Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 346
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Student data mining solution - knowledge management system related to higher education institutions
Srečko Natek, Moti Zwilling, 2014

Opis: Higher education institutions (HEIs) are often curious whether students will be successful or not during their study. Before or during their courses the academic institutions try to estimate the percentage of successful students. But is it possible to predict the success rate of students enrolled in their courses? Are there any specific student characteristics, which can be associated with the student success rate? Is there any relevant student data available to HEIs on the basis of which they could predict the student success rate? The answers to the above research questions can generally be obtained using data mining tools. Unfortunately, data mining algorithms work best with large data sets, while student data, available to HEIs, related to courses are limited and falls into the category of small data sets. Thus, the study focuses on data mining for small student data sets and aims to answer the above research questions by comparing two different data mining tools. The conclusions of this study are very promising and will encourage HEIs to incorporate data mining tools as an important part of their higher education knowledge management systems.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: data mining, knowledge management system, student's success rate, data mining for small data set, higher education institutions, educational data mining
Objavljeno: 19.02.2016; Ogledov: 7675; Prenosov: 324 (1 glas)
URL Celotno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
3.
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Nivedur
Ingrid Prah, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, prepoznavnost, oglaševanje, management znanja, Nivedur
Objavljeno: 05.06.2017; Ogledov: 4447; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

4.
Izpopolnjevanje koncepta vitke proizvodnje na osnovi managementa znanja
Špela Rošer, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vitka proizvodnja, management znanja, avtomobilska industrija
Objavljeno: 05.06.2017; Ogledov: 4516; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (4,01 MB)

5.
6.
7.
Projektni management v slovenski vojski
Bojan Zevnik, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vojaška organizacija, projektni management, informacijski sistem, projekt
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 3038; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (926,21 KB)

8.
Vpliv notranje komunikacije na organizacijsko klimo v Zavarovalnici Adriatic Slovenica d.d.
Sergij Furlan, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komunikacija, organizacijska kultura, management, motivacija, zaposleni
Objavljeno: 26.09.2017; Ogledov: 3427; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (885,75 KB)

9.
Poslovni načrt za izgradnjo turističnega kompleksa Talisman
Anika Jarc, 2017

Opis: Slovenija obiskovalcem nudi visoko kakovostna doživetja in lahko zadovolji tudi pričakovanja zahtevnih obiskovalcev. Je raznovrstna država s pestro ponudbo naravnih lepot ‒ vse od alpskih vrhov do jadranske obale. Dežela, kjer lahko ljubitelji vina in kulinarike uživajo ob lokalni ponudbi vrhunskih kuharjev ter svetovno znanih vinarjev. Slovenija predstavlja varno in mirno okolje v neokrnjeni naravi ter daje občutek butičnosti. Turistični inovatorji v tujini se hitro prilagajajo povpraševanju in obiskovalcem že dlje časa nudijo edinstvene, drugačne nastanitve od običajnih hotelov, apartmajev ter kampov. Tako kot v tujini se povpraševanje po drugačnih oblikah preživljanja dopusta povečuje tudi v Sloveniji. Glamping pomeni drugačnost, pomeni inovativno nastanitev v osrčju narave z udobjem, ki ga običajno pričakujemo v hotelih. V diplomskem delu sem za lasten primer glampinga z apartmaji v obliki hišk na drevesu izdelala poslovni načrt. S pomočjo teorije iz domače in tuje strokovne literature, sem obravnavala področje turizma v Sloveniji, trendov v turizmu, koncept trajnostnega in eko- turizma s poudarkom na glampingu. S pregledom obstoječih javno dostopnih virov in zbiranjem podatkov sem pridobila podrobnejši vpogled v tržišče nastanitvenih zmogljivosti na ciljnem področju. Analizirala sem priložnosti, prednosti, nevarnosti in slabosti. Izvedla sem tržno raziskavo in analizo, v katero sem vključila potencialne obiskovalce turističnega kompleksa in pridobila podatke o potencialnih obiskovalcih, njihovih željah in pričakovanjih. Na podlagi pridobljenih podatkov sem sestavila trženjski in finančni načrt. Predstavila sem terminski načrt ključnih aktivnosti in opozorila na kritična tveganja ter možne rešitve. Ključna ugotovitev poslovnega načrta je, da obstaja trg za poslovno zamisel in je poslovna investicija smiselna.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Slovenija, turizem, podjetje, poslovni načrt, trženje, razvoj, management
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 6352; Prenosov: 656
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

10.
Usmerjenost državne uprave k uporabnikom na primeru upravnih enot
Jožica Maurič, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javna uprava, javni uslužbenci, storitve, management uprave
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 2889; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh