Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 854
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen in razvitost osebne blagovne znamke na področju družabnih omrežij za potrebe iskanja zaposlitve
Valentina Bitenc, 2022

Opis: Družabna omrežja so orodja, ki nam omogočajo digitalno komuniciranje. Namen magistrskega dela je podrobnejše razumevanje povezave med osebno blagovno znamko in zaposlitvijo. V magistrskem delu smo se v teoretičnem delu posvetili razlagi pojmov, ki se navezujejo na blagovno znamko, načine zaposlovanja in družabna omrežja v povezavi z zaposlitvijo. V raziskovalnem delu smo ugotavljali poznavanje pojma osebna blagovna znamka in razširjenost uporabe družabnih omrežij za iskanje novih kariernih priložnosti ter raziskali mnenje delodajalcev do osebne blagovne znamke. Na osnovi izvedenih analiz smo podali predloge za izboljšavo in ugotovili, da obstaja povezava med osebno blagovno znamko in iskanjem nove zaposlitve.
Ključne besede: Ključne besede: blagovna znamka, osebna blagovna znamka, družabna omrežja, zaposlovanje, LinkedIn, digitalno zaposlovanje.
Objavljeno: 04.03.2024; Ogledov: 91; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1015,55 KB)

2.
Ključni dejavniki uspeha prve izdaje delnic podjetja Google
Jurij Cerkovnik, 2023

Opis: Javna ponudba delnic predstavlja pomemben dogodek v razvoju kapitalskih trgov. Za raziskavo ključnih dejavnikov uspeha javne ponudbe delnic smo se odločili predvsem iz želje po boljšem razumevanju procesa, ki ima vedno tako močan vpliv na razvoj podjetij. V diplomskem delu smo se osredotočili predvsem na koncept javne ponudbe delnic ter proces skozi katerega morajo iti vsa podjetja, ki želijo postati javno-trgovane organizacije. Hkrati pa smo v diplomskem delu analizirali tudi poslovne in finančne osnove podjetja Google, ki so pripeljale do dolgoročnega uspeha podjetja.
Ključne besede: javna ponudba delnic, IPO, Google, borzni trgi, podjetja.
Objavljeno: 01.03.2024; Ogledov: 114; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

3.
Pristopi pozicioniranja trajnostnih znamk na primeru športne obutve za prosti čas
Marko Damjanović, 2024

Opis: Obutvena industrija spada med področja, ki imajo zaradi svoje proizvodnje in uporabe precej velik negativen vpliv na okolje. Negativne vplive pripisujemo tako proizvajalcem, ki v večini proizvajajo v nerazvitih državah tretjega sveta, kot tudi potrošnikom. Ti v veliki meri še zmeraj v ospredje postavljajo svoje kratkoročno zadovoljevanje potreb pred dolgoročni in trajnostni razvoj družbe ter okolja. Kot rešitev se na strani ponudnikov pojavljajo nova podjetja, ki v središče svojega delovanja postavljajo trajnost. Tovrstna podjetja se zaradi potrošnikov, ki odločitve sprejemajo bolj na podlagi konvencionalnih lastnosti obutve, srečujejo s težavo pozicioniranja svojih izdelkov na trg za širši segment potrošnikov. V diplomskem delu iščemo odgovore na vprašanja, ali so trajnostne lastnosti športne obutve velika dodana vrednost proizvoda in ali prispevajo k percepciji kakovosti izdelka. Raziščemo področja športne obutve za prosti čas, trajnostne ponudbe znotraj obutvene industrije, nakupnih navad in vedenja potrošnikov ter strategije pozicioniranja trajnostnih znamk. Ugotovimo, da je za tovrstne ponudnike izjemnega pomena izpostaviti konvencionalne lastnosti (kakovost materialov in udobje), poleg tega pa enakovredno izpostaviti tiste trajnostne lastnosti, ki so razumljive širši populaciji (reciklirani materiali in pravično plačilo).
Ključne besede: Športna obutev za prosti čas, trajnostna obutev, nakupne navade, trajnostno trženje, strategija pozicioniranja.
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 143; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (5,04 MB)

4.
Upravljanje s tveganji pri upravljanju blagovne skupine pekarstva v podjetju Mercator d. o. o.
Uroš Ajlec, 2023

Opis: V magistrskem delu se poglabljamo v kritično sfero upravljanja blagovnih skupin v podjetju Mercator, d. o. o., pri čemer prepoznavamo njegovo ključno vlogo pri poslovanju. Raziskava želi razkriti učinkovitost prepoznavanja in obvladovanja tveganj znotraj blagovne skupine kruha in pekovskih izdelkov. Hipoteze raziskujejo Mercatorjevo spretnost pri prepoznavanju in zmanjševanju tveganj, vpliv sodelovanja z dobavitelji na obvladovanje tveganj, korelacijo med stopnjami tveganja in odvisnostjo od dobavitelja ter identifikacijo najbolj tveganih dobaviteljev v kategoriji kruha in pekovskih izdelkov. To raziskavo motivira potreba po izboljšanju sposobnosti vodij blagovnih skupin, kar na koncu prispeva k dragocenemu vpogledu v Mercatorjev strateški pristop obvladovanja tveganj.
Ključne besede: tveganje, blagovne skupine, Mercator, d. o. o., strategija, obvladovanje tveganj, dobavitelji.
Objavljeno: 01.02.2024; Ogledov: 141; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

5.
Vodenje s cilji v podjetju Atrium - Novi Interieri, d. o. o.
Božo Knehtl, 2024

Opis: Vodenje s cilji je nova metoda vodenja, pri kateri sodelujejo vsi zaposleni. Vodstvo in zaposleni postavijo cilje za vsak projekt in oddelek. Na podlagi teh ciljev se določijo cilji za vsakega zaposlenega. Ugotovili smo, da je vodenje s cilji bolj učinkovito kot vodenje z navodili. Posameznik se lažje identificira s cilji organizacije in s ciljem, ki ga mora sam doseči, kot z navodili, ki jih mora upoštevati. S tem se poveča delovna uspešnost, zadovoljstvo in motivacija za doseganje ciljev. V diplomskem delu smo obravnavali problem vodenja v izbranem podjetju Atrium-novi interieri, d. o. o. Na podlagi teoretičnih izhodišč in opravljene kvantitativne raziskave smo ugotovili, da je za podjetje najbolj primeren način vodenja, vodenje s cilji in ne vodenje z delegiranjem, ki je trenutno v podjetju, saj se je večina anketirancev za to odločila. Pri tem želijo sodelovati in sooblikovati cilje skupaj z vodstvom in skupaj spremljati njihovo realizacijo s ključnim ciljem podjetja – doseganje večje uspešnosti.
Ključne besede: vodenje, delegiranje, vodenje s cilji, določanje ciljev, akcijski načrt.
Objavljeno: 26.01.2024; Ogledov: 791; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (960,46 KB)

6.
Strategije vstopa podjetja Dewesoft, d. o. o., na tuje trge
Sara Vozel, 2023

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Dewesoft, d. o. o., ki razvija in izdeluje vsestranske sisteme za zajem podatkov. Cilj raziskave je prikazati ključne dejavnike, ki vplivajo na odločitev podjetja o vstopni strategiji za tuji trg, konkurenco ter s katerimi tveganji se srečuje za vstop. Ugotovili smo, da je podjetje izbralo ustrezno strategijo vstopa ter da posluje zelo uspešno in inovativno. Na koncu smo ob ugotovitvah raziskave podali še nekaj predlogov za nadaljnji razvoj in poslovno prakso podjetja, za katere menimo, da bi lahko prinesli še dodatno rast in uspeh podjetja.
Ključne besede: Mednarodno poslovanje. Dewesoft, d. o. o. Strategije vstopa na tuje trge. Konkurenca. Tveganje.
Objavljeno: 11.01.2024; Ogledov: 157; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

7.
Trženje ideologije na primeru nacizma
Katarina Palčič, 2023

Opis: Diplomsko delo proučuje trženje nacistične politične ideologije z analizo njene propagande v času od medvojnega obdobja do zaključka 2. svetovne vojne v Nemčiji in primerjave s sodobnimi marketinškimi načeli. Raziskava izhaja iz teze, da pojem propaganda ne nudi dovoljšne širine za legitimen opis nacističnih metod uveljavljanja ideologije in da je sam nacizem mogoče obravnavati kot tržno znamko. Namen raziskave je razširiti pojmovanje nacistične propagande in jo predstaviti kot dobro premišljen in strukturiran politični marketing ter s tem poglobiti razumevanje nacističnih marketinških metod pri uveljavljanju svoje ideologije.
Ključne besede: nacizem, ideologija, propaganda, politični marketing, trženje, tržna znamka
Objavljeno: 18.11.2023; Ogledov: 288; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

8.
Izdelava koncepta certifikacije monterjev in zunanjih izvajalcev montaž
Tim Medle, 2023

Opis: Diplomsko delo obravnava tematiko vzpostavitve sistema certificiranja monterjev in zunanjih partnerjev pri montaži produktov podjetja Roletarstvo Medle d.o.o. Glavni cilj diplomskega dela je zagon sistema v praksi ter posledično zmanjšanje reklamacij v podjetju. Certificiranje je proces, v katerem sodelujoče osebe pridobijo nove spretnosti in znanja iz določenega področja. V diplomskem delu je natančno predstavljeno, kako bi ta sistem deloval v praksi. V diplomskem delu smo opredelili glavne točke, ki so ključnega pomena, da tak sistem lahko zaživi v praksi. Naloga zajema tudi intervju z direktorjem podjetja, ki smo ga izvedli v sklopu pridobivanja informacij. Predstavili smo tudi stroškovni in časovni vidik projekta, ki bi ga vzpostavili.
Ključne besede: Roletarstvo Medle, certificiranje, montiranje, usposabljanje zaposlenih, vzpostavitev sistema certificiranja
Objavljeno: 14.11.2023; Ogledov: 297; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

9.
Pomen zgodbarjenja v kontekstu znamke
Nina Domič, 2023

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti pomen zgodbarjenja (angl. Storytelling) ter ugotoviti, zakaj je zgodbarjenje pomembno. Za raziskavo smo uporabili anketni vprašalnik, oblikovali pet hipotez in opravili dva intervjuja. Z raziskavo smo ugotovili, da ljudi najbolj navdušujejo zgodbe s humorjem in vrednotami, kot so ljubezen, veselje in razigranost. Ljudje ne uživajo vedno pri gledanju predolgih oglasov. Odzivi ljudi na predolge zgodbe so pomembni za oblikovalce zgodb in to predstavlja vrzel, ki bi jo bilo treba v prihodnosti bolje raziskati. Potrdili smo štiri hipoteze, eno hipotezo, ki se nanaša na poznavanje pojma zgodbarjenja in znamke, nismo potrdili.
Ključne besede: zgodbarjenje, zgodba, znamka, vrednote, čustva
Objavljeno: 08.11.2023; Ogledov: 215; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (926,81 KB)

10.
Vpliv blockchain tehnologije na monetarni sistem v prihodnosti
Leon Pandžić, 2023

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na sodobni monetarni sistem, kot ga poznamo danes, s poudarkom na njegovem razvoju v prihodnosti. Proučili smo zgodovino monetarnih sistemov in se osredotočili na njihovo digitalizacijo ter njen morebitni vpliv na družbo. Posebno pozornost namenjamo temu, kako bi lahko digitalna transformacija monetarnega sistema spremenila način posameznikovega upravljanja s svojimi finančnimi sredstvi ter možnosti, da bi lahko peščica bankirjev pridobila večji nadzor nad finančnimi sredstvi vsakega posameznika, kar bi vodilo v postopno opuščanje gotovine v naši družbi.
Ključne besede: nadzor, monetarni sistem, analiza in razvoj tehnologije veriženja blokov, svoboda, tehnologija, tehnologija veriženja blokov
Objavljeno: 07.11.2023; Ogledov: 263; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (478,42 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh