Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 31
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza in primerjava obstoječih OCR razvojnih programskih paketov
Simon Kegljevič, 2013

Opis: Tehnologija optične prepoznave znakov je na nekaterih področjih že dolgo uveljavljena in koristna tehnologija. Navkljub temu dejstvu lahko iščemo nove načine za uspešno uporabo na področjih, kjer OCR tehnologija sedaj še ni prisotna. Uporaba omenjene tehnologije na novih področjih pa za podjetje, ki se ukvarja z digitalizacijo dokumentov ter obvladovanjem digitalne dokumentacije, odpira tudi nove tržne priložnosti. Na podlagi želja in potreb takšnega podjetja smo raziskali ponudbo knjižnic oz. rešitev, ki nudijo možnost implementacije tehnologije OCR v lastne programske rešitvah. Ta program je v primeru našega naročnika namenjen majhnim in srednje velikim podjetjem na slovenskem tržišču. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V teoretičnem delu je razloženo širše področje OCR tehnologije skupaj s podpornimi procesi. Empirični del vsebuje predstavitev dvanajstih OCR knjižnic, med katerimi sta dve odprtokodni. Knjižnice so ocenjene glede na zadovoljitev šestnajstih izbranih kriterijev. Kriteriji so zbirka želja naročnika in pomembnih funkcionalnosti, ki jih izpostavljajo proizvajalci OCR knjižnic. Od dvanajstih knjižnic jih željam naročnika ustreza osem. Izmed njih smo za nadaljnje testiranje skladno s postavljenimi kriteriji izbrali tri najbolj optimalne.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: optična prepoznava znakov, digitalizacija, OCR, OCR SDK rešitve, ABBYY, Tesseract
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2748; Prenosov: 0

2.
Implementacija ECM sistema v tuji javni ustanovi
Jan Ilijanić, 2018

Opis: V diplomski nalogi bomo spoznali vse temeljne gradnike, koncepte in arhitekture sistemov za upravljanje elektronskih poslovnih vsebin (ECM), med katere spadajo zajem vsebine, upravljanje z vsebino, shranjevanje, dolgotrajna hramba ter dostop do vsebine. Predstavili bomo praktičen primer implementacije ECM sistema v Makedonsko javno družbo za državne ceste, opisali bomo problemsko stanje in področja potrebe po ECM sistemu ter uporabljene programske rešitve. Predstavili bomo rezultate analize poslovnih procesov obdelave vhodne, izhodne in interne pošte v organizaciji ter način implementacije procesov v nov informacijski sistem. Opisali bomo IT infrastrukturo in namestitve strežnikov, na katerih so nameščene aplikacije ECM sistema kakor tudi uporabniške vmesnike in funkcionalnosti implementiranega ECM sistema in podsistemov, upravljanje z uporabniki in dostopnimi pravicami. Prav tako bomo opisali vse izvedene integracije z zunanjimi sistemi, ki jih organizacija potrebuje za izvajanje aktivnosti v ECM sistemu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovna vsebina, zajem, elektronska hramba, delovni tok, digitalizacija, ECM sistemi, mDocs, mScan, mSef
Objavljeno: 26.10.2018; Ogledov: 2488; Prenosov: 2

3.
Razvoj aplikacije za spremljanje oddelka za preoblikovanje pločevin v industriji
Matej Klobučar, 2019

Opis: Tovarna avtomobilov Revoz, d. d., je ena izmed največjih tovarn in največji izvoznik v Sloveniji. Tovarna je razdeljena na več oddelkov oz. departmajev, med katerimi je eden izmed osnovnih oddelek za preoblikovanje pločevin (presernica). V omenjenem oddelku je med drugim zelo pomembno spremljanje stanja delovanja oddelka za en delovni dan, saj se na ta način napravi realizacijo in poda morebitne izboljšave za nadaljnjo delo. Zaradi slabega delovanja načina pridobitve podatkov o delovanju oddelka je prineslo do izdelave aplikacije narejene s pomočjo orodja Microsoft Excel. Aplikacija je namenjena obdelavi podatkov, katere dobi na dnevni ravni. Ti so prikazani na različne uporabniku prijazne načine. Prav tako je proces pridobitve novih podatkov in predstavitve podatkov avtomatiziran s pomočjo skriptnega programskega jezika VBA v sodelovanju z oblačno storitvijo (OneDrive). Slednja skrbi za nalaganje in hranjenje podatkov v obliki poročila in na ta način daje možnost uporabniku, da ima dostop do njih kadarkoli in kjerkoli.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalizacija, OneDrive, Microsoft Excel, Revoz, d. d., VBA
Objavljeno: 20.11.2019; Ogledov: 2399; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

4.
Optimizacija procesa od prejema naročila do dostave spletnim kupcem v izbranem podjetju
Katja Krabonja, 2019

Opis: Diplomsko delo se nanaša na analizo poslovnega procesa podjetja Orbico, d. o. o., in sicer na proces od prejema naročila do dostave spletnim kupcem. V današnjem času spletno nakupovanje postaja vse večji trend po celem svetu, saj imamo zaradi hitrega tempa življenja vse manj prostega časa, ki ga želimo izkoristiti čim bolj učinkovito in ne s pohajanjem po trgovinah. Prav tako se trend spletnega nakupovanja povečuje tudi v Sloveniji, saj indeks rasti spletne trgovine v letu 2017 po izračunih SURS-a že tri leta zapored kaže od 30 do 40 % letno rast. Glede na te podatke lahko rečemo, da spletna trgovina predstavlja ogromen potencial na trgu. Ravno na tem področju smo v podjetju Orbico, d. o. o., zaznali priložnost za rast podjetja, vendar smo na poti zaznali kar nekaj izzivov, saj je celotni proces dela trenutno nastavljen na 48 urno dostavo. Če želimo slediti trendom na trgu in postati še bolj konkurenčni, bi morali dostavo skrajšati na 24 ur. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, na kakšne načine lahko skrajšamo proces od prejema do dostave naročila spletnega kupca in kaj ga podaljšuje ter cilj potrditi z našo hipotezo, ki pravi, da proces od prejema do dostave naročil spletnih kupcev lahko skrajšamo z reorganizacijo celotnega procesa. Dejanski rezultati so v skladu s pričakovanji, vendar to pomeni, da se podjetje teh izzivov zaveda in se želi z njimi soočiti ter jih premagati.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza, poslovni proces, spletno nakupovanje, digitalizacija, rast podjetja, trend, trend spletnega nakupovanja, konkurenčnost
Objavljeno: 23.11.2019; Ogledov: 2233; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

5.
Uporaba družbenih omrežij za širjenje prepoznavnosti mladih podjetnikov
Matej Mikolič, 2020

Opis: Podjetništva ni brez trženja; elektronskega trženja in družbenih omrežij ni brez razmaha digitalne tehnologije. Diplomska naloga preučuje uporabo družbenih omrežij med podjetniki z namenom ugotavljanja, katera družbena omrežja so med njimi najbolj popularna. Na osnovi šestih podjetij je bilo ugotovljeno, da je najpogosteje uporabljeno družbeno omrežje Facebook, sledi pa mu Instagram, kar velja tako za starejša kot mlajša podjetja. Podjetja so jih začela uporabljati, ker so zaznala njihove koristi, tj. razsežnost, cenovna ugodnost, možnost obdržati stik s konkurenco. Slednje pomeni, da jih je k temu v veliki meri prisilil trg in spremenjene tržne razmere. Kljub vsemu pa je med podjetji zaznati pomanjkljivo razumevanje teoretičnih trženjskih konceptov, zaradi česar podjetja objave na družbenih omrežjih naslavljajo splošno na celotno populacijo namesto ločeno po ciljnih skupinah.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetništvo, digitalizacija, elektronsko trženje, družbena omrežja, Facebook, Instagram
Objavljeno: 10.02.2020; Ogledov: 5218; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

6.
ePolicist v praksi
Blaž Papež, 2019

Opis: V diplomskem delu je predstavljena mobilna aplikacija ePolicist, ki nudi mobilno rešitev za podporo dela policista na terenu in s tem uvaja digitalizacijo poslovanja. Ker je od implementacije aplikacije v splošno uporabo minilo že nekaj let, je smiselno, da se opravi analiza uporabe pri neposrednih uporabnikih – policistih, s katero se preveri trenutno stanje, zadovoljstvo pri uporabi in ali res prihaja do prihrankov časa, kot je bilo predstavljeno pred implementacijo mobilne rešitve. Aplikacija je sicer še vedno v razvoju, vendar pa omogoča zadostno količino funkcionalnosti, da se jo lahko uporablja na terenu. V diplomskem delu je objavljen tudi intervju z nosilcem projekta, ki osvetli nekaj dejstev o razvoju aplikacije in izzivov ter ovir, s katerimi se je s svojo ekipo soočil pri njenem razvoju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ePolicist, e-poslovanje, digitalizacija poslovanja, policija, mobilna rešitev
Objavljeno: 10.02.2020; Ogledov: 2371; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (6,21 MB)

7.
Digitalno preoblikovanje poslovanja kmetije
Irena Labohar, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalizacija, elektronsko poslovanje, digitalni marketing, kmetije, poslovno obveščanje, magistrsko delo
Objavljeno: 01.07.2021; Ogledov: 1024; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (2,47 MB)

8.
Prenos V. poglavja Direktive (EU) 2016/1148 v slovenski pravni red
Andreja Tošeski, 2020

Opis: V sodobnem svetu se uporaba informacijskih sistemov in omrežij vseskozi povečuje in postajajo ključni za razvoj in uspešno rast gospodarskih in negospodarskih dejavnosti. Vedno hitrejši razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologij in uporaba informacijskih sistemov vpliva na naše življenje. Tehnološki razvoj pomeni večjo ranljivost in dovzetnost informacijsko-komunikacijskih sistemov za kibernetske napade, zaradi česar se je v zadnjem desetletju intenziteta boja proti kiberkriminalu povečala in izvaja se vse več aktivnosti, tako na evropski kot državni ravni. V magistrskem delu preučujemo te aktivnosti, s poudarkom na implementaciji V. poglavja Direktive (EU) 2016/1148 o ukrepih za visoko skupno raven varnosti omrežij in informacijskih sistemov v Uniji (Direktiva NIS) v IV. poglavje Zakona o informacijski varnosti (ZInfV). Zanima nas, ali so bile določbe prenesene v celoti in pravilno in ali novi zakon (že) vpliva na zmanjšanje števila kibernetskih napadov. To bomo raziskali s pomočjo različnih metod, ki slonijo na zgodovinskem pregledu, na analizi obstoječe in razpoložljive literature in zlasti na osnovi intervjujev. Poleg analize prenosa V. poglavja Direktive NIS v ZInfV želimo poudariti tudi pomembnost varnosti omrežij in informacijskih sistemov. Odgovornost za to nosijo posameznik, okolica, družba, država. Z delom želimo opozoriti, da načini za krepitev varnosti omrežij in informacij že obstajajo, treba jih je samo ozavestiti in jim dati najvišjo prioriteto
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: varnost informacijsko-komunikacijskih sistemov, internet, digitalizacija, razvoj gospodarstva, kiberkriminal, zakonodaja
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 1133; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

9.
E-storitve za občane na primeru Mestne občine Murska Sobota
Andrej Mesarič, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: e-storitve, e-uprava, digitalizacija, občine
Objavljeno: 04.11.2021; Ogledov: 1010; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

10.
Oglaševanje v digitalnih medijih
Merjema Kuduzović, 2021

Opis: Ko svet vedno bolj napreduje in se tehnologija vedno bolj razvija, pridemo do tega, koliko se oglaševanje razvija in napreduje. Zato je pred oglaševalci danes nov izziv, in sicer kako doseči ciljno publiko na pravi način in z oglaševanjem doseči najboljše rezultate. Čeprav po eni strani oglaševanje in napredek tehnologije prinašajo pozitivne učinke mlajši generaciji, se starejše generacije težko soočajo s tem problemom in jim je vse težje slediti hitremu napredku tehnologije. Diplomska naloga je prikazala, koliko oglaševanje v digitalnih medijih danes dejansko napreduje in koliko je že napredovalo ter kako vpliva na današnje generacije. Tema vključuje tudi pogled na tradicionalne medije in njihov vpliv na današnji čas ter na to, ali so izgubili svoj pomen sredi tolikšnega napredka digitalnih medijev. Metoda klasifikacije je pokazala, kaj literatura pravi o tradicionalnih in digitalnih medijih, metoda primerjave je primerjala pomen digitalnih in tradicionalnih medijev, medtem ko je metoda raziskovanja pokazala, kako ljudje danes gledajo na tradicionalne in digitalne medije ter kako se soočajo z izzivi digitalizacije. Rezultati so pokazali, da so digitalni mediji v resnični prednosti, da so ljudje nezavedno sprejeli, da živijo v digitalni dobi in so vse bolj odvisni od tehnologije, ter da so tradicionalni mediji precej potlačeni in da v času, v katerem živimo, nimajo zelo svetle prihodnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: oglaševanje, ciljne skupine, digitalni mediji, tradicionalni mediji, digitalizacija, diplomske naloge
Objavljeno: 02.03.2022; Ogledov: 791; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh