Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Trženjski načrt prodaje knjige Temelji slovenstva in knjige Stati inu obstati
Tomaž Zemljič, 2021

Opis: V diplomskem delu obravnavamo trženje dveh kulturno-zgodovinskih knjig Temelji slovenstva in Stati inu obstati v Mladinski knjigi Založbi. Opredelimo trženjski načrt za predstavljeni dve knjigi z namenom, da bi tržniki lažje dosegli obstoječe in potencialne kupce in jih spodbudili k odločitvi za nakup. V diplomskem delu predstavimo omenjeni knjigi, analiziramo tržišče in konkurenčnost, cilje in obseg prodaje, kupce, ciljne skupine, predstavimo ceno in prodajne pogoje, izbor komunikacijskih kanalov, izbor prodajnih poti in distribucije. Naloga je vsebinsko razdeljena na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu povzamemo razlago vodilnih slovenskih in tujih avtorjev na področju trženja, tržnega komuniciranja ter izobraževanja. V praktičnem delu predstavimo na osnovi teoretičnih spoznanj, rezultatov raziskave – anketnih vprašanj in dveh intervjujev dobljene rezultate. Glavna ugotovitev je, da so anketirani dobro seznanjeni s slovensko zgodovino in še vedno radi prebirajo in kupujejo tiskane knjižne edicije. Z nalogo želimo v praksi vodjem trženja in tržnikom podati usmeritve, razmišljanja in izhodišča, ki jih bodo lahko uporabili pri svojem delu.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: trženje, trženjski načrt, založništvo, kultura, zgodovina, knjiga
Objavljeno: 12.11.2021; Ogledov: 917; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh