Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Repozicioniranje sistema mobilnega plačevanja in skrb za odnose s kupci
Nina Strajnar, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Moneta, mobilno plačevanje, pozicioniranje blagovne znamke, CRM, program zvestobe
Objavljeno: 07.04.2018; Ogledov: 2632; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

5.
Razširjenost poslovno-informacijskih rešitev in potrebe po povezovanju z dokumentacijskimi sistemi
Robert Pezdirc, 2014

Opis: Poslovno-informacijske rešitve so v današnjem času pomemben in nujno potreben del v poslovanju in delovanju podjetij. V današnjem času je na trgu ogromno konkurence in s pravilno uvedbo poslovno-informacijskih rešitev si olajšamo delo v samem podjetju in pridobimo tisto nujno potrebno prednost pred konkurenco za uspeh. Zato smo v diplomski nalogi predstavili poslovno-informacijske rešitve, ki so že bolj kot ne uveljavljene v podjetjih in brez katerih si podjetja ne predstavljajo vsakodnevnega dela. V prvem delu naloge smo preverili, kakšno je današnje stanje na tem področju. Predvsem nas je zanimalo, katere tipe rešitev najpogosteje srečamo v podjetjih. V drugem delu diplomske naloge smo izvedli analizo anketnega vprašalnika, ki je bil poslan majhnim in srednje velikim slovenskim podjetjem. Ta so odgovarjala na vprašanja, katere poslovno-informacijske rešitve uporabljajo, s katero vrsto dokumentov imajo največ opravka, kako so zadovoljni s trenutnim stanjem v njihovem podjetju glede povezljivosti poslovno-informacijskih rešitev ter ali vidijo na svojem primeru možnost določenih izboljšav. Nazadnje smo naredili zaključke, do katerih smo prišli na podlagi analiziranih odgovorov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovno-informacijske rešitve, programske rešitve, ERP, CRM, BPM, BI, EDMS, razširjenost, podjetja, poslovni procesi, dokumentacijski sistemi
Objavljeno: 20.08.2018; Ogledov: 2984; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

6.
Potrebe in pričakovanja manjših in srednje velikih podjetji pri zajemu vsebin
Helena Novosel, 2014

Opis: V diplomski nalogi smo opisali poslovno-informacijske rešitve, ki jih danes uporabljajo podjetja. Poudarek je na informacijskih sistemih (IS), ki jih uporabljajo manjša in srednje velika podjetja. Slovenska podjetja, tako kot tudi tuja, z njihovo uporabo zmanjšujejo stroške, izboljšujejo poslovne procese, krajšajo odzivnost in čas obdelave podatkov. Vse to jim omogočajo različni ponudniki storitev, ki pa le-te ponujajo tudi kot storitve v oblaku. Vsa podjetja pa seveda poslujejo z dokumentacijo, ki pa je lahko elektronska, lahko papirnata. Lažje poslovanje pa je, kadar so podatki v elektronski obliki. Tukaj jim v pomoč pridejo programske rešitve, kot je OCR (optična prepoznava znakov), ki omogoča branje podatkov s skeniranih dokumentov oziroma slik. Analiza stanja v slovenskih podjetij nam je pokazala, katera dokumentacija jim povzroča največ dela in kateri dajejo prednost. Prav tako smo izvedeli, kateri metapodatki so pomembni za nadaljnje poslovanje podjetij in na kakšne načine jih shranjujejo. Ker je vse več poslovno-informacijskih rešitev dostopnih tudi kot rešitev v oblaku, nas je zanimalo, kakšno je stanje zaupanja v poslovanje v oblaku pri slovenskih podjetjih. Seveda je pomembna tudi varnost in dostop do podatkov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: metapodatki, OCR, optična prepoznava znakov, ERP, CRM, informacijski sistemi, računalništvo v oblaku
Objavljeno: 20.08.2018; Ogledov: 2990; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

7.
8.
9.
Odnosi v podjetju in management sprememb poslovnih procesov z uvedbo sistema CRM
Gojko Vrenko, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: odnosi v podjetju, management sprememb, poslovni procesi, sistem CRM
Objavljeno: 06.01.2021; Ogledov: 1166; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

10.
Potrošnikove zaznave pri uporabi kartice zvestobe
Darja Stermecki, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodja, potrošnik, programi zvestobe, kartica zvestobe, CRM, management znanja
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 997; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (937,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh