Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Vpliv Covid-19 na nakupne odločitve sodobnega odjemalca
Anže Šterbenc, 2021

Abstract: Predvsem zaradi zaprtja fizičnih poslovalnic so bili odjemalci primorani nakupovati prek drugih prodajnih kanalov, zato so se v večini obrnili na digitalne kanale. S tem so se izrazile nekatere nove (in stare) nakupne navade, kar smo ugotovili tudi v raziskovalnem delu. Kot rezultat pandemije so odjemalci danes bistveno bolj orientirani na splet, ne glede na starostno skupino. Vse bolj je izražena potreba po dobri uporabniški izkušnji ter preprostem in hitrem nakupovanju. Večina odjemalcev prav tako vse pogosteje na svoji nakupni poti uporablja splet različnih prodajnih kanalov.
Found in: ključnih besedah
Keywords: sodoben odjemalec, uporabniška izkušnja, maloprodajni ponudnik, prodajni kanali, Covid-19
Published: 22.01.2022; Views: 833; Downloads: 72
.pdf Fulltext (737,64 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top