Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Avtorske pravice v spletnih medijih na primeru YouTube
Tjaša Kutnar, 2017

Opis: Avtorske pravice varujejo avtorska dela in spadajo med pravice intelektualne lastnine. Avtorju tako dajejo izključno pravico pred izkoriščanjem njegovega dela.Avtorsko pravo se že od nekdaj spopada z izzivi pojava nove tehnologije.Tako je digitalizacija in s tem uvedba interneta prinesla velike izzive in določene spremembe na pravnih področjih, zaradi enostavnega dostopa do avtorskih del pa tudi nekatere ključne spremembe na področju avtorskega prava.Ker je s pojavom interneta distribucija avtorskih del dosegla nove razsežnosti, se je s tem pojavil problem nedovoljenega izkoriščanja avtorskih pravic, poznan kot kibernetski kriminal. S tem problemom se srečujejo uporabniki številnih spletnih portalov, ki omogočajo tovrstno distribucijo. Eden izmed odmevnejših spletnih portalov je svetovni velikan YouTube, kjer lahko uporabniki nalagajo poljubno avdiovizualno vsebino. Ravno zaradi tega se dogajajo številne kršitve avtorskih pravic. Namen diplomskega dela je s študijo literature opredeliti pomen avtorskih pravic v spletnih medijih, natančneje na primeru YouTube. Z diplomskim delom sem želela raziskati kakšna pravila veljajo glede uporabe avtorskih del na tem spletnem portalu. Želela sem raziskati ali YouTube svoje uporabnike ozavešča o upoštevanju avtorskih pravic, in v kolikor je odgovor pritrdilen, na kakšen način to izvaja. Na podlagi raziskave sem ugotovila, da YouTube svoje uporabnike o tem ozavešča tako, da na svoji spletni strani nudi podrobna navodila in pravila glede nalaganja in uporabe avdiovizualnih vsebin. Kljub temu, da so uporabnikom ta pravila lahko dostopna, v praksi vseeno prihaja do zlorab avtorskih pravic. Pri svojem delu sem uporabila tako primarne kot sekundarne vire. V prvem delu sem s kombinacijo metod deskripcije in kompilacije opisala posamezne pojme in ustrezne pravne predpise ter pri tem uporabila izpiske in citate iz drugih avtorskih del. V drugem delu diplomske naloge pa sem s preučitvijo ustrezne literature, internetnih strani in sodnih praks potrdila zgornjo ugotovitev in to prikazala na primerih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: avtorske pravice, mediji, splet, YouTube
Objavljeno: 12.07.2018; Ogledov: 2918; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (693,49 KB)

2.
Oglaševanje na socialnih omrežjih in pomen uporabe socialnih omrežij v Občinski upravi Novo mesto
Jožica Saje, 2017

Opis: Oglaševanje je pomembna sestavina današnje družbe, ki se vse bolj izvaja na socialnih omrežjih. To za marsikatero organizacijo predstavlja hiter in preprost način za oglaševanje svojega izdelka ali storitve, obenem pa prihrani veliko časa in denarja. Vse bolj oglaševanje na socialnih omrežjih uporabljajo tudi javne uprave, med njimi tudi občine. Ena izmed njih je tudi Občina Novo mesto. Uvedba uporabe socialnih omrežij v njihov način poslovanja jim je prinesla številne ugodnosti na področju boljšega informiranja, bogatejše vizualne predstavitve dogodkov. Poudarek, ki se dandanes nameni uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije v naši družbi, je pripomogel tudi k boljši optimizaciji občin, da so se odločile uporabljati socialna omrežja. Namen seminarske naloge je proučiti že obstoječo literaturo o oglaševanju na socialnih omrežjih, s poudarkom na pomenu uporabe v javnih upravah, ter raziskati, katera socialna omrežja uporablja Občina Novo mesto in kakšen je njihov poglavitni pomen uporabe.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: oglaševanje, socialna omrežja, občina, informiranje, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 3558; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

3.
Digitalni vplivneži
Mateja Strupeh, 2021

Opis: Živimo v hitro razvijajočem se svetu, kjer so spletna omrežja na voljo vsakomur. Dovolj je že prijava in že smo v virtualnem svetu, kjer je vse mogoče. Zato smo v sklopu magistrske naloge s pomočjo virov, literature, ankete, intervjujev in primerjave raziskali, ali so digitalni vplivneži zgled ali samo novodobni prodajalci. Med drugim smo ugotovili, da sledilci ne verjamejo vsega, kar vplivneži objavijo, in kadar so te objave polne materialističnih in podarjenih stvari, pri večini nimajo vpliva na njihovo počutje. Komentarji sledilcev so predvsem iskreni, se pa najdejo tudi posamezniki, ki se na podlagi objavljene vsebine odločijo, ali bodo iskreno komentirali. Zanimanje glede določene tematike je največkrat razlog, da začnejo s sledenjem vplivneža, znatiželjnost in predlog prijatelja pa sta tudi razloga, ki pritegneta novega sledilca. Vplivneži delno objavljajo z namenom, da bi pridobili sledilce in ustvarili sodelovanje s podjetji. Zato mora vplivnež imeti karizmo in temo, ki jo potem skozi objave razvija. Predvsem pa je pomembno, da je pri svojih objavah konsistenten ter vztrajen.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: YouTube, Instagram, Blog, Facebook, digitalni vplivnežI, sledilci
Objavljeno: 03.12.2021; Ogledov: 1112; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh