Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Strategija uporabe družbenih medijev v slovenskih malih podjetjih
Matej Žener, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družbeni mediji, družabna omrežja, blogi, mikro blogi, deljenje multimedijskih vsebin
Objavljeno: 05.07.2018; Ogledov: 4953; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

3.
Nagradne igre na družabnem omrežju Facebook, kot orodje za promocijo Facebook strani podjetja
Bojan Mastnak, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družabna omrežja, Facebook, nagradne igre
Objavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 1125; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

4.
Vloga uporabe spletnih socialnih omrežij v tržnem komuniciranju s potrošniki
Niko Plavčak, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družabna omrežja, tržno komuniciranje, spletna socialna omrežja, podjetja, splet
Objavljeno: 12.12.2020; Ogledov: 1686; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (382,42 KB)

5.
6.
Izkušnja študentov FIŠ z izobraževanjem na daljavo med epidemijo COVID-19
Simon Prosenik, 2021

Opis: Magistrsko delo se ukvarja s problematiko izobraževanja na daljavo študentov Fakultete za informacijske študije v Novem mestu v času epidemije COVID-19. Pričujoče delo se začne z opredelitvijo glavnega raziskovalnega vprašanja in šestimi hipotezami. Teoretični del je sestavljen iz petih poglavij. V empiričnem delu opredelimo vrsto raziskave, opišemo merski instrument in vzorec raziskovanja ter predstavimo uporabljene metode obdelave in analize podatkov. Sledi poglavje v katerem so predstavljeni rezultati izvedenih analiz za iskanje odgovorov na raziskovalno vprašanje. Poglavje zajema še preverjanje hipotez, kjer smo potrdili oziroma ovrgli trditve posameznih hipotez ter podali odgovor na glavno raziskovalno vprašanje. Ugotovili smo, da so imeli študentje FIŠ z izobraževanjem na daljavo na splošno dobre izkušnje in da jim je izobraževanje na daljavo ljubše in manj stresno kot pa klasično izobraževanje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: COVID-19, pandemija, Twitter, družabna omrežja, infodemija
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 1621; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

7.
Analiza družabnega omrežja Twitter v času pandemije COVID-19
Tomaž Gorenc, 2021

Opis: Pandemija covid-19 je spremenila svet. Za zajezitev okužb smo večino časa preživeli po svojih domovih, opravljali delo od doma, se šolali na daljavo, veliko več smo se rekreirali in hodili samo po nujnih opravkih. Ker smo bili več časa doma, smo imeli več prostega časa. Posledično smo preživeli več časa na družabnih omrežjih, kjer so se začele pojavljati poleg preverjenih informacij tudi nepreverjene informacije, govorice in zarote. Tako se je poleg obstoječe pandemije pojavila še t. i. »infodemija« in je zajezitev le-te postalo skoraj enako pomembno kot zajezitev same pandemije. V sklopu magistrske naloge smo analizirali družabno omrežje Twitter, tako da smo zbrali in analizirali slovenske tvite, povezane s pandemijo covid-19 z uporabo programskega jezika Python. Proučevali smo vpliv pandemije na Twitter in kaj Slovence najbolj skrbi v povezavi s pandemijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: COVID-19, pandemija, Twitter, družabna omrežja, infodemija
Objavljeno: 17.03.2022; Ogledov: 1534; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (5,02 MB)

8.
9.
Pomen in razvitost osebne blagovne znamke na področju družabnih omrežij za potrebe iskanja zaposlitve
Valentina Bitenc, 2022

Opis: Družabna omrežja so orodja, ki nam omogočajo digitalno komuniciranje. Namen magistrskega dela je podrobnejše razumevanje povezave med osebno blagovno znamko in zaposlitvijo. V magistrskem delu smo se v teoretičnem delu posvetili razlagi pojmov, ki se navezujejo na blagovno znamko, načine zaposlovanja in družabna omrežja v povezavi z zaposlitvijo. V raziskovalnem delu smo ugotavljali poznavanje pojma osebna blagovna znamka in razširjenost uporabe družabnih omrežij za iskanje novih kariernih priložnosti ter raziskali mnenje delodajalcev do osebne blagovne znamke. Na osnovi izvedenih analiz smo podali predloge za izboljšavo in ugotovili, da obstaja povezava med osebno blagovno znamko in iskanjem nove zaposlitve.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ključne besede: blagovna znamka, osebna blagovna znamka, družabna omrežja, zaposlovanje, LinkedIn, digitalno zaposlovanje.
Objavljeno: 04.03.2024; Ogledov: 153; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1015,55 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh