Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Orodje za preprečevanje trgovinskih ovir
Enisa Šmrković, 2017

Opis: Magistrsko delo obravnava preprečevanje trgovinskih ovir na evropski in mednarodni ravni in glavno orodje za preprečevanje teh ovir, Direktivo (EU) 2015/1535. Z zgodovinskimi in teoretičnimi izhodišči v prvem delu so prikazani razvoj zakonodajnega urejanja na tem področju, značilnosti notranjega trga, standardov in standardizacije ter postopek preprečevanja trgovinskih ovir. Gospodarstev, ki bi bila samozadostna, v današnjem svetu ni več. Proizvajalci blaga in izvajalci storitev se morajo vključiti v trgovinsko menjavo, ki prestopa meje domače države. Časi, ko je država lahko s predpisi ščitila svoje gospodarstvo pred tujo konkurenco in mu posledično nudila ugodnejše okolje za poslovanje, so minili z vstopom Republike Slovenije v Evropsko unijo. Globalna ekonomija je v polnem zagonu, zato se mora tisti, ki želi obstati na trgu, prilagajati, predvsem pa upoštevati evropske predpise in zakonodajo. V analitično-eksperimentalni sklop so zajeta poglavja o preprečevanju trgovinskih ovir, predstavljeni pa so tudi rezultati izvedene ankete med majhnimi in srednje velikimi podjetji v Sloveniji in na njihovi podlagi preverjene zastavljene hipoteze. V zaključnem, perspektivnem sklopu so povzeta relevantna spoznanja, izhajajoča iz ugotovljenih dejstev, ter podani odgovori na zastavljeni raziskovalni vprašanji. Ta dva sklopa podajata tudi ključni prispevek dela k stroki in znanosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trgovinska politika, notranji trg, standardizacija, trgovinske ovire, MSP
Objavljeno: 01.08.2018; Ogledov: 2242; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (5,39 MB)

2.
Poslovni bonton v slovenskih mikro, malih in srednje velikih podjetjih (MSP)
Sandra Obradović, 2019

Opis: V diplomskem delu bomo obravnavali pomen in uporabo PB v MSP. Predstavili bomo tudi PB posameznika, ki se pripravlja na zaposlitev v podjetju, in sicer od prijave na delovno mesto, priprave na prvi razgovor, pomembnosti prvega vtisa, uporabe telefonskega komuniciranja do pozdravljanja. Poslovno komuniciranje delimo na besedno in nebesedno. Pri besedni komunikaciji je pomembna vsebina, ki jo posredujemo sogovorniku, pri nebesednem komuniciranju pa spoznavamo prednost pomena govorice telesa, pravila poslovnih oblačil in obutve. Raziskava je pokazala, da veliko slovenskih MSP vsakodnevno uporablja PB, ki predstavlja pomembno komponento uspešnosti poslovanja, čeprav nima velikega vpliva na motivacijo zaposlenih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: PB, MSP, podjetje, zaposleni, komuniciranje, poslovno okolje
Objavljeno: 16.02.2019; Ogledov: 2824; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh