Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Izdelava VLAN omrežja z Mikrotik omrežno opremo
Tilen Urh, 2019

Opis: Skozi zadnje desetletje je svet interneta doživel različne napredke tako pri cenovno bolj ugodnih napravah kot glede varnosti. Poleg dobrih strani ima razvoj tudi slabe – vedno več je zlonamernih programov, virusov, hekerskih napadalcev in drugih groženj varnosti. Glede na to, da je vse več naprav, ki se stalno povezujejo na svetovni splet in iz njega črpajo podatke, obstaja stalna potreba po nadgradnji varnosti v omrežjih. Podjetja danes svoja omrežja gradijo iz več omrežij in tako omejujejo obseg škode, ki je lahko narejena. Z uporabo več omrežij je mogoče posamezna omrežja bolj specifično zavarovati (glede na potrebe v omrežju) z uporabo požarnih zidov, različnih pravil in drugih načinov zaščite. V primeru težav v omrežju je pomembno takojšnje ukrepanje, zato je ključnega pomena takojšnje obveščanje o napakah. Diplomska naloga obravnava implementacijo virtualnih omrežij za ločitev naprav v bolj zavarovana in manj zavarovana omrežja, pripravo pravil požarnega zidu, centralizacijo upravljanja dostopnih točk in pripravo načina za obveščanje administratorja o spremembah oz. težavah.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Mikrotik, požarni zid, DUDE, CAPsMAN/CAP, VLAN, SNMP, IP, Mikrotik, firewall, DUDE, CAPsMAN/CAP, VLAN, SNMP, IP
Objavljeno: 17.09.2019; Ogledov: 2854; Prenosov: 278
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

4.
Graditev želene pozicije in percepcije mikropodjetja Avaces, d.o.o., s pomočjo znamke
Urh Markelj, 2020

Opis: Graditev želene pozicije in percepcije na trgu je zelo pomemben dejavnik vsakega podjetja. Eden izmed načinov, kako lahko zgradimo želeno pozicijo in percepcijo, je s pomočjo znamke. Iskanje povratnih informacij je v današnjem poslovnem svetu postalo stalnica, saj tako zagotovimo retrospektivo. Pomembno je, da se s končnimi kupci ujamemo na poti zadovoljevanja njihovih potreb, tako otipljivih kot neotipljivih. Blagovna znamka je ena izmed tistih stvari, ki jo mora podjetje dolgoročno negovati – to pomeni, da jo živi. Živeti z blagovno znamko pomeni dejanja in komuniciranje enakih stvari. Živimo v času neomejene izbire, zato se blagovne znamke soočajo z izzivi prekomerne ponudbe in dokazovanjem vrednosti. Vprašanje, ki si ga zastavljamo pri pozicioniranju znamke, je, kam se bomo umestili na percepcijskem zemljevidu. V diplomskem delu raziščemo, kako stranke zaznavajo proučevano mikropodjetje Avaces, d. o. o., ter kako zgraditi želeno pozicijo s pomočjo znamke. V zadnjem delu naloge v ta namen podamo smernice za nadaljnje znamčenje podjetja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: blagovna znamka, percepcija, pozicioniranje, konkurenca, identiteta, deležniki
Objavljeno: 18.09.2020; Ogledov: 1623; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

5.
Špekulativni napadi na devizne tečaje
Urh Krajšek, 2022

Najdeno v: osebi
Ključne besede: špekulativni napadi, centralne banke, posledice, devizni tečaji
Objavljeno: 24.10.2022; Ogledov: 516; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (312,77 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh