Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: blagovna znamka, upravljanje blagovne znamke, prepoznavnost blagovne znamke, CocktaObjavljeno: 18.09.2020; Ogledov: 2010; Prenosov: 135 Celotno besedilo (1,16 MB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: analiza trga, pozicioniranost, prepoznavnost blagovne znamke, blagovna znamka, cocktaObjavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 1340; Prenosov: 91 Celotno besedilo (667,54 KB)
Opis: V diplomski nalogi bosta obravnavana obstoj in razvoj blagovne znamke Cockta, ki proizvaja ikonično slovensko brezalkoholno pijačo. Poglobili se bomo v zgodovino blagovne znamke in spremembe njenih marketinških pristopov za povečanje popularnosti in tržnega deleža. Skozi leta obstoja se je Cockta prilagajala potrošniškim trendom in nadaljevala z marketinškimi aktivnostmi, ki so se osredotočale na povezovanje s potrošniki. Skozi razvoj znamke in njenega pristopa k marketingu je Cockta posvečala največ pozornosti kakovosti in ohranjanju tradicionalnih vrednot blagovne znamke. Cockta je dokaz, da kombinacija inovativnosti in prilagodljivosti vodi do uspeha na še tako konkurenčnem trgu.Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: Cockta, blagovne znamke, marketing, razvoj blagovne znamke, marketinške akcijeObjavljeno: 26.09.2023; Ogledov: 322; Prenosov: 12 Celotno besedilo (3,25 MB)