Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Dejavniki, ki vplivajo na potrošnika pri nakupu novih pnevmatik za osebna vozila
Mojca Omahen, 2021

Opis: Lastnikom vozil pnevmatika zagotavlja dober oprijem na cestišču in skrbi za udobno ter varno vožnjo. Vozniki so običajno pripravljeni plačati več, da bi zagotavljali varnost sebi in svoji družini. Kupci se odločajo na podlagi svojih želja, potreb in finančnih zmožnosti. Na njihov nakup pa imajo močan vpliv tudi drugi dejavniki. Običajno kupujemo pnevmatike vsakih nekaj let. Nakup nam predstavlja večji finančni zalogaj, zato je cena pomemben dejavnik nakupne odločitve. Na odločitev imajo močan vpliv tudi tehnične lastnosti pnevmatike, predvsem oprijem na mokrem. Posameznik nakup pogosto opravi glede na svoje pretekle izkušnje z določenimi blagovnimi znamkami ali pa se odloči glede na strokovno priporočilo vulkanizerja oziroma mehanika. Kupci smo si med seboj različni in niso vsi dejavniki vsakemu enako pomembni. Zaradi staranja voznega parka v Sloveniji je na cestah vedno več starejših vozil. Prav tako je zaradi demografskih značilnosti vedno več starejših kupcev pnevmatik. Na nakup novih pnevmatik ima močan vpliv tudi dejavnik vremena. Veliko potrošnikov namreč začne razmišljati o nakupu novih pnevmatik, ko se bliža sprememba vremena. Zaradi padca kupne moči, staranja voznega parka in staranja prebivalstva lahko pričakujemo, da bo v prihodnosti vse več kupcev na svojem vozilu uporabljalo le en komplet pnevmatik. Nakupi posameznikov pa bodo še bolj premišljeni.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: pnevmatike, trg pnevmatik, dejavniki nakupa pnevmaatik
Objavljeno: 11.08.2021; Ogledov: 1176; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

2.
Vloga coachinga v izvršnem vodenju
Jeanette Korenčan, 2021

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali coaching in opisali njegov pomen v poslovnem svetu, vpliv na menedžment in leadership ter se osredotočili na coaching v leadershipu. V prvem, teoretičnem delu diplomskega dela, smo na podlagi različne literature in avtorjev predstavili tipe voditeljev, s poudarkom na leadershipu, in opisali izzive, s katerimi se soočajo izvršni vodje pri vsakodnevnem delu. Nato smo opredelili coaching in se osredotočili na coaching v leadershipu, opisali pomen in namen coachinga ter njegove koristi. V drugem, raziskovalnem delu, smo naredili obsežen intervju s hrvaško coachinjo. Prav tako smo opravili še štiri intervjuje s slovenskimi menedžerji in certificirano mednarodno coachinjo iz Slovenije.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: coach, coaching, leadership, menedžment, coaching v leadershipu.
Objavljeno: 28.09.2021; Ogledov: 858; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

3.
Pomembnost vzdrževanja dobrih odnosov z obstoječimi kupci v B2B
Admir Joldić, 2022

Opis: Diplomsko delo je preverjalo pomembnost vzdrževanja uspešnih poslovnih odnosov v poslovanju B2B, ki so predvsem v zadnjih treh letih vse bolj pogojeni z eno in edino nepogrešljivo poslovno strategijo, komunikacijo, ki pa je zaradi globalne situacije postavljena pred nove izzive. Poseben poudarek je bil namenjen vplivu dolgoročnega partnerstva na t. i. oskrbovalne verige. Ti dejavniki so postali namreč nerazdružljivo povezani. To je bilo dokazano tudi v dotičnem diplomskem delu, kjer smo s petimi tezami, ki smo jih preverjali preko intervjujev, ugotovili, da se podjetja tako na slovenskem kot hrvaškem in bosanskem tržišču odlično zavedajo pomena dobrih komunikacijskih veščin, tehnološko usposobljenega kadra ter managerskih odločitev, ki odločilno vplivajo na uspešnost podjetja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Oskrbovalne verige, B2B, nove komunikacijske poti, komunikacija, pomembnost vzdrževanja odnosov v podjetništvu, lojalnost, dolgoročni medpodjetniški dogovori.
Objavljeno: 30.08.2022; Ogledov: 568; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (517,05 KB)

4.
Poslovni načrt trženja piščančjega mesa pašne vzreje v skladu s trendom "sheconomy"
Rok Malalan, 2022

Opis: Diplomsko delo je poslovni načrt trženja vrhunsko kakovostnega ekopiščanca proste reje s proučitvijo možnosti, da tržnega avatarja predstavlja ciljni kupec novega globalnega tržnega trenda »SHEconomy«. Proučevani podjem predstavlja s podjetniškega vidika zanimivo tržno nišo. Omogoča ustrezno dobičkonosnost in predstavlja tudi visok družbeni prispevek z vidika ponudbe zdravega, kakovostnega in naravi prijaznega ekoizdelka (Zelena Evropa). Vrednost finančne investicije za zagon je 40.000 EUR, upoštevajoč, da nosilec podjema že poseduje ustrezno zemljišče in prostore, ki jih zahteva podjem za učinkovito poslovanje. Ta oportunitetni strošek se ne upošteva. Investitor je nosilec podjema. Povprečna triletna donosnost na kapital je 25-odstotna.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: poslovni načrt, podjem, trženje, ekopiščanec, pašna vzreja, piščančje meso, tržni avatar, SHEconomy, ekokupec
Objavljeno: 23.09.2022; Ogledov: 553; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh