Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Čustvena inteligentnost zaposlenih v podjetju Lipnik, d. o. o.
Jasna Nunčič, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zaposleni, čustvena inteligenca, čustva, samozavedanje, obvladovanje čustev, samomotivacija, diplomsko delo
Objavljeno: 14.04.2017; Ogledov: 4942; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (888,09 KB)

2.
Nakupni motivi slovenskega potrošnika za izdelavo tetovaž
Robert Brecelj, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tetoviranje, čustva, vzroki za tetoviranje, motivi, izkušnje, dražljaji
Objavljeno: 22.03.2018; Ogledov: 2747; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

3.
Mediacija v civilnopravnih zadevah in druge alternativne oblike reševanja sporov
Špela Ahčin, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mediacija, alternativno reševanje sporov, sodni postopki, družinski spori, čustva
Objavljeno: 06.08.2018; Ogledov: 2495; Prenosov: 146
.doc Celotno besedilo (714,50 KB)

4.
5.
6.
Motnje hranjenja
Vanja Jelnikar, 2014

Opis: Motnje hranjenja so danes zaskrbljujoč in obsežen problem. V hitrem ritmu vsakdana in pod težo družbenih pritiskov se ljudje cenijo le po zunanjosti. Vitkost je postala zapoved, debelost pa stigma. Takšna in podobna kulturna sporočila dobijo otroci že v družinah, kjer se jim po eni strani hrano ponuja, po drugi strani pa opozarja, da morajo paziti, da ne bodo pojedli preveč. Motnje hranjenja izražajo konflikte in stiske nekega okolja, vendar lahko postanejo za posameznika tako neznosne, da mobilizirajo njegove simptome in obrambne mehanizme. Postanejo lahko izraz osvoboditve notranjih, bolečih in neprepoznavnih čustev, zato jih uvrščamo med duševne bolezni in na žalost o njih govorimo očitajoče, nerazumevajoče in s stigmo. V teoretičnem delu naloga opredeljuje motnje hranjenja in njihove vrste, prikazuje pomen hrane in pojasnjuje poglavitne vzroke, dejavnike in posledice motenj hranjenja ter opisuje vpliv medijev in družbe na pojav motenj hranjenja. Empirični del naloge, singularna študija primera, proučuje življenje družine in doživljanje otroka z motnjo hranjenja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: motnje hranjenja, družina, družba, hrana, čustva, mediji
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 1607; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (696,87 KB)

7.
Primerjava vlog očeta in matere pri postavljanju meja v vzgoji otrok
Sandra Šmelc, 2018

Opis: Starševstvo je ena najtežjih vlog, v kateri se znajde vsak posameznik. Zavedati se moramo, da smo mi tisti, od kogar je naš otrok odvisen, zato je pomembno, da se potrudimo po najboljših močeh. Čas je največja dragocenost, ki jo lahko namenimo otroku. S tem skrbimo za dobre odnose znotraj družine. Tradicionalno starševstvo, ki smo ga bili navajeni v preteklosti, je v zadnjih par desetletjih začelo izginjati. Zamenjalo ga je sodobno starševstvo. Vzgoja otrok ni več naloga zgolj matere, temveč je vedno več poudarka na očetovstvu, kjer se tudi očetje aktivno vključujejo v vzgojo otrok. Breme vzgoje prevzemata oba starša, pri čemer je pomembno, da se s tem znata spopasti na način, ki je ustrezen za oba. Eden pomembnejših dejavnikov vzgoje je postavljanje meja. S tem starši usmerjajo in ohranjajo svojega otroka na pravi poti k odraslemu življenju. Z določanjem meja postavijo okvirje, znotraj katerih se otrok počuti varnega. Z odraščanjem se meje neprestano spreminjajo in dopolnjujejo. Na ta način se otrok uči in nabira nove izkušnje. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnih izhodišč in empiričnega dela. Teoretična izhodišča so razdeljena v štiri glavne sklope: družina, avtoriteta, vzgoja in postavljanje meja. Največ pozornosti je namenjeno postavljanju meja s strani matere in očeta, na čemer temelji tudi moja raziskava. Želela sem preveriti, v kolikšni meri se razlikujeta vlogi očeta in matere. Rezultati so pokazali, da sta starša v določenih elementih vzgoje dokaj enakovredna, a vendar je celotno gledano še vedno mati tista, ki prevladuje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družina, vzgoja, postavljanje meja, avtoriteta, pravila, medsebojni odnosi, čustva, diplomske naloge
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 790; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (613,36 KB)

8.
Reševanje partnerskih konfliktov
Petra Šibav, 2014

Opis: Pričujoča magistrska naloga se posveča reševanju konfliktov v partnerskem odnosu. Omenjena tema nas je pritegnila iz več razlogov. Menimo, da sta veliko število razvez v naši družbi ter vse večje nezadovoljstvo v partnerskih odnosih največkrat posledica nerazrešenih konfliktov med partnerjema. Dejstvo je, da nerazrešeni partnerski konflikti, ki se odražajo v obliki potlačenih čustev (jeze, žalosti), slabo vplivajo na psihofizično zdravje posameznika in na kvaliteto njegovega življenja. Ker se tudi sami srečujemo s konflikti v partnerskem odnosu (le-ti so po našem mnenju neizbežni), smo želeli raziskati, kako pari rešujejo konflikte, ki nastanejo med njimi, in v čem vidijo smisel reševanja le-teh. Obenem nas je zanimalo, kako sprotno reševanje konfliktov vpliva na nadaljnji partnerski odnos. V teoretičnem delu so predstavljeni pojem partnerskega odnosa in razvoj le-tega, izražanje čustev in osnovnih človekovih potreb v odnosu ter pojem partnerskega konflikta skozi posamične stopnje in njegovo razreševanje. Nadalje je nekoliko podrobneje predstavljen model kognitivne terapije pri reševanju partnerskih konfliktov. V naši raziskavi smo izvedli sedem strukturiranih intervjujev med pari, pri čemer smo intervjuvali tri ženske in štiri moške kot predstavnike posameznega para. Vsak izmed njih je dobil trinajst enakih vprašanj, ki so se nanašala na partnerski odnos, partnerski konflikt, reševanje partnerskega konflikta ter na vzdušje med partnerjema ob nastalem konfliktu. Na koncu sledi empirični del. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati analize, preko katerih lahko vidimo, da intervjuvani pari povečini nimajo večjih burnih prepirov v medsebojnih odnosih, pač pa manjše prepire, ki jih običajno rešujejo s pogovorom, nekateri tudi z umikom. Sprotno reševanje konfliktov vidijo pari kot veliko priložnost za nadaljnji razvoj samega odnosa in njegovo pozitivno rast. Obenem pari v tem odkrijejo najgloblji smisel reševanja medosebnih konfliktov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: partnerski odnos, konflikt, viri konflikta, čustva, reševanje konflikta, komunikacija, osebnostna rast
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 959; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (991,87 KB)

9.
Analiza doživljanja in odziva prodajalca v konfliktu s stranko
Pina Gorišek, 2018

Opis: Pogled delodajalcev je povečini usmerjen v kratkoročne koristi, ki jih imajo od zaposlenega, manj pa se zavedajo dolgoročnejše vizije skrbi za delavce, ki vključuje tudi skrb za duševno zdravje. V podjetjih skoraj ne zasledimo programov psihosocialne pomoči, niti v obliki izobraževanj o tem, kako naj se prodajalec s strankami in s težavami na vedenjskem, čustvenem in kognitivnem nivoju sooča, niti na temo, kako naj pristopi do stranke – kdaj naj pristopi do nje, kdaj naj se umakne, kaj naj ji svetuje. V nalogi analiziramo doživljanje in odzive prodajalca v konfliktu s stranko. V teoretičnem delu smo predstavili delovno mesto prodajalca, s kakšnimi strankami se srečuje, vrste konfliktov in zakaj do njih prihaja. Pri tem smo se navezovali na kognitivno-vedenjsko terapijo. Empirični del zajema raziskavo, v kateri ugotavljamo, da konfliktne situacije v veliki meri povzročijo stranke, predvsem njihov odnos do prodajalk. Odkrivamo, da takšne situacije za kratek čas vplivajo na vedenje prodajalk. Konfliktni odzivi strank negativno vplivajo na misli in čustva prodajalk. Raziskava lahko služi kot osnova za razmislek, kakšno vrsto izobraževanja naj bi podjetje organiziralo v prihodnje. Služilo bi kot pomoč, da bi se prodajalke lažje spopadale s konfliktnimi strankami. Želimo spodbuditi podjetja, da v konfliktnih in stresnih situacijah ne le pomagajo prodajalkam z izobraževanjem na temo, kako ravnati s strankami v takšnih primerih, temveč tudi s psihološkega vidika naučiti prodajalke, kako premagati negativne misli in čustva.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prodaja, stranke, misli, čustva, vedenje, stres, magistrske naloge
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 689; Prenosov: 15
URL Celotno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Primerjava med različnimi generacijami gimnazijcev v poznavanju, razumevanju in kazalnikih čustvene inteligence
Manca Kosmač Vrabec, 2020

Opis: Čustva igrajo v posameznikovem življenju veliko vlogo. Vse bolj se prepoznava pomembnost čustvene inteligentnosti, tako v zasebnem kot poslovnem življenju, ki vključuje poznavanje in razumevanje lastnih čustev in čustev drugih, obvladovanje svojih čustev in upravljanje z medosebnimi odnosi. V nalogi je predstavljeno, kako različni avtorji opredeljujejo čustva, inteligentnost, čustveno inteligentnost in kako se je razumevanje slednje razvijalo skozi zgodovino. V teoretskem poglavju predstavljamo tudi značilnosti različnih generacij - generacije Y in generacije Z. V raziskavi nas je namreč zanimalo, ali različne generacije mladostnikov različno poznajo, razumejo in samoocenjujejo kazalnike čustvene inteligentnosti. Primerjali smo poznavanje, razumevanje in samoocenjevanje kazalnikov čustvene inteligentnosti med gimnazijci iz leta 2013, ki pripadajo generaciji Y, in gimnazijci iz leta 2020, ki pripadajo generaciji Z. Gimnazijci iz leta 2020 so pokazali višjo stopnjo poznavanja čustvene inteligentnosti in višje ocenjevali pomembnost nekaterih njenih elementov (koristnost razumevanja čustev drugih, poslušanja, poznavanja lastnih omejitev in sposobnosti in sposobnost sodelovanja z drugimi na delovnem mestu). Pri samooceni kazalnikov čustvene inteligentnosti so se gimnazijci iz leta 2020 v splošnem ocenjevali nekoliko višje kot gimnazijci iz leta 2013, konkretno so se za statistično značilne izkazale razlike pri storilnosti, samoobvladovanju, empatiji in družbenih spretnostih, pri samozavedanju in motivaciji pa razlike niso bile statistično značilne. Zadnji del naloge predstavi pomanjkljivosti te raziskave in morebitne možnosti za popravke in razvoj. Glavne pomanjkljivosti predstavljajo velikost in reprezentativnost vzorca iz leta 2013 in nekalibrirana anketa. Možnosti za nadaljnji razvoj je veliko, od širjenja raziskave skozi druge generacije, do širjenja skozi druge države in kulture.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: čustva, inteligenca, čustvena inteligenca, gimnazijci, diplomske naloge
Objavljeno: 13.08.2021; Ogledov: 768; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (826,34 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh