Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 60
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Nivedur
Ingrid Prah, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, prepoznavnost, oglaševanje, management znanja, Nivedur
Objavljeno: 05.06.2017; Ogledov: 4447; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

3.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Opis: Na trgu je vedno več podjetij, ki svoje izdelke tržijo prek zastopnikov po sistemu mrežnega marketinga. Za tak način dela običajno ne potrebujejo predznanja oziroma posebne izobrazbe, lastniki podjetij ne postavljajo pogojev, saj je njihov cilj pridobiti čim več oseb, ki bodo svoje izkušnje z nekim izdelkom predstavile svojim prijateljem, znancem in drugim. S takim načinom prodaje se informacije o izdelku zelo hitro širijo. Zastopnikov cilj je poleg prodaje tudi pridobivanje novih zastopnikov, saj je tako nagrajen z višjo provizijo. S tem lastnik podjetja doseže cilj prepoznavnosti in prodaje, zastopnik pa je za to finančno nagrajen. Z mrežnim marketingom se je v današnjih časih srečal že skoraj vsak, zaradi načina poslovanja in preteklih prevar pa so ljudje do tega sistema zelo nezaupljivi. Zaradi nezaupanja so potencialne stranke večinoma težko dostopne. Tudi iskanje novih zastopnikov ni vedno preprosto. Zaradi nezaupljivosti ljudi trkanje na vrata ne prinese večjega uspeha, prijateljev in znancev, ki še ne vedo za izdelek, ki ga predstavljamo, pa tudi zmanjka. Prek spleta pa je marsikdo lažje dosegljiv kot osebno. Glede na popularnost družbenih omrežij, predvsem Facebooka, sem v diplomskem delu preverila, kakšne so možnosti za uspeh z oglaševanjem na tem družbenem omrežju. V diplomskem delu predstavljam mrežni marketing in ga primerjam s podobnimi načini prodaje. Raziskala sem, kakšen način dela bi bil za zastopnike lažji in ali oglaševanje prek Facebooka prinaša želene rezultate. Za raziskavo v diplomskem delu sem si postavila naslednjo hipotezo: Facebook je orodje, ki udeležencem v mrežnem marketingu pomaga pri enostavnejšem iskanju kupcev in zastopnikov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, marketinški sistem pridobivanja strank, oglaševanje
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3194; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

4.
VPLIV OGLAŠEVANJA PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ NA PRODAJO V PODJETJU THE N
Matic Lisac, 2017

Opis: V diplomskem delu sem raziskoval vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N, ki so v raziskavi želeli ostati anonimni. Diplomsko delo sestavljata dva dela, in sicer teoretični in empirični del. V teoretičnem izhodišču predstavljam oglaševanje kot integralni del komunikacijskega spleta, prav tako predstavljam pomen marketinškega komuniciranja v družbenih omrežjih. Raziskavo o učinkovitosti oglaševanja v družbenih omrežjih v podjetju The N sem raziskoval s pomočjo kvantitativne metode dela, in sicer sem uporabil anketne vprašalnike ter kvalitativno metodo intervju. Rezultati anketnih vprašalnikov so pokazali, da je od 226 sledilcev Facebook spletne strani izbranega podjetja kar 63,3% tistih, pri katerih je oglas o izdelku izbranega podjetja preko družbenega medija Facebook vsaj enkrat vplival na nakupno dejanje, kar pomeni, da je prodajna učinkovitost oglasa visoka. S pomočjo intervjuja sem ugotovil, da se podjetje The N oglašuje preko družbenih medijev, kjer se lahko s potrošniki povežejo in kjer prepoznajo njihove želje. Prav tako sem ugotovil, da je družbeni medij tisto orodje, s pomočjo katerega lahko vzpostaviš medosebni odnos ter zaupanje. Poleg tega pa sem spoznal, da je pomemben del v procesu oglaševanja tudi pred testiranje, s pomočjo katerega podjetje potrdi najbolj učinkovito metodo oz. kanal za oglaševanje svojega izdelka.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 3579; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (419,55 KB)

5.
Pomen medijskega opismenjevanja v času medijskega spektakla in potrošništva
Darja Kleva Gačnik, 2016

Opis: Živimo v svetu, kjer nas vsak dan preko različnih medijev (knjig, televizije, interneta, časopisov, revij, radia) doseže veliko število informacij. Njihovo število iz leta v leto narašča, zato je danes bolj kot kdajkoli prej potrebno (spre)govoriti o medijih in njihovem vplivu na družbo in na različne vidike posameznikovega življenja. Jasno je, da igrajo mediji pomembno vlogo v naših življenjih, tega se medijske organizacije zavedajo in nadaljujejo s procesom zagotavljanja vedno več informacij. Problemi z informacijami in mediji so vedno obstajali. Sprva je bil največji problem, kako priti do informacij in omogočiti ljudem dostop do njih. S porastom množičnih medijev v prejšnjem stoletju smo prestopili iz ene skrajnosti v drugo. Danes se moramo zaščititi pred preveliko količino informacij, medijskim spektaklom in potrošništvom. Namen magistrske naloge ni kritizirati medije, temveč pojasniti, zakaj je medijsko opismenjevanje nujno in pomembno. Če želimo medijsko vzgojo približati kar najširšemu krogu ljudi, jo moramo ponuditi v čim večjem spektru programov, ki bi jim bil skupen osnovni cilj - medijsko pismen in kritičen posameznik, ki je sposoben dostopa, analize in ustvarjanja medijskih vsebin oziroma sporočil. Kajti aktivno državljanstvo ne pomeni, da se ne udeležujemo volitev in javnih odločanj, da se odtujujemo od problemov družbe ter si zatiskamo oči pred tem, da nastaja vse večji razkorak med tistimi, ki imajo, in tistimi, ki nimajo, med tistimi, ki vedo in znajo, ter tistimi, ki ne vedo, ne znajo, ampak pomeni, da je potrebno iskati rešitve Potrebno je poiskati rešitev. Cilj magistrske naloge je vzbuditi zanimanje in spodbuditi odgovorne institucije za razvoj medijskega opismenjevanja na vseh nivojih družbe in podati predlog za vpeljavo dopolnitve učnega načrta v že obstoječe oblike izobraževanja. Ponudili bomo nekaj tem in predlogov v razmislek, tudi za nadaljevanje raziskovanja na tem področju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: množični mediji, potrošništvo, oglaševanje, medijsko izobraževanje, medijska politika, globalizacija, Evropska unija, magistrske naloge
Objavljeno: 22.08.2017; Ogledov: 3549; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (974,02 KB)

6.
Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju
Barbara Pestotnik, 2017

Opis: Namen magistrskega dela je bil proučiti elemente trženja storitev v malem podjetju, saj se trženje v malem podjetju razlikuje od trženja v velikih podjetjih. Glede na velika podjetja mala podjetja namenjajo za trženje malo sredstev, zato me je zanimalo, kaj je tisto bistveno, kar je treba v okviru teh omejenih sredstev obljubljati v komunikaciji s trgom. Iz podatkov podjetja je razvidno, da je podjetje v preteklosti za oglaševanje namenjalo zelo malo sredstev. Analiza odločanja strank, izvedena na podlagi globinskih intervjujev, kaže, da oglasi stranke premamijo in so zainteresirane za nakup, zato je za podjetje priporočljivo, naj prouči možnosti za okrepitev oglaševalskih aktivnosti, tudi v priljubljenih družbenih medijih. Stranke so izrazile zadovoljstvo, da so jim ustrezno usposobljeni strokovnjaki znali svetovati in so bili to pripravljeni storiti. Stranke želijo ob obisku salona izvedeti pomembne informacije v zvezi s svojimi težavami, da se lahko lažje odločijo za nakup ustrezne terapije. Priporoča se tudi najem strokovnega svetovalca, ki bi strankam svetoval glede nakupa izdelkov in/ali storitev, kateri izdelki so za stranke najustreznejši in zakaj, kako poskrbeti, da bo stranka čim več pridobila od uporabe izdelka, idr. Podjetju se priporoča, naj si prizadeva za pridobivanje priporočil. Včasih široko usmerjeno oglaševanje ni najbolj smotrno in je bolje uporabiti neposredno oglaševanje ali spodbude, na primer z vzorčki priljubljenih izdelkov ali ugodnostmi, kot je popust, to pa je lahko nagrada tudi za morebitna priporočila.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strategija, trženje, oglaševanje, storitve, amlo podjetje, konkurenca
Objavljeno: 02.09.2017; Ogledov: 3470; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

7.
Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju
Barbara Pestotnik, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje storitev, mala podjetja, oglaševanje, strategije, konkurenca, raziskave
Objavljeno: 19.09.2017; Ogledov: 3703; Prenosov: 225
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

8.
Vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N
Matic Lisac, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 6265; Prenosov: 133
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

9.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, oglaševanje
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 3321; Prenosov: 133
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

10.
Analiza in študija izvedljivosti poslovnega modela portala "www.najemi.me"
Romano Pravdič, 2017

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje v nastajanju VRP Consulting, d.o.o., ki bo ustanovljeno januarja 2018. Glavni izdelek podjetja bo spletni portal www.najemi.me, ki je trenutno še na razvojni stopnji. Osnovni namen je postati središče za posameznike ali podjetja, ki želijo najeti nek izdelek ali storitev, in za oglaševalce, ki bodo te izdelke ali storitve dajali v najem. Podoben portal na slovenskem trgu že obstaja, a v javnosti ni poznan in ne ponuja vseh možnosti, ki jih bo omogočal novi portal (tj. najem nepremičnin, najem storitev in kategorijo zaposlitev). Da bi preveril možnosti te zamisli, sem se sestal z mnogimi posamezniki in z njimi opravil kratke osebne intervjuje, v katerih sem podrobneje raziskal njihove težave pri pridobivanju ključnih informacij. Prihodnji uporabniki portala bodo tako lahko pridobili vse pomembne informacije o ponudbi izdelkov ali storitev za najem na enem mestu. V diplomskem delu so predstavljene analize panog, v katerih nastopajo konkurenti, ki v zadnjih petih letih kažejo porast števila podjetij in prihodkov. Prav tako je podrobno analizirana panoga, v kateri nastopajo ključni kupci, kjer je razvidno, da je trend najemanja dobrin v porastu. Ključni kupci bodo pravzaprav naročniki, tj. oglaševalci, ki bodo ponujali svoje izdelke ali storitve na portalu. V današnjem času imajo funkcijo dostopanja do spleta pametni telefoni, ki omogočajo iskanje vseh informacij. Največji problem pa še vedno ostaja razumevanje, filtriranje in iskanje ključnih informacij. Prav zato bo največja dodana vrednost novega portala to, da bodo vse pomembne oz. iskane informacije predstavljene v uporabniku prijazni in razumljivi obliki. Ob predpostavki, da se bo plan prodaje uresničil in da bodo predvideni mesečni stroški nespremenjeni, bo podjetje VRP Consulting, d.o.o. že v prvem letu poslovanja ustvarilo dobiček.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletni portal, poslovni model, trženje, oglaševanje, analiza panoge
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 3757; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh