Opis: Diplomsko delo proučuje trženje nacistične politične ideologije z analizo njene propagande v času od medvojnega obdobja do zaključka 2. svetovne vojne v Nemčiji in primerjave s sodobnimi marketinškimi načeli. Raziskava izhaja iz teze, da pojem propaganda ne nudi dovoljšne širine za legitimen opis nacističnih metod uveljavljanja ideologije in da je sam nacizem mogoče obravnavati kot tržno znamko. Namen raziskave je razširiti pojmovanje nacistične propagande in jo predstaviti kot dobro premišljen in strukturiran politični marketing ter s tem poglobiti razumevanje nacističnih marketinških metod pri uveljavljanju svoje ideologije.Ključne besede: nacizem, ideologija, propaganda, politični marketing, trženje, tržna znamkaObjavljeno v ReVIS: 18.11.2023; Ogledov: 774; Prenosov: 54 Celotno besedilo (2,23 MB)
Ključne besede: nacizem, človekove pravice, genocid, neonacizemObjavljeno v ReVIS: 23.08.2018; Ogledov: 3149; Prenosov: 144 Celotno besedilo (2,37 MB)