1. Razvoj spletnih rešitev za manjše podjetjeŽan Pirman, 2021 Opis: Za reševanje raznih problemov pri poslovanju se v modernem svetu podjetja ozaveščajo in poskušajo prodreti na spletni trg. V tej diplomski nalogi predstavimo problem mladih podjetnikov, katerih konkurenčna podjetja so že prisotna na spletu. Sledimo odkrivanju in razvoju rešitev za premagovanje konkurenc na tem trgu. Skozi nalogo predstavimo razvoj aplikacije, njen življenjski cikel od začetnih faz, vse uporabljene tehnologije vse do zmogljivega končnega izdelka. Ob tem obravnavamo tudi razvijalca aplikacije in njegov napredek pri osvajanju novih znanj in pridobivanju izkušenj. Najdeno v: osebi Ključne besede: spletna mesta, uporabniška programska oprema, aplikacije, JavaScript (programski jezik), PHP (programski jezik) Objavljeno: 03.12.2021; Ogledov: 1497; Prenosov: 170 Celotno besedilo (1,07 MB) |
2. |
3. Emulacija strojne opremeAndrej Belak, 2022 Opis: Diplomska naloga opisuje emulacijo, njeno delovanje in uporabo, nato pa predstavi navodila za uporabo platforme Docker. To je množica produktov PAAS (po angleško Plafrom as a service). Diplomska naloga vsebuje informacije o emulaciji, njenih tipih in strukturi in njeni aplikaciji. Sledi še primerjava s simulacijo in virtualizacijo. Naloga predstavi še program RetroArch, njegove lastnosti in podprte sisteme in nazadnje platformo Docker. To primerja z navideznimi stroji in opiše njeno delovanje. Predstavljene so še njene komponente in orodja. Nazadnje je opisan postopek projekta, pri katerem sem praktično uporabil emulator z Dockerjem. Najdeno v: osebi Objavljeno: 28.10.2022; Ogledov: 634; Prenosov: 11 |
4. Razvoj mobilne aplikacije za preverjanje znanja učencev osnovnih šolJanez Bučar, 2023 Opis: V diplomski nalogi predstavljam rešitev za skupinsko ocenjevanje na terenu ter spodbujanje učencev, da bi reševali matematične ali druge naloge. Učitelji lahko uporabijo postaje na zanimivih lokacijah s poljubno tematiko, skupaj z nalogami za to postajo. Naloge so tematsko povezane z lokacijo in otroci lahko do njih dostopajo preko mobilne aplikacije na svojih pametnih telefonih. Naloge bodo imele tri težavnostne stopnje in bodo odklenjene le, ko otroci dosežejo določeno razdaljo od postaje. Rešitve bodo shranjene v lokalno podatkovno bazo na napravi, rezultati pa bodo vidni na posebnem zaslonu s pregledom vseh rezultatov, kar bo omogočilo učiteljem hiter in preprost pregled rezultatov na koncu ekskurzije. Aplikacija bo izdelana v programskem okolju Android Studio z uporabo MVVM modela in ROOM knjižnice za ORM. Najdeno v: osebi Ključne besede: zabavno učenje, Android studio, Java, Lokacija, REST Objavljeno: 17.07.2023; Ogledov: 548; Prenosov: 64 Celotno besedilo (2,82 MB) |