Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izboljšanje in optimizacija upravljanja IT-storitev v srednje veliki organizaciji z vpeljavo ITSM orodja
Gašper Robida, 2023

Opis: Upravljanje storitev informacijske tehnologije je ključno za učinkovito zagotavljanje informacijskih tehnologij v organizacijah in za dosego poslovnih ciljev. Prinaša prednosti, kot so izboljšana produktivnost, zmanjšanje časov nedelovanja sistemov, večje zadovoljstvo uporabnikov in večja varnost informacijskih sistemov, ter omogoča boljšo usklajenost med informacijsko tehnologijo in poslovnimi potrebami organizacije. Vpeljava ustreznega orodja za upravljanje storitev informacijske tehnologije je za organizacije zelo velikega pomena, saj omogoča avtomatizacijo in optimizacijo procesov ter celovit vpogled v delovanje storitev informacijske tehnologije. Pravilna implementacija orodja ITSM omogoča boljšo sledljivost, nadzor in obvladovanje storitev informacijske tehnologije, kar vodi k povečanju učinkovitosti, zmanjšanju tveganj in izboljšanju poslovnih rezultatov organizacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: informacijska tehnologija, upravljanje storitev, ITSM, ITIL, procesi, zahtevki, incidenti, Jira
Objavljeno: 06.12.2023; Ogledov: 296; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh