Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv barve na percepcijo kakovosti izdelkov v kozmetični industriji
Ema Bon, 2023

Opis: V diplomskem delu je predstavljena analiza različnih barv, ki vplivajo na našo percepcijo dojemanja kakovosti izdelkov. Njihova posebnost je vpliv na našo zavest in podzavest, zato lahko njihove prednosti in slabosti obrnemo sebi v prid. Specifično se osredotočimo na kozmetično industrijo in njihovo uporabo barv, ki so bistvene tako za povečanje prodaje kot tudi za hitro prepoznavo blagovne znamke. S pomočjo raziskave, ki vključuje podjetja in potrošnike, bomo lahko natančneje izvedeli, kako izbira barv na izdelkih izgleda tudi v praksi.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Barve, percepcija kakovosti, kozmetična industrija, teorija, raziskava.
Objavljeno: 27.09.2023; Ogledov: 318; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh