Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 84
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Od tradicionalne oblike učenja v zdravstveni negi k e-učenju pri študentih zdravstvene nege
Aida Kaltak, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: učenje, študenti, zdravstvena nega
Objavljeno: 19.02.2016; Ogledov: 4811; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (566,07 KB)

2.
ANALIZA UČEČE SE ORGANIZACIJE PO MODELU FUTURE-O® V PODJETJU TOPOL ARMATURE, D. O. O.
Luka Marko Grošelj, 2017

Opis: Diplomsko delo se ukvarja s preučevanjem učeče se organizacije in v tem okviru holističnim modelom FUTURE-O®. Slednji kot molekularna oblika nastajanja učeče se organizacije predstavlja sodoben način preučevanja razvoja organizacije kot sistema elementov in procesov, ki delujejo v hitro spreminjajočem se okolju. Cilj diplomskega dela je analizirati elemente učeče se organizacije po modelu FUTURE-O® na primeru podjetja Topol Armature, d. o. o., majhnega visokotehnološkega podjetja, katerega poslanstvo je nuditi optimalne rešitve v industrijski energetiki. Diplomsko delo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu na podlagi strokovnih in znanstvenih sekundarnih virov opredelim učečo se organizacijo in elemente modela FUTURE-O®. V empiričnem delu s kvalitativnima metodama, tj. delno strukturiranim intervjujem z direktorjem in neprikritim opazovanjem, analiziram učečo se organizacijo na primeru podjetja Topol Armature, d. o. o. Ugotavljam, da so v preučevanem podjetju prisotni: sproščena klima, povezano delovanje tima, opolnomočenje, odprtost pri informiranju, hiter prenos potrebnih informacij in izkustveno učenje brez pretirane formalizacije pridobljenega znanja, njegovega hranjenja in prenašanja. Podjetje v odločitvenem in izvedbenem procesu upošteva notranje in zunanje okolje ter hitro prilagajanje novim okoliščinam. Zaradi majhnosti podjetja večina vidikov učeče se organizacije (še) ni formaliziranih in strukturiranih. Pričujoče delo vsebuje tudi več omejitev, ki so časovne, metodološke in generalizacijske narave. Na drugi strani razširja obstoječe znanje in izpostavlja pomen učeče se organizacije v sodobnem poslovnem okolju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: učeča se organizacija, holistični model FUTURE-O®, organizacijsko učenje, znanje
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3179; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

3.
4.
5.
Management znanja in doseganje konkurenčne prednosti
Nataša Judež, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: management znanja, znanje v organizacijah, učeča se organizacija, konkurenčna prednost, učenje, management, znanje
Objavljeno: 29.11.2017; Ogledov: 3450; Prenosov: 296
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

6.
7.
Učenje intervencij zdravstvene nege v simuliranem okolju
Taja Torkar, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: simulacije, simulacijsko okolje, učenje, intervencije zdravstvene nege
Objavljeno: 15.01.2018; Ogledov: 2774; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (542,44 KB)

8.
9.
Profesionalni razvoj zaposlenih v veterinarski stroki
Martina Gradišnik, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: management znanja, znanje, organizacijsko učenje, veterinarske organizacije, veterina, veterinarstvo
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 3685; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

10.
Reševanje konfliktov v organizaciji
Maša Kastelic, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: konflikti, razreševanje konflikta, vpliv komunikacije, odnosi, odtujitev, znanje, učenje
Objavljeno: 24.04.2018; Ogledov: 3661; Prenosov: 254
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh