Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vloga vedenjskih vzorcev pogrešanih oseb pri njihovem iskanju
Sebastian Mohorič, 2017

Abstract: Policija vsako leto obravnava povprečno 455 prijav pogrešanih oseb. Praviloma večino pogrešanih oseb najdejo v razmeroma kratkem času po prijavi pogrešanja, zato se prekinejo vse aktivnosti v zvezi z njenim iskanjem. V ostalih primerih pa policija vloži veliko napora in sredstev, da bi pogrešano osebo čim hitreje našli. Iskalna akcija je potrebna v približno tretjini primerov prijav pogrešane osebe, kar pomeni, da jih je povprečno 152 na leto. Pri iskanju policija pogosto zaprosi za pomoč enote sil za zaščito, reševanje in pomoč, saj so njihovi člani specifično usposobljeni prostovoljci, ki s svojim znanjem zelo pripomorejo k učinkoviti izvedbi iskalne akcije. Cilj vsake iskalne akcije je, da se pogrešana oseba najde. Za udeležene v iskalni akciji lahko najdba mrtve pogrešane osebe pomeni, da je bila iskalna akcija neuspešna, vendar je širše gledano tudi ta iskalna akcija uspešna, saj pomeni konec negotovosti svojcev in prijateljev, ki se lahko tako dostojno poslovijo od pokojnika. Vsak človek, tudi pogrešana oseba, ima svoj vedenjski vzorec, ki je dokaj konstanten. Glede na te vzorce lahko napovemo njegovo obnašanje in delovanje. Kljub trditvi, da ima vsak posameznik svoj vedenjski vzorec, je lahko za določene kategorije ljudi značilno podobno obnašanje. Strokovnjaki so namreč ugotovili, da imajo mladostniki v različnih fazah razvoja podobne vedenjske vzorce. Prav tako vedenjski vzorci določenih bolezenskih stanj prevladujejo nad vedenjskimi vzorci zdravega človeka. Ker je vedenjski vzorec pogrešane osebe za iskalno akcijo ključnega pomena, smo predlagali, da se ga vključi v organizacijo, načrtovanje in izvedbo iskalne akcije. Predlog sestavljajo trije sklopi. V prvem sklopu predlagamo vsebinsko dopolnitev in preureditev obstoječega obrazca Pogrešane osebe, I. del. V drugem sklopu smo, po vzoru tujih policij, izdelali dve prilogi: Kategorije pogrešanih oseb in njihove značilnosti in Kje iskati?. V tretjem sklopu smo izdelali obrazec Vedenjski vzorec pogrešane osebe.
Found in: ključnih besedah
Keywords: policija, iskalne akcije, pogrešane osebe, iskanje pogrešanih oseb, vedenjski vzorci, Slovenija
Published: 07.11.2017; Views: 4591; Downloads: 275
.pdf Fulltext (2,00 MB)

2.
3.
4.
Prostovoljstvo in analiza prostovoljske dejavnosti vodnikov reševalnih psov v Sloveniji
Marin Marasovič, 2013

Abstract: Prostovoljno delo predstavlja enega od osnovnih odzivov civilne družbe na njene potrebe in brani interese ogroženih, prikrajšanih, marginaliziranih in izključenih posameznikov in skupin. Prostovoljno delo opravlja posameznik, v dobro drugih ali v splošno korist, po svoji svobodni volji in brez pričakovanja plačila ali drugih materialnih koristi zase. V naši diplomski nalogi smo se osredotočili na analizo prostovoljnega dela vodnikov reševalnih psov, ki delujejo v okviru sil za zaščito, reševanje in pomoč. S pomočjo analize odgovorov na naš anketni vprašalnik, ki jih je podalo osemdeset vodnikov, smo orisali temeljne karakteristike njihovega prostovoljnega udejstvovanja in pokazali, da s svojim trenutnim položajem niso zadovoljni.
Found in: ključnih besedah
Keywords: prostovoljstvo, solidarnost, logoterapija, vodniki reševalnih psov, reševalne akcije
Published: 29.07.2021; Views: 915; Downloads: 45
.pdf Fulltext (1,53 MB)

5.
Razvoj marketinga znamke Cockta
Ana Cajhen, 2023

Abstract: V diplomski nalogi bosta obravnavana obstoj in razvoj blagovne znamke Cockta, ki proizvaja ikonično slovensko brezalkoholno pijačo. Poglobili se bomo v zgodovino blagovne znamke in spremembe njenih marketinških pristopov za povečanje popularnosti in tržnega deleža. Skozi leta obstoja se je Cockta prilagajala potrošniškim trendom in nadaljevala z marketinškimi aktivnostmi, ki so se osredotočale na povezovanje s potrošniki. Skozi razvoj znamke in njenega pristopa k marketingu je Cockta posvečala največ pozornosti kakovosti in ohranjanju tradicionalnih vrednot blagovne znamke. Cockta je dokaz, da kombinacija inovativnosti in prilagodljivosti vodi do uspeha na še tako konkurenčnem trgu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Cockta, blagovne znamke, marketing, razvoj blagovne znamke, marketinške akcije
Published: 26.09.2023; Views: 279; Downloads: 12
.pdf Fulltext (3,25 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top