Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vedenje potrošnikov pod vplivom interneta in socialnih omrežij
Mitja Košak, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vedenje potrošnikov, potrošniki, internet, socialna omrežja, Facebook
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 3157; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

2.
Internetni marketing in uporaba socialnih omrežij v mikro podjetjih v Sloveniji
Lucija Pusovnik, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: internetni marketing, mikro podjetja, socialna omrežja, podjetja, splet
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 3024; Prenosov: 268
.pdf Celotno besedilo (871,60 KB)

3.
4.
5.
Razumevanje zasebnosti na Facebooku
Dejan Fortuna, 2013

Opis: Na voljo je vedno več spletnih storitev, ki nam lajšajo vsakdanja opravila, od pošiljanja pošte do nakupovanja in tudi druženja. V zadnjem času so zelo priljubljena spletna socialna omreţja, ki omogočajo druženje s prijatelji in spoznavanje novih ljudi. Čeprav je splet zelo uporabno orodje, pa ima tudi svoje slabe lastnosti ena od teh je slaba varnost osebnih podatkov. V tej nalogi smo poizkusili raziskati, kako uporabniki dojemajo zasebnost na spletnih socialnih omrežjih. V teoretičnem delu smo na splošno predstavili spletna socialna omrežja, bolj podrobno pa smo predstavili spletno omrežje Facebook. Opisali smo, kako lahko zaščitimo del svoje zasebnosti s pripomočki, ki nam jih to spletno socialno omrežje ponuja. V nadaljevanju naloge pa smo predstavili osnove varstva osebnih podatkov in zasebnosti, pregledali smo problematiko zasebnosti v virtualnem prostoru in tehnologije, ki so nam lahko v pomoč pri njenem zagotavljanju. V empiričnem delu pa smo opisali izvedeno raziskavo in pridobljene rezultate.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna socialna omrežja, zasebnost, Facebook, osebni podatki, politika zasebnosti
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2661; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

6.
Spletna socialna omrežja, varnost in zasebnost mladostnikov
Jožica Luzar, 2015

Opis: Obravnavana je tematika spletnih socialnih omrežij, zasebnosti in mladih uporabnikov v sodobni družbi. Popularnost uporabe spletnih socialnih omrežij je med mladostniki velika. Socialne mreže se ravno tako kot v realnem svetu gradijo v spletnih socialnih omrežjih, prek katerih se sklepajo socialni odnosi in vezi. Storitve, ki jih mladostniki uporabljajo v spletnih socialnih omrežjih, so izpostavljene določenim tveganjem, kot so nevarnost vdora in nadzora brez naše vednosti, spletno nadlegovanje ali celo prevzem identitete. Varnost in zasebnost uporabnika sta še posebno ogroženi v obdobju mladostništva, ko se osebnost šele izoblikuje, hkrati pa se mladostniki vrednotijo po tem, kako jih vrstniki sprejemajo. Opravljena raziskava na primeru ciljne skupine pripomore k razumevanju, kako mladostniki uporabljajo spletna socialna omrežja ter na kakšen način skrbijo za varnost in zasebnost na spletnih socialnih omrežjih. Razumevanje uporabe je pomembno pri ozaveščanju mladostnikov o varni rabi spletnih socialnih omrežij.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna socialna omrežja, varnost, zasebnost, zaščita, mladostniki, komuniciranje, medosebni odnosi
Objavljeno: 20.08.2018; Ogledov: 3311; Prenosov: 0

7.
Informacijska varnostna kultura uporabnikov Facebooka
Nadja Zoran, 2015

Opis: Uporaba Facebooka je zelo razširjena in hkrati lahko tudi zelo nevarna. Facebook je prav zaradi svoje priljubljenosti pogosto tarča napadalcev. Poleg zavedanja, da nevarnosti obstajajo, je pomembno predvsem tudi to, kako se uporabniki v resnici vedejo. Facebook je sicer brezplačen, vendar se na njem trguje z našimi podatki. Sami moramo vedeti, kaj na Facebooku lahko počnemo in kaj je bolje, da ne. Dejstvo je, da se vedno večji del družabnega življenja posameznika odvija v virtualnem svetu, ki poleg vseh prednosti prinaša tudi zelo veliko nevarnosti. Razkorak med znanjem in zavedanjem uporabnika ter dejanskim obnašanjem in vedenjem uporabnika nam ponazori oceno informacijske varnostne kulture. Predpostavljali smo, da je stopnja varnosti v segmentu znanja in zavedanja višja od stopnje segmenta obnašanja in vedenja. To smo s pomočjo raziskave, ki smo jo izvedli, lahko potrdili. Opazna je torej razlika med tem, da uporabniki Facebooka vedo, kako je potrebno varno ravnati, vendar ne ravnajo tako.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: socialna omrežja, Facebook, informacijsko-varnostna kultura, varnost, obnašanje, vedenje, znanje, zavedanje
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 2827; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

8.
Uporaba in nevarnosti spletnih socialnih omrežij med mladimi v Posavju
Karolina Pšeničnik, 2016

Opis: Uporaba spletnih socialnih omrežij se je v zadnjih letih močno povzpela. Med uporabniki so zelo aktivni tudi otroci in mladostniki. Spletna omrežja uporabljajo za klepetanje s prijatelji, igranje iger, ustvarjanje novih poznanstev, deljenje fotografij, všečkanje strani znanih ljudi, slik, statusov ipd. Med mladimi so trenutno najbolj uporabljena spletna socialna omrežja Facebook, Instagram in Snapchat. Pri njihovi uporabi redkokdo pomisli na nastavitve zasebnosti, posledice deljenja fotografij ter druge nevarnosti, ki prežijo na njih. Mladi, celo otroci mlajši od deset let, preživijo na socialnih omrežjih več ur na dan, kjer tekmujejo v številu dodanih prijateljev in sledilcev. Zato jih veliko sprejme prošnje prijateljstev od neznanih oseb in si s tem poveča možnost raznovrstnih napadov. Ne zavedajo se nevarnosti, kot so zlonamerna programska oprema, kraja osebnih podatkov, zloraba profilov, spletno nadlegovanje, zasvojenost in spolni napadalci. Največ lahko pri tem pomagajo starši z ozaveščanjem in informiranjem otrok, nadzorom ter s pogovorom, saj tako v otroku vzbudijo občutek varnosti in zagotovijo, da bodo otroci k njim prišli po nasvete in pomoč.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna socialna omrežja, mladi, nevarnosti, starševski nadzor, varnost
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 5081; Prenosov: 348
.pdf Celotno besedilo (948,88 KB)

9.
Oglaševanje na socialnih omrežjih in pomen uporabe socialnih omrežij v Občinski upravi Novo mesto
Jožica Saje, 2017

Opis: Oglaševanje je pomembna sestavina današnje družbe, ki se vse bolj izvaja na socialnih omrežjih. To za marsikatero organizacijo predstavlja hiter in preprost način za oglaševanje svojega izdelka ali storitve, obenem pa prihrani veliko časa in denarja. Vse bolj oglaševanje na socialnih omrežjih uporabljajo tudi javne uprave, med njimi tudi občine. Ena izmed njih je tudi Občina Novo mesto. Uvedba uporabe socialnih omrežij v njihov način poslovanja jim je prinesla številne ugodnosti na področju boljšega informiranja, bogatejše vizualne predstavitve dogodkov. Poudarek, ki se dandanes nameni uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije v naši družbi, je pripomogel tudi k boljši optimizaciji občin, da so se odločile uporabljati socialna omrežja. Namen seminarske naloge je proučiti že obstoječo literaturo o oglaševanju na socialnih omrežjih, s poudarkom na pomenu uporabe v javnih upravah, ter raziskati, katera socialna omrežja uporablja Občina Novo mesto in kakšen je njihov poglavitni pomen uporabe.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: oglaševanje, socialna omrežja, občina, informiranje, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 3560; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

10.
Vpliv novodobnih medijev na nakupne odločitve potrošnikov
Aljaž Stošicki, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vedenje potrošnikov, nakupne navade, socialna omrežja, blogi, vlogi, vplivneži, magistrsko delo
Objavljeno: 07.11.2019; Ogledov: 2420; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (648,68 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh