Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Organizacijska klima in odnosi v trgovini Okaidi
Janja Škedelj, 2016

Opis: Organizacijska klima ima velik vpliv na učinkovitost opravljanja dela in zadovoljstva pri delu ter je temelj za dobro delovanje organizacije. Uspeh je v veliki meri odvisen od kakovosti in truda ljudi, ki delajo za organizacijo. Prilagodljivi, produktivni in delovni ljudje v organizaciji so konkurenčna prednost podjetja. Zadovoljstvo kupcev je ključnega pomena za uspeh vsakega podjetja. Ponovni nakup stranke je v neki meri odvisen od njenega zadovoljstva in od prodaje prodajalca v določenem podjetju. Da pa je prodajalec zadovoljen, mora v organizaciji prevladovati pozitivna klima. Tudi vodstvo s svojim vedenjem zelo vpliva na dojemanje organizacijske klime zaposlenih, daje zgled in oblikuje organizacijsko klimo. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov. V teoretičnem delu so opisane značilnosti organizacijske klime in zadovoljstvo zaposlenih. Empirični del naloge pa predstavlja predstavitev podjetja, kvalitativno analizo vsebine in kvantitativno analizo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, odnosi v trgovini, spreminjanje organizacijske klime, uspešnost organizacije
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 2768; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (3,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh