Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Načrtovanje rasti podjetja Conditus, d.o.o.
Tina Mlekuž, 2017

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno uspešno podjetje Conditus, d. o. o., in njegova rast. Ustanovljeno je bilo leta 2009, glavna dejavnost podjetja pa je proizvodnja blejskih kremnih rezin. Podjetje beleži vsakoletno rast, dobro izkorišča vse dane možnosti iz okolja in se širi tako v Sloveniji kot tudi v tujini. Podjetje uspešno posluje s trgovsko verigo Hofer Slovenija in Hofer Avstrija, hoteli in gostišči v Sloveniji ter Avstriji. Vse spremembe, ki se dogajajo okoli nas, se dogajajo tudi v poslovnem svetu, vsa podjetja so se primorana hitro prilagajati in organizirati svoje delo, ker si prav s tem zagotovijo uspešno poslovanje. Podjetje Conditus se na te spremembe hitro in dobro odziva. Konkurenca je tudi v »sladkem svetu« velika, vendar je podjetje Conditus uspešno in konkurenčno, saj so njihovi izdelki kakovostni, sveži ter sledijo željam kupcev in dobaviteljev. Narejena je analiza SWOT, ki opredeljuje prednosti, slabosti, priložnost in nevarnost za podjetje. Velika prednost podjetja je, da je »kremšnita« prepoznavna blagovna znamka, po drugi strani pa občutljiv izdelek in zahteven za izdelavo, zato je to slabost. Za podjetje največjo nevarnost predstavlja stalno spreminjanje zakonodaje in strogi higienski standardi, kot priložnost pa vidijo predvsem pri izgradnji karavanškega predora. Pri podjetju Conditus sem opisala tako generično rast, ker podjetje povečuje svoj prihodek s povečevanjem proizvoda – kremnih rezin, kot tudi diverzificirano rast poslovanja, ker se širijo na tuje trge. Podrobno je narejena finančna analiza s kazalniki poslovanja, ki predstavlja trenutno stanje podjetja. Podjetje dokazuje, da posluje zelo uspešno in da lahko rast pričakujejo tudi v prihodnosti. V zadnjem delu diplomskega dela so predvideni podatki rasti za obdobje 2017–2021. Cilj diplomskega dela je prepoznati poslovne priložnosti in tudi sposobnosti podjetja za nadaljnjo rast, hkrati pa pokazati pravi način in pot, ki bosta podjetju omogočila širitev poslovanja in rast.
Found in: ključnih besedah
Keywords: kremna rezina, rast, generična rast, diverzificirana rast, finančna analiza, kazalniki
Published: 12.01.2018; Views: 3101; Downloads: 149
.pdf Fulltext (1,55 MB)

2.
3.
Rast in razvoj podjetja Avtoelektrika Bračič
Vesna Bračič, 2012

Found in: ključnih besedah
Keywords: podjetništvo, poslovna ideja, poslovni načrt, SWOT analiza, rast podjetja, diverzificirana rast, Avtoelektrika Bračič
Published: 14.06.2018; Views: 2350; Downloads: 154
.pdf Fulltext (829,57 KB)

4.
Analiza rasti podjetja Avtoservis Novak d. o. o.
Maja Novak, 2018

Abstract: V diplomskem delu obravnavam rast družinskega podjetja Avtoservis Novak d. o. o., ki ga je moj oče ustanovil leta 1992. Podjetje se ukvarja s štirimi različnimi dejavnostmi – avtoservisnimi storitvami, prevoznimi storitvami, proizvodnjo peletov za kurjavo in steljo ter gradbenimi storitvami. Skozi diplomsko delo podrobneje predstavljam podjetje in s pomočjo analize MOF analiziram poslovanje v bližnji preteklosti ter sedanjosti. Nato z uporabo analize RECoIL analiziram potencial za rast podjetja. Z ANSOFFOVO matriko proučujem možne strategije za rast podjetja v prihodnosti. Za analiziranje rasti poslovanja podjetja pa uporabljam tudi naslednja orodja strateške analize: analizo PEST in SWOT ter matriko TOWS in BCG. Tiho znanje (angl. »Tacit knowledge«) je prepoznano kot glavna konkurenčna prednost našega družinskega podjetja. Odseva v vseh dejavnostih podjetja in nas dela edinstvene ter kakovostne. Prav tako je konkurenčna prednost pristop vodilnih do kupcev, saj se s težavami kupcev poistovetimo in se vsakemu posebej posvetimo ter jim nudimo 100 % kakovost in garancijo. V podjetju Avtoservis Novak d. o. o. smo v zadnjih letih dosegali uspešne poslovne rezultate, kar je predstavljeno v analizi poslovanja v opazovanem obdobju od leta 2014 do 2018 (ocena). V letu 2014 so čisti prihodki od prodaje znašali 326.598,00 €, v letu 2015 so se znižali za 22 %, nato so se v poslovnem letu 2016 povečali za 46 %, leta 2017 pa so znašali 366.565,87 €. S povečanjem prihodkov so se povečevali tudi odhodki in zmanjševale obveznosti. V podjetju smo si zadali cilj, da v letu 2018 svoje prihodke povečamo za 25 %, kar pomeni, da bi prihodki od prodaje znašali 450.000,00 €.
Found in: ključnih besedah
Keywords: družinsko podjetništvo, načrtovanje rasti podjetja, trajnostni razvoj, podjetniške ideje, diverzifikacija, diverzificirana rast podjetja
Published: 21.12.2018; Views: 2595; Downloads: 162
.pdf Fulltext (4,05 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top