Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Poslovni načrt za rast podjetja Aleator d. o. o.
Zoran Pančur, 2017

Abstract: Poslovni načrt je vnaprej preverjena strategija, kako zmagovati kljub vedno večji konkurenci. Je osnovno vodilo vsakega podjetja v obliki pisnega dokumenta, v katerem podjetnik jasno opredeli poslovne cilje in strategije za dosego ciljev. Podjetje Aleator d.o.o. se zaveda, da je skrbno planiranje ključ do uspešnega poslovanja. Ob kopici idej in taktik s ciljem najbolj optimalnega delovanja pa mora podjetje poleg vseh navdihov v glavah vodilnih v podjetju preučiti še druge pasti in priložnosti, ki jih kasneje nepričakovano najdemo pri poslovanju. Poslovni načrt podjetja Aleator d.o.o. vsebuje vse elemente preverjanja rasti in strategije rasti podjetja, od vizije in ciljev, raziskave trgov, razvoja in marketinga ter splošne organizacije do simuliranih finančnih izkazov. Poslovni načrt je izdelan na podlagi realnih podatkov in bo v praksi uporaben. Navedene projekcije so cilji do poslovnega leta 2020.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, rast podjetja, poslovni izid, planiranje poslovanja, investicija.
Published: 01.12.2017; Views: 2996; Downloads: 12

2.
Poslovni načrt podjetja Sonček kozmetika
Barbara Modic, 2012

Found in: ključnih besedah
Keywords: storitve, poslovni načrt, investicija, diverzifikacija, planiranje poslovanja, SWOT analiza, strategija, diplomske naloge
Published: 28.06.2018; Views: 3832; Downloads: 480
.pdf Fulltext (1,34 MB)

3.
4.
Določanje normativnih količin materialov za pakiranje izdelkov v proizvodnem podjetju
Natalija Zoran, 2017

Abstract: Trg z vse večjo konkurenco zahteva od podjetij nenehne izboljšave za zviševanje kakovosti izdelkov, zniževanje stroškov in doseganje konkurenčnosti. Obravnavali smo proces določanja normativnih količin materialov za pakiranje končnih izdelkov v večjem proizvodnem podjetju, ki se ukvarja s proizvodnjo polizdelkov in pakiranjem končnih izdelkov. V proces planiranje proizvodnje vključujemo celoten proces od trenutka vnosa prodajne napovedi oz. kupčevega naročila v informacijski sistem do trenutka lansiranja procesnega naloga za pokritje potreb. Na podlagi analiz izdelanih serij končnih izdelkov in porabljenih embalažnih materialov smo predlagali modele določanja normativnih materialov, ki upoštevajo velikost proizvodnega naloga in vrsto materiala.
Found in: ključnih besedah
Keywords: proizvodnja, planiranje, informacijski sistem, kosovnica, embalažni materiali
Published: 24.08.2018; Views: 2783; Downloads: 132
.pdf Fulltext (1,28 MB)

5.
6.
7.
Organizacija kadrovske službe
Andreja Savić, 2015

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili organizacijo kadrovske službe, pomen človeških virov v podjetju in njihovo vlogo pri ustvarjanju konkurenčnosti. Zanimalo nas je, ali so človeški viri ključnega pomena pri ustvarjanju konkurenčnosti posameznega podjetja, ali je organizacija kadrovske službe temelj za uspešno delovanje podjetja, ali sta planiranje in organizacija kadrovske službe povezana s strategijo razvoja podjetja in kdo so nosilci kadrovskih odločitev strateškega značaja. V prvem, teoretičnem delu, smo s pomočjo strokovne literature opisali osnovne pojme kadrovske funkcije, organizacije kadrovske službe, procesa kadrovanja in menedžmenta človeških virov. Organizacija kadrovske službe je temelj za uspešno delovanje podjetja, človeški viri pa predstavljajo kapital podjetja. Človeški viri so danes strateška točka konkurenčnosti podjetja. So dodana vrednost vsakega podjetja, saj posedujejo znanje, strokovnost in inteligenco. V drugem, empiričnem delu, smo s pomočjo ankete naredili raziskavo. Anketo smo poslali vodjem kadrovskih služb večjih slovenskih podjetij. V vzorec smo vključili različna podjetja glede na dejavnost in glede na število zaposlenih. Zanimalo nas je mnenje vodilnih kadrovskih delavcev o pomenu človeških virov, ali gradijo kadrovsko službo na predpostavki, da so človeški viri ključnega pomena ter kakšno vlogo ima kadrovska služba v njihovem podjetju in kdo so nosilci kadrovskih odločitev strateškega značaja. Ključna ugotovitev je, da je glede na velikost podjetja odvisno, kakšno vlogo ima kadrovska služba. V večjih podjetjih ima pomembno vlogo, veliko pozornosti namenjajo pravilnemu izboru novih kadrov, izobraževanju, planiranju in razvoju kadrov. V srednje velikih podjetjih pa ima kadrovska služba zgolj administrativno vlogo, kadrujejo samo po trenutnih potrebah.
Found in: ključnih besedah
Keywords: kadrovska služba, človeški viri, planiranje strateških virov, strateška vloga, motivacija, diplomske naloge
Published: 28.07.2021; Views: 1098; Downloads: 107
.pdf Fulltext (2,29 MB)

8.
Optimizacija zalog vhodnega materiala lesarske organizacije
Blaž Špehar, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: zaloge, optimizacija, organizacija, planiranje, proizvodnja, diplomske naloge
Published: 23.08.2021; Views: 892; Downloads: 63
.pdf Fulltext (1,33 MB)

9.
Proces pridobivanja in razvoj kadrov
Eva Peterlin, 2021

Abstract: Vedno bolj je pomembno, kakšne kadre si bomo izbrali, saj kader, ki deluje v podjetju, ni naključje. Kadri v podjetju pripomorejo k poslovanju, ter skupaj sestavljajo podjetje v katerem delujejo in ga navsezadnje tudi predstavljajo. V diplomski nalogi bom opisala proces planiranja kadrovskih virov, ter na kakšen način podjetja svoj kader usposabljajo.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Planiranje, človeški viri, strateško planiranje, zaposleni, razvoj.
Published: 27.08.2021; Views: 854; Downloads: 63
.pdf Fulltext (2,50 MB)

10.
Diverzifikacija poslovanja podjetja Nano inženiring d. o. o.
Miha Katič, 2021

Abstract: Podjetje Nano inženiring d. o. o., je generalni uvoznik blagovne znamke Nanoprotech. V diplomskem delu smo analizirali različne poslovne in tržne možnosti, s katerimi bi podjetje v prihodnje lahko rastlo. Obravnavali smo možnosti rasti podjetja z generično rastjo in z diverzifikacijo. V ta namen smo preverili in proučili obstoječe trge, posle, literaturo in raziskali možnost povečanja poslov in širitve na druge trge. Glavna dejavnost podjetja je posredništvo pri prodaji drugih izdelkov, natančneje izdelkov blagovne znamke Nanoprotech. Izdelki so namenjeni zaščiti materialov, gre za mazivna sredstva proti koroziji, škripanju itd
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, planiranje, rast podjetja, generična rast, diverzifikacija
Published: 07.12.2021; Views: 833; Downloads: 60
.pdf Fulltext (1,08 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top