1. Vloga vedenjskih vzorcev pogrešanih oseb pri njihovem iskanjuSebastian Mohorič, 2017 Abstract: Policija vsako leto obravnava povprečno 455 prijav pogrešanih oseb. Praviloma večino pogrešanih oseb najdejo v razmeroma kratkem času po prijavi pogrešanja, zato se prekinejo vse aktivnosti v zvezi z njenim iskanjem. V ostalih primerih pa policija vloži veliko napora in sredstev, da bi pogrešano osebo čim hitreje našli. Iskalna akcija je potrebna v približno tretjini primerov prijav pogrešane osebe, kar pomeni, da jih je povprečno 152 na leto. Pri iskanju policija pogosto zaprosi za pomoč enote sil za zaščito, reševanje in pomoč, saj so njihovi člani specifično usposobljeni prostovoljci, ki s svojim znanjem zelo pripomorejo k učinkoviti izvedbi iskalne akcije. Cilj vsake iskalne akcije je, da se pogrešana oseba najde. Za udeležene v iskalni akciji lahko najdba mrtve pogrešane osebe pomeni, da je bila iskalna akcija neuspešna, vendar je širše gledano tudi ta iskalna akcija uspešna, saj pomeni konec negotovosti svojcev in prijateljev, ki se lahko tako dostojno poslovijo od pokojnika. Vsak človek, tudi pogrešana oseba, ima svoj vedenjski vzorec, ki je dokaj konstanten. Glede na te vzorce lahko napovemo njegovo obnašanje in delovanje. Kljub trditvi, da ima vsak posameznik svoj vedenjski vzorec, je lahko za določene kategorije ljudi značilno podobno obnašanje. Strokovnjaki so namreč ugotovili, da imajo mladostniki v različnih fazah razvoja podobne vedenjske vzorce. Prav tako vedenjski vzorci določenih bolezenskih stanj prevladujejo nad vedenjskimi vzorci zdravega človeka. Ker je vedenjski vzorec pogrešane osebe za iskalno akcijo ključnega pomena, smo predlagali, da se ga vključi v organizacijo, načrtovanje in izvedbo iskalne akcije. Predlog sestavljajo trije sklopi. V prvem sklopu predlagamo vsebinsko dopolnitev in preureditev obstoječega obrazca Pogrešane osebe, I. del. V drugem sklopu smo, po vzoru tujih policij, izdelali dve prilogi: Kategorije pogrešanih oseb in njihove značilnosti in Kje iskati?. V tretjem sklopu smo izdelali obrazec Vedenjski vzorec pogrešane osebe. Found in: ključnih besedah Keywords: policija, iskalne akcije, pogrešane osebe, iskanje pogrešanih oseb, vedenjski vzorci, Slovenija Published: 07.11.2017; Views: 4591; Downloads: 275 Fulltext (2,00 MB) |
2. Uporaba sile v mednarodnem pravu - izjeme od temeljne prepovediŽiva Ventin, 2013 Found in: ključnih besedah Keywords: mednarodno pravo, mednarodno Ustanovna listina ZN, načelo prepovedi uporabe sile ali grožnje s silo, kolektivne vojaške prisilne akcije, prepoved uporabe sile, humanitarna intervencija, mirovne operacije, samoobramba, zunanja samoodločba Published: 19.06.2019; Views: 2453; Downloads: 181 Fulltext (614,10 KB) |
3. |
4. Prostovoljstvo in analiza prostovoljske dejavnosti vodnikov reševalnih psov v SlovenijiMarin Marasovič, 2013 Abstract: Prostovoljno delo predstavlja enega od osnovnih odzivov civilne družbe na njene potrebe in
brani interese ogroženih, prikrajšanih, marginaliziranih in izključenih posameznikov in
skupin. Prostovoljno delo opravlja posameznik, v dobro drugih ali v splošno korist, po svoji
svobodni volji in brez pričakovanja plačila ali drugih materialnih koristi zase. V naši
diplomski nalogi smo se osredotočili na analizo prostovoljnega dela vodnikov reševalnih
psov, ki delujejo v okviru sil za zaščito, reševanje in pomoč. S pomočjo analize odgovorov na
naš anketni vprašalnik, ki jih je podalo osemdeset vodnikov, smo orisali temeljne
karakteristike njihovega prostovoljnega udejstvovanja in pokazali, da s svojim trenutnim
položajem niso zadovoljni.
Found in: ključnih besedah Keywords: prostovoljstvo, solidarnost, logoterapija, vodniki reševalnih psov, reševalne akcije Published: 29.07.2021; Views: 915; Downloads: 45 Fulltext (1,53 MB) |
5. Razvoj marketinga znamke CocktaAna Cajhen, 2023 Abstract: V diplomski nalogi bosta obravnavana obstoj in razvoj blagovne znamke Cockta, ki proizvaja ikonično slovensko brezalkoholno pijačo. Poglobili se bomo v zgodovino blagovne znamke in spremembe njenih marketinških pristopov za povečanje popularnosti in tržnega deleža. Skozi leta obstoja se je Cockta prilagajala potrošniškim trendom in nadaljevala z marketinškimi aktivnostmi, ki so se osredotočale na povezovanje s potrošniki.
Skozi razvoj znamke in njenega pristopa k marketingu je Cockta posvečala največ pozornosti kakovosti in ohranjanju tradicionalnih vrednot blagovne znamke. Cockta je dokaz, da kombinacija inovativnosti in prilagodljivosti vodi do uspeha na še tako konkurenčnem trgu. Found in: ključnih besedah Keywords: Cockta, blagovne znamke, marketing, razvoj blagovne znamke, marketinške akcije Published: 26.09.2023; Views: 279; Downloads: 12 Fulltext (3,25 MB) |