Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 32
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Embalaža in njen pomen za prodajo izdelka v farmacevtskem podjetju
Tanja Murn, 2014

Abstract: Podjetja je potrebno spodbujati, da čim več pozornosti namenijo embalaži. Sama embalaža je izredno pomembna, saj pomaga prodajati določen izdelek. Prav dizajn in videz pomembno vplivata na kupce in odločata pri nakupnih odločitvah. Embalaži lahko rečemo tudi, da je tržni nosilec komunikacij med podjetjem in kupcem. Njena glavna naloga je ustvarjanje zaupanja. Tisti prvi stik z določenim izdelkom nam ustvarja različne poglede, na osnovi katerih se odločamo za nakup izdelka. Vsak potrošnik si o določenem izdelku stvari svojo podobo. Ta podoba ne izhaja samo iz izdelka, temveč tudi iz podjetja, v katerem nastaja. Vsako podjetje, če želi biti uspešno, mora v prvi fazi zagotoviti lep, privlačen, zanimiv dizajn. Da vse to dosežeš, je potrebno nenehno slediti konkurenci, trgu in upoštevati potrebne zakonodaje. Za doseganje vseh teh ciljev se je podjetje Krka, d. d., Novo mesto, odločilo, da zamenja dizajn. Ob menjavi dizajna je podjetje zamenjalo tudi obliko in gibanje navodila. Ravno na osnovi tega je podjetju uspelo prihraniti stroške.
Found in: ključnih besedah
Keywords: embalaža, dizajn, navodilo, zgibanje, konstrukcija, gramatura, format
Published: 10.08.2018; Views: 2506; Downloads: 149
.pdf Fulltext (910,51 KB)

2.
Racionalizacija stroškov zloženk v farmacevtski industriji
Vesna Kadunc, 2014

Abstract: Glavni namen embalaže v farmacevtski proizvodnji je zgotavljanje kakovosti končnega izdelaka v celotnem času njegove uporabnosti. Eden izmed najpomembnejših embalažnih materialov so prav gotovo zloženke, katerih namen je pritegniti kupca, da izdelek kupi ter ga obenem seznani z vsemi pomembnimi podatki. Problem pa se kaže v prevelikih stroških odpisa embalaže, predvsem zloženk, zata smo v Krki uvedli ukrepe za zmanjševanje le-teh. Cilja diplomske naloge sta preučiti ukrepe, ki smo jih uvedli z namenom zmanjšanja stroškov odpisa ter ugotoviti prednosti novega dizajna. Kot metodologija za preučitev svojih dveh hipotez sem uporabila Swot analizo. Rezultati so pokazali, da smo z uvedenimi ukrepi v prvem četrtletju letošnjega leta sicer povečali stroške odpisa, vendar planiramo, da naj bi se le-ti do konca leta zmanjšali ter da bi bil novi dizajn embalaže prepoznaven in varen za uporabnika.
Found in: ključnih besedah
Keywords: embalaža, zloženke, novi dizajn, zniževanje stroškov, varna uporaba
Published: 21.08.2018; Views: 2868; Downloads: 120
.pdf Fulltext (3,60 MB)

3.
Prenova bivalnega prostora
Petra Slokan, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: diplomske naloge, prenova, notranji dizajn, pritličje, bivalni prostor
Published: 21.06.2020; Views: 2671; Downloads: 239
.pdf Fulltext (5,47 MB)

4.
5.
Charli čokolada
Irena Drnovšček, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: celostna grafična podoba, dizajn, barve
Published: 24.09.2020; Views: 1403; Downloads: 103
.pdf Fulltext (4,34 MB)

6.
Vrijednosti i načini primjene održivog modnog dizajna
Monika Geci, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: suvremena moda, održivi dizajn, konzumacija, zaštita okoliša, analiza
Published: 31.10.2020; Views: 1230; Downloads: 0

7.
Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo Etra časomer
Matjaž Bohorč, 2020

Abstract: Živimo v obdobju, v katerem se priljubljenost in uporaba digitalnih izdelkov iz dneva v dan povečuje. Računalniki in druge naprave ter njihova orodja vplivajo in komunicirajo z nami na vsakem koraku življenja. Nove sodobne tehnologije zagotavljajo izjemne olajšave, prednosti in medsebojne interakcije med tehnologijo in človekom. Te medsebojne interakcije po navadi potekajo preko raznih grafičnih uporabniških vmesnikov, prisotne ali na računalniku, mobilni napravi ali kakršni drugi sodobni napravi. Grafični uporabniški vmesniki tako v veliki meri prispevajo k hitremu in enostavnemu komuniciranju z uporabljenimi napravami ter njihovimi programi, ne da bi bilo potrebno poznavanje ukazov. Predstavljajo sodoben način povezovanja vizualnih elementov z načeli funkcionalnih principov delovanja in vodenja po programu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: grafični uporabniški vmesnik, razvoj mobilne aplikacije, InVision Studio, dizajn, prijava na delovni nalog preko aplikacije
Published: 11.12.2020; Views: 1802; Downloads: 175
.pdf Fulltext (4,62 MB)

8.
Oblikovanje kozmetične embalaže z zgodbo
Urša Anderlič, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: embalaža, dizajn, ilustracija, marketing, zgodbe, kozmetika, turizem
Published: 29.12.2020; Views: 1284; Downloads: 74
.pdf Fulltext (18,92 MB)

9.
Oblikovanje embalaž za linijo kozmetičnih izdelkov
Tajda Tonin, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: dizajn, embalaža, kozmetika, trendi
Published: 29.12.2020; Views: 1308; Downloads: 0

10.
Search done in 0 sec.
Back to top