Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt za ustanovitev novega podjetja Nora torta, d. o. o.
Vesna Zorman, 2017

Opis: Če človek z zaupanjem sledi svojim sanjam in se trudi živeti, tako kot si je zamislil, bo doživel uspeh, ki si ga ni mogel prej niti predstavljati (Henry David Thoreau). Veselje do peke slaščic in kulinaričnega ustvarjanja želim združiti v posel, zato sem se odločila ustanoviti podjetje z imenom Nora Torta, d. o. o. Želela bi zgraditi blagovno znamko unikatnih tort z dekoracijo po naročilu, uvrstiti podjetje na lestvico pomembnih inovatorjev oziroma proizvajalcev drugačnih sladkih proizvodov in postati pomemben generator izobraževanja s področja slaščičarstva ter pekarstva v Sloveniji. Ustvariti želim inovativno, fleksibilno, rastoče in v vseh pogledih uspešno podjetje. V diplomskem delu, ki je poslovni načrt, sem predstavila svoje izdelke oz. storitev, vrednost za uporabnika, preučila potencialni trg, predvidela obseg prodaje, potrebna finančna sredstva in pričakovani donos vloženih sredstev. V zaključku diplomske naloge sem pripravila finančno projekcijo poslovanja podjetja za štiri leta in izračunala pričakovani dobiček podjetja. V prvih štirih letih poslovanja predvidevam, da bom do leta 2021, povečala prodajo za vsaj dvakrat v primerjavi s prvim letom. Prav tako predvidevam, da se bodo cene izdelkov povišale za 6 % v primerjavi s prvim letom poslovanja. Na podlagi finančnih predpostavk in projekcij predvidevam, da bo podjetje že v prvem letu beležilo dobiček, le-ta pa se bo skozi leta delovanja še povečal. Ob koncu četrtega leta bo podjetje ustvarilo dobiček v višini 76.915,06 EUR. Podjetje doseže točko preloma že v prvem letu poslovanja. Izračunala sem, da mora podjetje delati s 48,88 %, zmogljivostjo proizvodnje oz. mora ustvariti 37.089,76 EUR prometa, da pokrije vse stroške, doseže točko preloma in začne ustvarjati dobiček. Poslovni načrt je pokazal, da je poslovna ideja odlična in da jo je smiselno realizirati.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, torte, marketing, tržne strategije, finančne projekcije.
Objavljeno: 23.12.2017; Ogledov: 3871; Prenosov: 323
.pdf Celotno besedilo (3,17 MB)

2.
3.
Načrtovanje rasti podjetja Livartis, d. o. o.
Tjaša Kamšek, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: načrtovanje rasti, livarstvo, SWOT analiza, finančna analiza, izvedba rasti, tržne strategije, proizvodnja
Objavljeno: 05.04.2018; Ogledov: 2635; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (749,89 KB)

4.
Poslovni načrt pralnice perila Pick & Go
Matic Medvešek, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, storitvena dejavnost, tržna raziskava, tržne strategije, finančno poslovanje, ustanovitev podjetja
Objavljeno: 29.05.2018; Ogledov: 2575; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

5.
Poslovni načrt za podjetje Bistro Juhca, d.o.o.
Nina Fajdiga, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, trženje, raziskava trga, analiza trga, tržne strategije, finančno poslovanje
Objavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 2284; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (961,88 KB)

6.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja ZA5 d. o. o.
Sanja Vidovič, 2021

Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za podjetje za5 d. o. o., ki bo ustanovljeno januarja 2021. Dejavnost podjetja za5 d. o. o. bo prodaja patentirane obutve petih velikosti v eni, proizvajalca GroFive Inc., v spletni trgovini »za5.si«. Skozi diplomsko delo smo ocenili smiselnost projekta in možnosti za uspešnost njegove realizacije. V ta namen smo preverili trg; proučili možne tržne strategije, način vstopa na trg, kanale, ki jih je smiselno uporabiti za širjenje znamke itd. Predelali smo vse vidike poslovanja in v zaključku pripravili projekcijo poslovanja za 4 leta ter izračunali pričakovani dobiček podjetja. Za proučitev smotrnosti odprtja izključno spletne trgovine smo se odločili, saj vedno več ljudi, skoraj na dnevni ravni, svoje nakupe opravlja na spletu, kar dokazujejo tudi podatki Statističnega urada Republike Slovenije, ki kažejo, da je v zadnjih 12 mesecih preko spleta nakupovalo kar 56 odstotkov oseb, starih od 16 do 74 let (SURS, 2020), in zaradi nižjih stroškov poslovanja v primerjavi s stroški odprtja fizične trgovine. Po izvedeni analizi poslovne ideje lahko potrdimo, da je naložba v višini 25.554,80 EUR zadostna za uspešen zagon in začetek poslovanja podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, spletna trgovina, za5.si, storitev, tržne strategije, dobiček, novo podjetje, investicija, trg.
Objavljeno: 17.06.2021; Ogledov: 945; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

7.
Uravnavanje rasti podjetja Mebor s pomočjo portfelj analize
Simon Mesec, 2021

Opis: V diplomskem delu obravnavamo družinsko podjetje Mebor. Podjetje je eden večjih evropskih proizvajalcev žagarskih strojev in deluje na več kot 60 trgih po vsem svetu. Strateške usmeritve podjetja so usmerjenost v visoko stopnjo diferenciacije, razpršenost prodaje na številne trge ter rast prodaje z rednimi in novimi proizvodi. S hitro rastjo se v podjetju pojavljajo težave tako na strateški kot na operativni ravni. Namen diplomskega dela je pripraviti predlog strategije, ki bo omogočila strateško uravnavanje rasti podjetja. V diplomskem delu preverjamo vprašanja, ali lahko Mebor s podrobnejšim spremljanjem segmentov trga in portfelja proizvodov bolje načrtuje rast ter jo usmeri v izboljšanje strateške pozicije podjetja na trgu. Poudarek je na analizi portfelja proizvodov ter analizi tržne slike. S povezavo ugotovitev pridobivamo jasno sliko o ustreznosti trenutnih strategij podjetja. Izdelan predlog strategije bo pomagal izboljšati strategijo rasti na ravni podjetja. Prav tako bo pomagal usmeriti rast na prioritetne strateške poslovne enote za izboljšanje tržne pozicije podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: rast podjetja, analize portfelja, tržne strategije, strateško načrtovanje, tržna pozicija
Objavljeno: 26.10.2021; Ogledov: 926; Prenosov: 31

8.
“POSLOVNI NAČRT (ORGANIZACIJE ZA ELEKTRONSKO GLASBO IN KONCERTE) 43ST”
Leja Zupan Debelak, 2024

Opis: Diplomsko delo predstavlja poslovni načrt organizacije za elektronsko glasbo in koncerte 43ST (Forest). Ta organizira dogodke prvotno v Kranju oziroma na Gorenjskem in kasneje tudi po vsej Sloveniji v namen oživitve nočnega življenja, sprostitve, zabave in druženja za obiskovalce. Med pripravo diplomskega dela smo analizirali trenutno stanje na trgu in premišljali o ustreznih tržnih strategijah ter smiselnih kanalih za povečanje prepoznavnosti organizacije, načina vstopa na trg, časa vstopa itd. V namen ugotovitve izvedljivosti poslovne ideje in njeno smiselnost smo izvedli SWOT analizo. Ta nam je pomagala prepoznati prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti organizacije. Dodatno smo izračunali pričakovan dobiček za posamezen dogodek in skupni dobiček dogodkov, ki se bodo izvedli letno. Na koncu smo pripravili še projekcijo poslovanja za naslednja štiri leta. Poleg tega, da delimo veliko ljubezen do elektronske glasbe, smo se za pisanje poslovnega načrta 43ST odločili zaradi naraščajoče globalne priljubljenosti elektronske glasbe in s tem hitrorastočega trga ter povečanega povpraševanja. Z vzponom te industrije so povezane tudi obetavne možnosti za ustvarjanje dohodka.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, elektronska glasba, dogodek, 43ST, organizacija, tržne strategije, dobiček, trg.
Objavljeno: 19.03.2024; Ogledov: 77; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (555,48 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh