Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Internetni marketing in uporaba socialnih omrežij v mikro podjetjih v Sloveniji
Lucija Pusovnik, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: internetni marketing, mikro podjetja, socialna omrežja, podjetja, splet
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 3024; Prenosov: 268
.pdf Celotno besedilo (871,60 KB)

2.
Socialno podjetništvo v Sloveniji - študija primerov
Samanta Ćoralić, 2018

Opis: Socialno podjetništvo je podjetništvo, ki omogoča aktivno srečevanje s socialnimi in okolijskimi izzivi. Bistvo vsakega socialnega podjetja je pustiti pečat v okolju, kjer deluje. Taka oblika podjetništva v ospredje postavlja človeka in okolje pred profitom. Socialno podjetništvo je odlična rešitev za nekatere ekonomske težave in je učinkovit način odpravljanja brezposelnih oseb, ki sodijo v ranljive skupine. V teoretičnem delu opredelimo pojem socialnega podjetništva in socialnega podjetnika. V nadaljevanju smo poiskali različne definicije različnih avtorjev o socialnem podjetništvu. Prav tako smo pregledali zgodovino, začetke socialnega podjetništva v Sloveniji in zakonodajo. V empiričnem delu smo opravili sedem intervjujev in na podlagi odgovorov opravili analizo. Lahko sklenemo, da socialni podjetniki vidijo prihodnost države v družbeno-koristnem delovanju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: socialno podjetništvo, socialni podjetnik, Slovenija, zakonodaja, socialna podjetja
Objavljeno: 20.06.2018; Ogledov: 3418; Prenosov: 356
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

3.
Potenciali in ovire socialnega podjetništva na Dolenjskem
Katja Hace, 2017

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na potenciale in ovire dolenjske regije na področju socialnega podjetništva. V prvem delu diplomske naloge so predstavljeni pojmi socialna ekonomija, socialno podjetništvo in socialno podjetje. Sledi predstavitev zakonske opredelitve socialnega podjetništva v Sloveniji ter trenutnega stanja v Sloveniji in na Dolenjskem. V nadaljevanju so predstavljeni rezultati kvalitativne analize, kjer je bilo s pomočjo intervjujev s socialnimi podjetniki in lokalno institucijo ugotovljeno, da ima dolenjska regija velik potencial, ki ga je mogoče bolje izkoristiti ob večji pomoči lokalne skupnosti in države. Vse prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti Dolenjske pa so predstavljene na koncu diplomske naloge, v SWOT-analizi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: socialno podjetništvo, socialna podjetja, lokalna skupnost, Dolenjska, potenciali in ovire, SWOT analiza
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 2884; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

4.
Vloga uporabe spletnih socialnih omrežij v tržnem komuniciranju s potrošniki
Niko Plavčak, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družabna omrežja, tržno komuniciranje, spletna socialna omrežja, podjetja, splet
Objavljeno: 12.12.2020; Ogledov: 1649; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (382,42 KB)

5.
Uporaba socialnega omrežja TikTok za namen trženja v izbranih podjetjih
Žan Ulaga, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalno trženje, socialna omrežja, TikTok, podjetja, trženje
Objavljeno: 24.10.2022; Ogledov: 440; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh