: 2546; Downloads: 0

3.
Vpeljava spremembe v informacijski sistem v farmacevtski industriji
Franja Kapš, 2018

Abstract: V današnjem času so spremembe stalnica. Za uspešno obvladovanje sprememb v informacijskih sistemih je potrebno vzpostaviti formalni in sistematični postopek procesa upravljanja sprememb. Postopek upravljanja sprememb v farmacevtski industriji mora zadostiti vsem predpisanim zakonskim zahtevam, slediti mednarodnim standardom in upoštevati priporočila dobrih praks. V magistrski nalogi smo izdelali dokumentacijsko predlogo vpeljave spremembe v informacijski sistem v farmacevtski industriji na podlagi teoretičnih izhodišč okvira COBIT 5, ITIL, družine standardov ISO/IEC 20000 in zakonodajnih zahtev. Z dokumentacijsko predlogo smo opredelili namen upravljanja sprememb, področje uporabe, ključne izraze, prednosti, vloge in odgovornosti, različne politike, delovanja v primeru odstopanja, opredelili smo dejavnike uspeha, kazalnike uspešnosti ter prikazali delovne procese s pomočjo diagramov poteka.
Found in: ključnih besedah
Keywords: spremembe, upravljanje, informacijski sistemi, COBIT 5, ITIL, ISO, GAMP
Published: 24.08.2018; Views: 3169; Downloads: 176
.pdf Fulltext (1,51 MB)

4.
Izboljšanje in optimizacija upravljanja IT-storitev v srednje veliki organizaciji z vpeljavo ITSM orodja
Gašper Robida, 2023

Abstract: Upravljanje storitev informacijske tehnologije je ključno za učinkovito zagotavljanje informacijskih tehnologij v organizacijah in za dosego poslovnih ciljev. Prinaša prednosti, kot so izboljšana produktivnost, zmanjšanje časov nedelovanja sistemov, večje zadovoljstvo uporabnikov in večja varnost informacijskih sistemov, ter omogoča boljšo usklajenost med informacijsko tehnologijo in poslovnimi potrebami organizacije. Vpeljava ustreznega orodja za upravljanje storitev informacijske tehnologije je za organizacije zelo velikega pomena, saj omogoča avtomatizacijo in optimizacijo procesov ter celovit vpogled v delovanje storitev informacijske tehnologije. Pravilna implementacija orodja ITSM omogoča boljšo sledljivost, nadzor in obvladovanje storitev informacijske tehnologije, kar vodi k povečanju učinkovitosti, zmanjšanju tveganj in izboljšanju poslovnih rezultatov organizacije.
Found in: ključnih besedah
Keywords: informacijska tehnologija, upravljanje storitev, ITSM, ITIL, procesi, zahtevki, incidenti, Jira
Published: 06.12.2023; Views: 213; Downloads: 19
.pdf Fulltext (1,76 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top